Tips til tett nese på baby???

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Nå har han vært tett i ca to uker, de siste nettene våkner han av det.

Har prøvd morsmelk og saltvann dråper, dette hjelper ikke.

Noen med bedre tips?
 
Kjøp nesesuger på apoteket, gull verdt!;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Pøs på med enda mer saltvann og nesesuger. Det går over til slutt. Holdt på noen uker her også.
 
Nesesuger og saltvann fra OtriBaby! Og da hun var tettest hevet vi hodeenden på senga, bygget opp under bena
 
Bruk saltvann gjennom hele dagen. Ikke bare litt før leggetid. Evt prøv nesesuger. Ellers så er det viktig å heve hodeenden på sengen, da blir det ikke så ubehagelig å ligge:)
 
Saltvann! Legg babyen med rompa inn til magen din og hodet mellom beina, så spruter du inn med litt saltvann og senker hodet på babyen mellom beina dine sånn at hodet ligger nedover. Så reiser su opp babyen og tørker opp det som renner ut. Gjenta mange ganger i løpet av dagen :)
 
Dropp melk, kjør på med saltvann
Jeg ga det med sprøyte på det verste. (altså, slik de viste meg på Sykhuset, hun var innlagt med rs to uker gammel)
 
Signerer saltvann og nesesuger. Det må en del saltvann til da, for å få løsnet opp gugga.
Vi hevet hodeenden på sengen slik at han fikk lettere for å puste når han sov. Og tok en saltvannsbehandling før soving, så han skulle få sove bedre. Trengte ikke alltid nesesugeren, kun når det ble for tett.
 
Har brukt saltvann og nesesuger, men kanskje altfor lite da......
Senga er hevet så hjalp i natt. Nå er problemet vogna på dagtid:(

Får prøve ennå mer saltvann
 
morsmelk skl være fint. men nesesuger er gull værdt å ha hjemme :)
 
otribaby nesespray, nesesuger, hevet hodeende, kjølig rom.
I vogna kan du legge en tynn sofapute under hodet sånn at hode kommer litt opp.
 
Om han har vore tett så lenge hadde eg kjøpt nasedråpar for baby på apoteket og brukt i eit par dagar kun. Det har gjort susen her:)
Dei ligger ikkje framme i hyllene på apoteket, du må spørre etter dei;)
 
Back
Topp