Toalettveske

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Hva slags toalettveske har du?

En med ett stort rom
Flere rom?
Liten?
Stor?

Min har bare ett stort rom, og jeg er litt usikker på hvor praktisk det er....

Vil gjerne se bilder [emoji6]
 
Har ett stort rom, men skal kjøpe meg en annen type når vi reiser på bytur til høsten, den er veldig upraktisk. Vært og sett på en stor en med tre små inni, på Victorias secret i Oslo.. ønsker meg noe liknende [emoji4]
 
Et stort rom, fire små lommer inni, hatt den "for alltid", siden jeg bodde hjemme, og ønsker meg ny. Mye fordi den er foret med plast. Og altså over 20 år gammel. Og altså, så gammel plast... Har begynt å bli ødelagt.

Usikker på hvordan den skal være og det blir ikke før ferien i år (vi drar lørdag)
Jeg hadde jo glemt at jeg ønsker meg ny, og nå må jeg finne ut hvilken.

Men jeg sa til mannen at jeg ønsker meg til bursdagen, så har jeg den klar til neste gang.

Jeg bruker min aller første toalettmappe, en enkel liten sak med et rom og ingen lommer og ikke noe som helst annet og vel ikke plass til en voksen tannkost på lengden, i tillegg. Til sminke, ikke at jeg har med meg mye men litt er det da.
 
Last edited:
En stor med et stort rom og mange små :)
Og så har jeg en som er todelt.
 
Beauty bag fra Lulus. Rommer alt av kremer og sminke og sjampo og hårbørste og.. Ja. Den har et stort rom nederst, med et par små lommer i. Et mindre rom i lokket, med plass til sminkekoster og div. Google for bilder.
 
Jeg har litt forskjellige typer, alt ettersom hva slags reise det er. :)

Jeg har en praktisk fjällräven med flere lommer, både med og uten glidelås, som man kan brette ut og henge opp som jeg bruker til telting/backpacking. Her oppi er det hovedsakelig praktiske toalettsaker, ikke særlig sminke da jeg ikke bruker det på slike reiser.

Så har jeg en som er romslig med små lommer innvendig til å sette ned i sminkekoster ++ som jeg bruker når jeg reiser til storbyer o.l. og vil stæsje meg opp.

En litt mindre utgave med små reiseartikler når jeg har dags-/weekendreiser ifb med jobb/besøke slekt e.l.

Alt til sitt bruk! ;)
 
Har to. En svær som jeg får plass til det meste av produkter i, og jeg brukte å bruke i det daglige når jeg bodde i kollektiv for endel år siden, fra bodyshop, fortsatt ikke nevnverdig slitt til tross for mye bruk. Har egentlig bare ett stort rom og en liten lomme i lokket. Og noen mindre hemper for å sette ting i på ene siden inni.
Denne er firkanta også glider man på en måte vekk toppen.

En mindre så jeg skulle slippe å drasse med meg alt, som jeg fikk til jul av typen, er mer trekantet i formen (glider på toppen), og ett mindre rom inni på siden til hårnåler og litt småting. Også relativt solid og litt dyr tror jeg.

Gidder ikke kjøpe toalettvesker som koster under 100kr lengre, får bare brukt de ett par ganger kjennes det ut som før de går i oppløsning.
 
Har en sånn reisemappe vi fikk fra apoteket en gang, helt genial! Dem har mange små rom, og noen litt større, når man åpner og bretter ut kan den henges opp og alt er tilgjengelig. Har et lite rom med q-tips, et med hårstrikker/spenner, et med termometer/Paracet OL, et med tannbørster og tannkrem, og et med sminke. Så har jeg en større med bare et rom til hårbørste, deodorant osv
 
Jeg har fra lulus, med et stort rom og tre små på sidene, veldig fornøyd med den :)
 
Foretrekker ett rom, er en rotekopp.
Prøver å ha minst mulig med. Tendens til å pakke for mye.

Har tannbørste og tannkrem på jobb, hjemme hos mamma og på begge badene våre:p
 
Har en stor med et stort rom (vanlig svart), også en liten oppi med mindre ting (knall rød, gave fra en venninne kjøpt i japan)
 
Back
Topp