Tips til dåp

Jeg har kjøpt blomsterkurver som jeg skal lage luftballonger av til blomsteroppsatsene [emoji16] Litt usikker på hvordan jeg skal få til trådene, men har jo enda god tid til å finne ut av det på.
ad89b40140b5e9c52dcadadd32597a62.jpg
c66d38336d66645904e8643cd2771574.jpg
 
Kan kjøpe kvite blomster og ha blå konditorfarge i vatnet [emoji4] då blir dei blå[emoji4] eg hadde kvite ildtopper på bordet, blei nokk blå [emoji4]

e7a60a5d1af104fe7f12fc1c73218645.jpg

1755feabc68da174046f5ec0f060945c.jpg
 
b1395ebb90d21e01ede78e5b97e4a6b9.jpg
3e2e575c0479989cf425d77fc70a9f63.jpg


Har laget invitasjoner og bordkort selv med papir fra Pandoru, og brukt printer og word for teksten :)
Kjøpt bordbynt på ebay og silikonfigurer til dåpskaka (kjøpte også klosser med bokstaver og en babyfigur). Servietter og kubbelys kjøpte jeg på nille :)
 
Hortensia kan du få i blått, men er dyrt, betalte 159kr per stilk for 2år siden og må spessial bestilles på forhånd hos en blomsterbutikk :)
jeg pratet med en blomsterbutikk i forrige uke. Hun sa at dem får det inn rundt 15 april. Så er noen butikker som har fra før
 
jeg pratet med en blomsterbutikk i forrige uke. Hun sa at dem får det inn rundt 15 april. Så er noen butikker som har fra før
Eg har dåp før den tid :) Men de skulle ikke ha de inne nå, fordi de er så dyr å bestille :) Men nå skal eg ha rosa, lilla og hvite blomster denne gang så en del mer utvalg :) Blå hortensia kan være vanskelig å få fatt i da de ofte er mer lilla i fargen, derfor de måtte spesial bestilles [emoji846]
 
Har dere det meste klart? Frykter vi har for lite navnelapper og serviettringer. Svarfrist var i går. Men ikke alle har svart..
 
Har dere det meste klart? Frykter vi har for lite navnelapper og serviettringer. Svarfrist var i går. Men ikke alle har svart..
Er alltid noen som er sene med å svare, fikk svar fra siste i går og det var en uke over fristen. Er i rute enn så lenge med forberedelser :)
 
Skal begynne å lage liste over mat som trengs (skal ha koldtbord), og så må jeg vel få sett på litt pynt [emoji6]
 
Vi skal kun ha nærmeste familie. Ska lage smørbrød og kaker selv :) kjøpt fondantformer til ene kaken.

Vi skal feire det hos svigermor :)
 
Er alltid noen som er sene med å svare, fikk svar fra siste i går og det var en uke over fristen. Er i rute enn så lenge med forberedelser :)
Ja alltid noen som er sene men her er det faktisk totalt 10 personer det gjelder :p hvilken forberedelser får du gjort? :)
 
Vi skal kun ha nærmeste familie. Ska lage smørbrød og kaker selv :) kjøpt fondantformer til ene kaken.

Vi skal feire det hos svigermor :)
Hvor mange blir dere? :) siden du skal lage alt selv :p
 
Så fin fordeling [emoji14] hehe. Her skal andre bake for oss :) lager maten selv :)
Skal ikke lage alle kakene mutters alenr, min svigermor skal lage en gluten og laktosefri, min mor en svær gulerotkake og jeg skal enten lage en toetasjes sjokoladekake med marshmelowfondant og pynt eller en vaniljekake med regnbuefarger inni, også pyntet med marshmellowfondandt og annen pynt.

Aldri pyntet kaker da, så blir spennende. Min mormor pleide å lage bryllupskaker så håper det er arvelig, haha
 
Skal ikke lage alle kakene mutters alenr, min svigermor skal lage en gluten og laktosefri, min mor en svær gulerotkake og jeg skal enten lage en toetasjes sjokoladekake med marshmelowfondant og pynt eller en vaniljekake med regnbuefarger inni, også pyntet med marshmellowfondandt og annen pynt.

Aldri pyntet kaker da, så blir spennende. Min mormor pleide å lage bryllupskaker så håper det er arvelig, haha
Spennende å prøve seg :)
 
Back
Topp