To kjappe om ordinær ultralyd

  • Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet
Da ville jeg ringt å spurt dem. Er dere sikker på at lege/jordmor har søkt fødeplass? Jeg vet om tilfeller der det er blitt glemt.
Eg har ringde på sjukehuset i stad, og dei hadde sendt ut brev på mandag :) Men her skal posten gå frå sjukehuset og 4 km lenger opp i dalen, men først via Oslo, så tar litt tid :) Men eg har fått time 1.februar :)
 
Eg har ringde på sjukehuset i stad, og dei hadde sendt ut brev på mandag :) Men her skal posten gå frå sjukehuset og 4 km lenger opp i dalen, men først via Oslo, så tar litt tid :) Men eg har fått time 1.februar :)
Så flott! Hehe, veldig effekt postgang må jeg si. Lurer på når de skal få på plass digital post fra sykehusene [emoji849]
 
Du har vært hos lege/jordmor? Ring på dem og hør om de har fått sendt henvendelsen.
Jeg fikk brev fra sykehuset 2 dager etter legebesøk, i romjula!
Ja jeg har det. Så
Ligger det ikke noe i postkassa i morra får jeg ringe sykehuset å spørre om de har mottatt det. :)
 
Var på tidlig ul på tirsdag da sa gynekologen at han skulle henvise meg til oul i uke 19. Så nå går jeg å venter på brev i posten. Får håpe han ikke har glemt det [emoji28]
 
Back
Topp