Titter inn her

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Trer over en stor terskel ved å komme inn her. Har sneket en stund, men så ikke før meg at jeg skulle skrive noe.
Saken er at de siste 5 ukene har vært en følelsesmessig berg og dalbane. Vi var helt klart ferdig med barn, men i desember måtte jeg ta ut spiralen da den hadde grodd seg inn i livmoren og ga enorme smerter og jeg var sykemeldt i 3 uker. Jeg startet på p-piller og har klar resept på p-stav. Men jammen hat det ikke sneket seg en liten spire inn i magen min. Har tidligere hatt exu så var på UL uke 5+? for å avkrefte en ny exu etter noen dager med blødning. Men svangerskapet satt i livmoren, dog så de ingen foster, bare fostersekk, mrn de sa det var tidlig. Var sikker på at dette gikk galt, og følte egentlig at det var greit. Men ingen mer blødning, kvalm 24/7, ømme bryster og innmari trøtt hele tiden. Testene har og bare blitt sterkere. Har egentlig time til abort 23 april, men kjenner at det kommer til å bli umulig. Så her er jeg, termin 1 desember.
 

Vedlegg

  • Picture1553760603581.jpg
    Picture1553760603581.jpg
    33,8 KB · Visninger: 27
  • 20190405_170137.jpg
    20190405_170137.jpg
    5,3 KB · Visninger: 25
  • 20190403_184611.jpg
    20190403_184611.jpg
    6,4 KB · Visninger: 23
Gratulerer og velkomen så mykje inn hit!
 
Gratulerer og velkomen så mykje inn hit!

Takk :) Helt uvirkelig at de kanskje kommet et barn til inn i storfamilien, men var nok ment å bli sånn dersom jeg ikke mister på veien. Har hatt mange SA, men alltid før uke 6, og nå er jeg snart i uke 8, så ser jo foreløpig ut til å gå veien.
 
Takk :) Helt uvirkelig at de kanskje kommet et barn til inn i storfamilien, men var nok ment å bli sånn dersom jeg ikke mister på veien. Har hatt mange SA, men alltid før uke 6, og nå er jeg snart i uke 8, så ser jo foreløpig ut til å gå veien.
Satser på at det er gullegget som har klaffet og at det klorer seg fast!
 
Velkommen! :) Hvor mange har dere fra før? :)
 
Gratulerer så mye, å velkommen :D
 
gratulerer :) Det er som du sier, den er nok ment for å være her. Lykke til!
 
Trer over en stor terskel ved å komme inn her. Har sneket en stund, men så ikke før meg at jeg skulle skrive noe.
Saken er at de siste 5 ukene har vært en følelsesmessig berg og dalbane. Vi var helt klart ferdig med barn, men i desember måtte jeg ta ut spiralen da den hadde grodd seg inn i livmoren og ga enorme smerter og jeg var sykemeldt i 3 uker. Jeg startet på p-piller og har klar resept på p-stav. Men jammen hat det ikke sneket seg en liten spire inn i magen min. Har tidligere hatt exu så var på UL uke 5+? for å avkrefte en ny exu etter noen dager med blødning. Men svangerskapet satt i livmoren, dog så de ingen foster, bare fostersekk, mrn de sa det var tidlig. Var sikker på at dette gikk galt, og følte egentlig at det var greit. Men ingen mer blødning, kvalm 24/7, ømme bryster og innmari trøtt hele tiden. Testene har og bare blitt sterkere. Har egentlig time til abort 23 april, men kjenner at det kommer til å bli umulig. Så her er jeg, termin 1 desember.
Velkommen! Vanskelig situasjon kanskje? Men jeg håper dere snakker godt sammen, og at barnet blir noe dere kan se frem imot likevel Når man først sitter der og barnet er født skal det uansett mye til å se for seg livet uten. Forhåpentligvis
 
Velkommen! Vanskelig situasjon kanskje? Men jeg håper dere snakker godt sammen, og at barnet blir noe dere kan se frem imot likevel Når man først sitter der og barnet er født skal det uansett mye til å se for seg livet uten. Forhåpentligvis

Ja veldig vanskelig. Vi har begge vært enig i at vi har nok barn. Jeg blir (u)heldigvis veldig lett gravid, og vi har snakket om at viss det skulle skje skulle vi ta abort. Men ja, det er lettere å si når det ikke er en spire i magen. Mannen er heldigvis veldig støttende og sier at jeg har det siste ordet. Spurte han her om dagen hva han sier om jeg ikke klarer fullføre en abort. Da sa han, ja, da blir det baby på oss. Hadde håpet jeg skulle få time tidligere for å ta abort på 9+0 er tøft. Men hadde sikkert ikke vært lettere om jeg var 6+0 uansett. Men har nå lastet ned babyberden og preglife sin app, og meldt meg inn her, så valget er jo i grunn tatt. Om det er liv laga i magen blir det baby i desember. Panikkfølelse og lettelsefølelse på samme tid. Men kjenner det er bra for psyken å ha bestemt seg.

Og føler virkelig med dere som har prøvd lenge. Skjønner dere sikkert ikke syns det er noe særlig å lese om min situasjon. Beklager det. Trenger bare en plass å lufte mine tanker og følelser rundt dette, da det selvsagt ikke er noen som vet om det enda.
 
Oj, det hørtes ut som litt av en berg- og dalbane! Gratulerer og masse lykke til! Høres jo ut som du har bestemt deg, så da får vi håpe at de positive følelsene blir sterkere enn de negative etter hvert :happy: Men er veldig forståelig at det er sånn, viktig å ta begge deler på alvor :Heartred
 
Sånn til neste gang: Dere har ikke vurdert at han skal sterilisere seg? Det er kanskje det greiste når du ikke tåler prevansjon så godt/blir gravid til tross for prevansjon?
 
Sånn til neste gang: Dere har ikke vurdert at han skal sterilisere seg? Det er kanskje det greiste når du ikke tåler prevansjon så godt/blir gravid til tross for prevansjon?
Han står på venteliste, men er ventetid opptil 2 år.
 
Back
Topp