Tips til gode tilbud

Mammalicious

Glad i forumet
Mailykke 2018
Tenkte vi kunne ha en tråd med tips om salg og tilbud på babyutstyr. Er vel forhåpentligvis flere enn meg som ikke har alt på stell ennå.. :laughing002

KID Interiør har nå 50% rabatt på helårs-dundyne til baby og 40% på alle barn- og babyvarer.

Barnas Hus har også 40% på sommer-dundyne til baby.

Jollyroom har 40% på Medela elektrisk dobbelbrystpumpe.

Babyshop har salg på Babybjörn Balance vippestol.

Husk også at Barnas Hus har prisgaranti. :)
 
Kjøpte ullbody og ullstrømpebukse til halv pris på barnashus.no i dag [emoji5]
 
De minste str på klær er fort på vei ned på 70 %. Babyshop har 50 % og 3 for 2 på klær i butikken. Barnas hus har minst 50 % i butikkene på mye til baby også (stativ med 70 % også)
Nøstebarn har salget sitt nå - mest utvalg i butikken. (30-50 %)
Tips til sider å se innom salg:
Smaaungene.no
Guttelus.no
Knertenogkaroline.no
 
Change har akkurat nå 3 for 2 på verdens beste amme bh. Florence heter modellen. Har hatt den begge gangene jeg har ammet tidligere. Koster litt, men det er fantastisk kvalitet. Og 3 for 2 hjelper jo, jeg har bestilt 3 stk nå. :)
 
Change har akkurat nå 3 for 2 på verdens beste amme bh. Florence heter modellen. Har hatt den begge gangene jeg har ammet tidligere. Koster litt, men det er fantastisk kvalitet. Og 3 for 2 hjelper jo, jeg har bestilt 3 stk nå. :)

Change har også 30% rabatt på alt i dag, hvis man ikke ønsker å kjøpe 3 stk
 
H&M selger også ut barneklær og har tilbud på masse i butikk! Får plagg ned i 20-30kr.. :) ellers har jollyroom.no også salg nå :) opptil 70% :)
 
lilleba.no har 30% salg på en god del, bl.a. ca halvparten av ammeinnleggene sine. Digget de forrige gang, så tror jeg skal kjøpe noen flere nå.
 
Nøstebarn ser jeg er nevnt tidligere -min favoritt! Tar turen i morgen[emoji4] Kan også nevne Akrobaten for de som bor i Bergen (Sentrum og Nesttun), der har de 50% på nesten alt.
 
Kjempefin tråd! Så fint at man kan dele flotte tilbud i en egen tråd så andre kan få benytte seg av det samme:)
 
Vil anbefale boohoo.com på nett for kjøp av gravidklær. De er billige, litt mer variasjon enn på hm. Og det kommer veldig kjapt i posten. Jeg handlet mye der før jeg ble gravid også. Og jeg virkelig elsker å shoppe der. Nå har jeg shoppet litt til den magen som kommer og tiden etter. Shoppet ledige klær til dagene etter fødsel også.
 
Vil anbefale boohoo.com på nett for kjøp av gravidklær. De er billige, litt mer variasjon enn på hm. Og det kommer veldig kjapt i posten. Jeg handlet mye der før jeg ble gravid også. Og jeg virkelig elsker å shoppe der. Nå har jeg shoppet litt til den magen som kommer og tiden etter. Shoppet ledige klær til dagene etter fødsel også.
Zalando har også en del gravidklær på tilbud :)
 
Kapp Ahl har 3 for 2 på alle barnevarer til og med 20.03.
(og heldigvis for det, for jeg har ikke kommet meg på den butikken enda [emoji28])
 
Kapp Ahl har 3 for 2 på alle barnevarer til og med 20.03.
(og heldigvis for det, for jeg har ikke kommet meg på den butikken enda [emoji28])

De har jo så mye fint! Var innom Newbie butikken deres i byen i går og handlet vilt [emoji28]
 
Back
Topp