Togbane i tre fra biltema

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Noen som har erfaring med dem? Er de gode eller burde vi heller kjøper brio sine?

Liten gutt på 1,5 år som kommer til å bruke de sammen med storesøster på 6 år.
 
Vi har fra Biltema og kjøpte faktisk litt nytt til den i dag. En bru, garasje, en pakke med tog og en pakke med svinger, for 300kr :D
Vi kjøpte den første pakka til han var 1 år, så hatt deler av den i 3 år og den er like fin.
Noen av togene har mista litt farge, men det er vel eneste slitasjen jeg kan se ;)
Vi er hvertfall vedlig fornøyd.
Vi har vel noe fra IKEA og noen tog fra Brio også.
 
Vi har fra Biltema og kjøpte faktisk litt nytt til den i dag. En bru, garasje, en pakke med tog og en pakke med svinger, for 300kr :D
Vi kjøpte den første pakka til han var 1 år, så hatt deler av den i 3 år og den er like fin.
Noen av togene har mista litt farge, men det er vel eneste slitasjen jeg kan se ;)
Vi er hvertfall vedlig fornøyd.
Vi har vel noe fra IKEA og noen tog fra Brio også.
Hmmm har ikea også [emoji848]
Hvilke av de liker du best?
 
Har den fra biltema (og brio og ikea og maxim blant annet), holder seg godt den :)
 
Ja, de har også litt. Alt ligger i samme kasse og lekes og bygges med sammen, så ingen formening om hvem vi liker best
Så de hadde ganske mye mer på Ikea enn den fra biltema så kan fort hende det blir de [emoji16] må uansett til ikea og shoppe når vi flytter [emoji7]
 
Vi har Biltema sin på hytten. Merker i grunn ikke noe forskjell på de og Brio som vi har hjemme
 
Ikea sin er vel også kompatibel med Brio i tilfelle dere får/arver noe av det
Tviler på det men greit å vite, liker det at man kunne kjøpe et sett også komplimentere det med flere deler så kommer nok til å kjøpe det vil jeg tro [emoji7]
Så får vi se hvem som leker mest med det [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Tviler på det men greit å vite, liker det at man kunne kjøpe et sett også komplimentere det med flere deler så kommer nok til å kjøpe det vil jeg tro [emoji7]
Så får vi se hvem som leker mest med det [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha ja. Jeg elsker å bygge togbane. Ofte mer gira enn ungene ;)
 
Vi kombinerer biltema sine med de fra Extra leker, og det går fint. Vi måtte gi bort de vi kjøpte fra IKEA, de passet ikke sammen. Litt usikker på om brio går. Uansett så er vi veldig fornøyd med det vi har :)
 
Back
Topp