Tips til kalendergaver til voksne :D "Insp."

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Tenkte å begynne i god tid meg julekalenderene til både mannen og nurket i år :)
Men trenger tips til mannen sin :D Billige, kjekke småting, gjerne fra Ebay :)
 
Mannen: sokker, deo, ett blad du vet han liker, gavekort på fotmassasje og andre spennende ting ;)
 
Jeg har lyst å lage til mannen.

Da trenger jeg masse enkle, rimlige, kjekke ting han kan ha i kalenderen min. Lager jeg, vil jeg få...

Det skal være små, lette ting som kan henge på min gamle, broderte kalender, og ikke noe som overskygger ungene sitt.
 
Lager til mannen:)
Har så langt kjøpt en gave- sokker.
Kjøper ofte noe julegodt, julebrus/øl, deo.
 
Lurer på å lage ØL - kalender. Får se om han fortjener det:p
 
Lurer på å lage ØL - kalender. Får se om han fortjener det:p
Svigerinnen min laget det til mannen sin i fjor, 24 ulike øl i en kasse med nr på. Veldig stillig. Nå drikker ikke min noe særlig med øl. Men synes det er en god ide.
 
Han min har ikke fått kalender noen gang av meg, men kanskje jeg skulle gjøre noe uventet dette året. Tror han synes det er stas. Han prøver å slutte å røyke så kanskje noe små snaks som han kan bite i hver dag.
 
Svigerinnen min laget det til mannen sin i fjor, 24 ulike øl i en kasse med nr på. Veldig stillig. Nå drikker ikke min noe særlig med øl. Men synes det er en god ide.
Min eeeelsker øl! Men han er litt kresen da. Så blir sikkert noen som ikke er bra nok :p
 
Han min har ikke fått kalender noen gang av meg, men kanskje jeg skulle gjøre noe uventet dette året. Tror han synes det er stas. Han prøver å slutte å røyke så kanskje noe små snaks som han kan bite i hver dag.
Har aldri laget før jeg heller, så får se hva jeg får ordnet.
 
Det var en god idé, skal vurdere det her også:)
Har tenkt på det flere år, men aldri gjort det. Så kanskje på tide. Men da forventer han sikkert noe neste år også :p
 
Har tenkt på det flere år, men aldri gjort det. Så kanskje på tide. Men da forventer han sikkert noe neste år også :p
Ja, han gjør kanskje det da:p
Synes det er veldig koselig med kalender jeg da;)
 
Ja, han gjør kanskje det da:p
Synes det er veldig koselig med kalender jeg da;)
Kjempekoslig. Artig til jenta iallefall! Ebay er gull:)
 
Min eeeelsker øl! Men han er litt kresen da. Så blir sikkert noen som ikke er bra nok :p
Får smake noe nytt då, ikke alt som faller i smak. men slikt er det med alt. Er så mye forskjellig øl å velge mellom også
 
Kjempekoslig. Artig til jenta iallefall! Ebay er gull:)
Aldri handlet på ebay før jeg. Handler noen av gavene på nett, men synes det er koselig å gå i butikken for å kjøpe noen også:)
 
Får smake noe nytt då, ikke alt som faller i smak. men slikt er det med alt. Er så mye forskjellig øl å velge mellom også
Lyst øl er ganske safe hos gubben. Men må jo ha litt annet også :)
 
Aldri handlet på ebay før jeg. Handler noen av gavene på nett, men synes det er koselig å gå i butikken for å kjøpe noen også:)
Kalendergaver er ok på nett, men skikkelige gaver kjøper jeg helst i butikk. De trenger jo pengene de også. Er så synd at mange ikke skjønner det. De vil ha det billigst mulig uten hjelp..
 
Kalendergaver er ok på nett, men skikkelige gaver kjøper jeg helst i butikk. De trenger jo pengene de også. Er så synd at mange ikke skjønner det. De vil ha det billigst mulig uten hjelp..
Om jeg går for ølkalender hadde vel Sverige vært det beste stedet å handle;)
 
Om jeg går for ølkalender hadde vel Sverige vært det beste stedet å handle;)
Helt sikkert. Den ølkalenderen blir jo minst 3 ganger så dyr som jenta sin... Det tenkte jeg jaggu ikke på!
 
Back
Topp