Tipsetråd for gode tilbud!

Surflover

Surflover
Julibarna2014
Jeg så det var en Tipsetråd for gode tilbud et annet sted inne på forumet og tenkte det var hyggelig og praktisk om vi kunne ha det her inne i juli 2014 også.

Så da er det bare å fyre løs om man får med seg gode tilbud! Så kan vi dele på godene

Sent from my iPhone using BV Forum

Da kan eg begynne:)
Maxi Cosi CabrioFix koster vanligvis 1899,- og easyfix base 1699,- = 3598,-
BarnasHus har fast Pakketilbud på disse to varene til 2999,- :D

Se der ja! Da er vi i gang :)

For dere som har barn fra før så er det 2 for 1 par sko på skoringen fra onsdag til lørdag denne uken.

30-50% på solkrem på apotek 1.

På Knertenogkaroline.no så har de gravidtilbud og du får 35% avslag på orderen på klær opp til 6mnd.

De har tilbud på easywalker vogn og bag, samt quinny zapp inkl bilsete på lekmer.no

Barnas hus har kundekveld onsdag 9.april. Med bl.a. 40% på voksiposer - derfor skal jeg dit:0)ImageUploadedByBV Forum1396855787.757358.jpgImageUploadedByBV Forum1396855799.157604.jpgImageUploadedByBV Forum1396855808.107321.jpg

Siste bildeopplastingen ble i så dårlig kvalitet, så her kommer den på nytt: ImageUploadedByBV Forum1396855874.573990.jpg

Har et godt tips til alle med Android/iphone/smarttelefon. Det finnes en app som heter "mattilbud" -her får dere oversikt over alle tilbudene som matbutikkene har. Veldig lett og oversiktiklig. Så kan dere planlegge litt smart ;)

Sikkert flere som mottar tilbudsmail fra babyshop.no , men deler det her likevel jeg! ;) Idag og imorgen, 17. Og 18. April, er det 25% på stokke tripptrapp stol og alt tilbehør i nettbutikken :D liker!

Babyshop.no har 25% på alt fra stokke ut dagen i dag :-D jeg har kjøp tripp trapp stol til new born settet som jeg har kjøpt tidligere.

Er helgetilbud på jollyroom nå :) imorgen kl 09:00 blir det andre tilbudd enn hva som er idag og det samme på søndag :)

Kjempegodt tilbud på Troll Bedside Crib på Jollyroom.no nå!

1449kr for sengen!! Samme som bruktpris på finn.no

Madrassen koster 300kr.

Jeg bestilte nettopp min

Ikke direkte baby relatert, men flate sko er digg når vi er preggis:

Coop Obs! har partisalg på TOMS sko til 499kr paret. Bra tilbud på digge sko som passer maxi-kjolene våre (som jeg bor i for tiden!)

Ikke direkte baby relatert, men flate sko er digg når vi er preggis:

Coop Obs! har partisalg på TOMS sko til 499kr paret. Bra tilbud på digge sko som passer maxi-kjolene våre (som jeg bor i for tiden!)

Hvor har du kjøpt maxi-kjoler? Jeg leter og leter. Men finner ingen som passer fasongen :P

Hvor har du kjøpt maxi-kjoler? Jeg leter og leter. Men finner ingen som passer fasongen :P

De har i friske farger på Cubus. Også har jeg i svart fra Kappahl ;) 199kr pr stk ;) bruker lang cardigan over.

Back
Topp