To enkeltdyner eller en dobbeltdyne?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Sover dere med hver deres dyne eller deler dere? Hvorfor har dere valgt det, og har dere noe mer?


Vi har dobbel fordi hvis vi skulle hatt enkel hadde jeg stjålet begge, dyttet den ene på gulvet og beholdt den andre, som hadde resultert i at mannen ikke fikk dyne. Jeg har ofte pelspledd over min side av dyna i tillegg.
 
To enkle, mannen er en vandrende kaminovn, og ofte sover vi med minstemann, og da er det tryggest med enkeltdyner.
I tillegg orker vi ikke den evinnelige krangelen om dyna i halvsøvne. :p
 
Per akkurat nå har vi to sommerdyner, fordi det blir så innmari varmt å dele. På vinteren har vi dobbel.
 
To dobbeltdyner :cool:
 
Jeg tror jeg hadde druknet i dyne :wacky: har dere hver deres type?
Senga er 180 cm bred, så det er nok av plass :p
Jeg er så frossen av meg, så jeg har vinterdyna, mens han har sommerdyna.
Jeg elsker å surre meg inn i dyne, og jeg har intet mindre enn tre puter og, så det er mykt og fint :p

Deler hvis vi har gjester, eller temperaturen tillater det :)
 
To enkle, blir alt for varmt med dobbel, og så hadde det nok fort blitt krangel om dyna ellers tenker jeg. :p
 
Aldri forstått meg på dobbeltdyne [emoji28]

To enkle her [emoji5]
 
Dobbel, synes det er koselig :)
Samme her

Men i perioder vurderer jeg ta en ekstra til meg sånn at jeg kan få noe utpå natta når kjæresten stikker av med mer og mer dyne i søvne..
 
Jeg synes dobbeltdyne virker sååå koselig :love7

Men... Jeg er dynetyv så vi må nok ha to enkeltdyner, gitt :(
 
Jeg elsker dobbeldyne, syns det er utrolig koselig. Dessverre hadde samboeren to kriterier når vi flyttet sammen for 7 år siden. Det var at vi måtte ha oppvaskemaskin og at vi hadde hver vår dyne. Tror han var lei av at jeg stakk av med hele om natten [emoji23][emoji85]

No er dobbeltdynen gjestedyne på hytten [emoji23]
 
Jeg har ekstra lang dobbeldyne, gubben har enkeltdybe. Vi sover med hver vår unge ;)
 
Har hatt dobbeltdyne i 10 år. Men så byttet vi til 180cm seng, så da ble det mer praktisk med hver sin enkel.
 
Her har samboeren enkeldyne mens min er dobbel
 
To enkle. Har den tvinna mellom beina og opp gjennom arma på en måte. Hadde vi hatt dobbel hadde ikke mannen fått noe... [emoji849] Så. Enkel er eneste løsning for oss
 
Dobbeltdyne :) Fungerer fint, da ingen av oss beveger oss veldig mye om natten eller har som vane å "stjele" dynen. Da slipper vi kalde gliper mellom to enkeltdyner når vi vil kose med hverandre:Heartred
 
Back
Topp