Tips til bursdagsgave til venninne (25 år)

kokosnøtta

Glad i forumet
Hei. Jeg trenger litt hjelp med å komme på noe fint å gi en venninne. Jeg tenkte å lage til en kurv å putte litt diverse oppi, f.eks ansiktsmaske, vin, duftlys. Men jeg kommer ikke på mer!

Hun liker ikke å lese bøker, men tenkte kanskje et interiørblad eller lignende også.

Noen som har noen smarte tips? Evt forslag til noe helt annet???
 
Sjokolade, trøfler, marmelade, neglelakk, billetter til kino/teater.
Det hadde i hvertfall jeg blitt glad for :)

Veldig flott gave du har planlagt ;)
 
Neglelakk, neglelakkfjerner, duftlys, sminke, sjokolade, te, kaffe, et spesielt krus, tørket frukt, mer hudpleie, gavekort på noe hun liker, en DVD, et smykke

Fin gave du skal gi :D
 
Abonnement på blad er jo en artig og litt annerledes gave!
Men jeg digger også feks kino/restaurantgaver så dere to får brukt tid sammen!!
 
Alt der over og en kopp som er litt personlig, enten noe hun har sagt eller et bilde, tror de fleste fotobutikker gjør det :) et bilde av dere er også koselig å få, i en søt ramme :)
 
Scrapbook med masse fine bilder er jo alltid en slager :) det ga jeg til bestevenninna mi.
Hadde lagt mye i det og hadde tatt screen shot av enkelte sms samtaler som vi hadde og klistra det ikk i boka, pluss masse bilder og diverse :)
 
Håndkrem, fotkrem? Gavepakke med dusjdott, dusjsåpe og bodylotion? Fra Lucky Duck eller Body Shop :)
 
Hadde jeg hatt tid skulle jeg ha scrappet et lite album, men det rekker jeg ikke nå. Får gjøre det til en annen gang :)

Takk for mange fine tips:)
 
Hei. Jeg trenger litt hjelp med å komme på noe fint å gi en venninne. Jeg tenkte å lage til en kurv å putte litt diverse oppi, f.eks ansiktsmaske, vin, duftlys. Men jeg kommer ikke på mer!

Hun liker ikke å lese bøker, men tenkte kanskje et interiørblad eller lignende også.

Noen som har noen smarte tips? Evt forslag til noe helt annet???


Høres ut som en veldig god ide! Jeg fikk noe lignende til min 30 årsdag, og jeg syns det var topp. I min kurv var det også en vinflaske. :gen014
 
Så flott gave, flere skulle gitt sånne gaver.

Ansiktmasker haddejeg blitt glad for
En god håndkrem og fotkrem
 
Te/kaffe, en god ost e.l, body lotion :)
 
Back
Topp