Tips til dårlig matlyst

Mammatil2

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg sliter en del med mat for tiden, og idag er det virkelig ille. Jeg får ikke i meg noen ting, og alt jeg har lyst på er noe søtt..
Noen med tips til hva jeg kan gjøre? Eller tips til hva jeg kan prøve å spise?
Alt jeg har fått ned idag er litt Pepsi Max..

Og ja, energinivået er meget lavt siden jeg ikke finner noe jeg kan spise, det er alt for rotete her :wideyed: noe som også gjør meg sprø!
 
Banan har alltid funket bra hos meg. Lett å spise, søtt og kaloririkt, sunne sådanne.

Jeg har mistet litt matlyst selv, men får ned en halv avocado og en banan hver morgen.
 
Jeg sliter en del med mat for tiden, og idag er det virkelig ille. Jeg får ikke i meg noen ting, og alt jeg har lyst på er noe søtt..
Noen med tips til hva jeg kan gjøre? Eller tips til hva jeg kan prøve å spise?
Alt jeg har fått ned idag er litt Pepsi Max..

Og ja, energinivået er meget lavt siden jeg ikke finner noe jeg kan spise, det er alt for rotete her :wideyed: noe som også gjør meg sprø!


Har litt samme problem. Går veldig opp og ned fra dag til dag..Frukt kan jeg spise litt av..Regner med du har prøvd det mest? Spis litt omså ofte..Blir kvalm når det går for lang tid mellom måltidene..Lite energi her også..Veldig slitsomt!!Føler med deg..
 
Har litt samme problem. Går veldig opp og ned fra dag til dag..Frukt kan jeg spise litt av..Regner med du har prøvd det mest? Spis litt omså ofte..Blir kvalm når det går for lang tid mellom måltidene..Lite energi her også..Veldig slitsomt!!Føler med deg..

Det er veldig slitsomt ja! Kanskje prøve litt frukt, det er jo søtt.
Får håpe det går fort over for oss begge :happy:
 
Det er veldig slitsomt ja! Kanskje prøve litt frukt, det er jo søtt.
Får håpe det går fort over for oss begge :happy:

Frukt går for min del så håper det funker for deg også;)
Ja håper det går over fort!
 
Samme her. Magen bråker om at han vil ha mat, men jeg har ikke lyst på noe[emoji17] Da kommer kvalmen[emoji848]
 
Drikker mye froosh. Smotthie/juice som man får i sånne små bokser på butikken. Veldig kjekt å bare helle i seg med en gang man står opp om morgenen, og så smaker det veldig godt da!:)
Ellers er kyllingnudler fra mr.lee supert for meg, men hvis du er mest klar for søtt så blir jo det litt feil;)
 
Drikker mye froosh. Smotthie/juice som man får i sånne små bokser på butikken. Veldig kjekt å bare helle i seg med en gang man står opp om morgenen, og så smaker det veldig godt da!:)
Ellers er kyllingnudler fra mr.lee supert for meg, men hvis du er mest klar for søtt så blir jo det litt feil;)

Skal prøve meg på noe sånt, takk for tips :happy:
 
Knekkebrød med ost er ofte redningen her. Eller saltkjeks med ost. Banan er også ganske greit.
 
Jeg spiser gulrøtter og knekkebrød med philadelphia ost, men det er ikke akkurat søtt.. hva med jordbær eller melon? [emoji4]
 
Drikker mye froosh. Smotthie/juice som man får i sånne små bokser på butikken. Veldig kjekt å bare helle i seg med en gang man står opp om morgenen, og så smaker det veldig godt da!:)
Ellers er kyllingnudler fra mr.lee supert for meg, men hvis du er mest klar for søtt så blir jo det litt feil;)

Herregud! Nå vil jeg ha mr. Lee nudler! Genialt! Tusen takk [emoji7]
 
Jeg får skikkelig halsbrann av nudler fra Mr. Lee ...
 
Back
Topp