Tissetrengt...

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Når på døgnet er dere mest tissatrengt?
Her er det ettermiddagen som er verst..
Er oppe en gang på natta også, men på ettermiddagen må jeg gå hver halvtime omtrent... ikke at det kommer stort da..
Så roer det seg på kvelden...

Alt man lurer på [emoji85]
 
Våkner fire ganger hver natt for å tisse [emoji58] og må tisse hele tiden ellers også. Off. Trodde ikke nattesøvnen skulle bli så ødelagt før etter at babyen var her[emoji52]
 
Våkner fire ganger hver natt for å tisse [emoji58] og må tisse hele tiden ellers også. Off. Trodde ikke nattesøvnen skulle bli så ødelagt før etter at babyen var her[emoji52]

Jeg våkner også mye om nettene. Tre til fem ganger, hadde ikke ventet det skulle skje så tidlig. Får heldigvis stort sett sove raskt igjen.
 
jeg våkner heldigvis kun en gang om natten, et sted mellom kl 4-6. ellers går jeg ganske jevnlig utover dagen/kvelden.
 
Er mest tissetrengt på ettermiddag/kveld. Har heldigvis sluppet å måtte på do mer enn en gang om natten hittil.
 
Her er det på formiddagen, og hvertfall når jeg står opp.. for her sover jeg så tungt at jeg går ikke på do løpet av natten. Bare hvis gutten kommer å vekker meg om natten men ellers ingen. Men da er blæren så full og vond når jeg våkner at jeg må på do med en gang!
 
Lurer på om det er annerledes andre svangerskapet. Synes å huske jeg tisset mye mer forrige svangerskap. Holder meg hele natten men på morgenen må jeg opp med en gang og da er det mengder.. :p ikke så ofte på dagtid og kveldstid men har en liten en å tenke på så kjenner ikke etter så mye :happy:
 
Jeg er oppe en gang om natten mellom 4 og 6 men ellers om dagen så tisser jeg normalt egentlig :)
 
Om natten er jeg heldigvis bare oppe opptil 2 ganger for å gå på do! Men det er verst på ettermiddagen for meg, det blir brått 2 ganger i timen!
 
For meg ble dette bedre i uke 12, men må fortsatt opp en gang om natta. Det måtte jeg ofte før jeg ble gravid og[emoji6]
 
Back
Topp