tips til urolig baby!?!

Prøver iherdig å ta smokk. Har prøvd 3 forskjellige merker men han vil ikke ta den. det virker som han vil ha den, men han klarer ikke å stokke tungen riktig siden han blir ammet. egentlig litt merkelig siden han tar flasken litt innimellom. Pumper meg og gir et flaskfmåltid for dagen for at han skal kunne ta den også. Det går ganske greit, så merkelig at han bare ikke klarer å ta smokken. Selv ikke nå når han er 6 uker....

Prøv med en smukk i str 6-18 mnd. Vi hadde sikkert 6 ulike typer smukk i minste str, INGEN funka. Endte opp med å se at hun likte Avent sine, men dog at den var for liten (sugeplaten ble for smal tror jeg). Fikk tilslutt tak i hakket større smukk, og selv om hun strever litt innimellom så går det veldig bra 80% av tiden[emoji108] Vi må bare hjelpe henne litt innimellom, men det er bare kos[emoji8] Lykke til! ...stemmer forresten i som flere over her, bæretøy er veldig hjelpsomt til tider med mye uro! Frøkna her blir noen ganger først illsint når hun puttes oppi, men sovner nesten etter fem første skritta[emoji205][emoji13][emoji64] (vi har close caboo)
 
Virker også på meg som at det er behov for nærhet og trygghet. Jeg lar selv lillegutt sove på brystet mitt en eller to ganger ila dagen, og har han i bæresjal :)
 
Her var nan ha redning. Ny baby. Hadde prøvd kiropraktor, minifom og semperdråper, byttet fra nan til hipp, syklet, rapet etc.
Angrer på jeg ikke begynte tidligere med det![emoji28]
 
Og det er nok garantert ikke noe du gjør feil, er bare tarmen som er umoden [emoji173]️
 
Back
Topp