tips og råd,takk

~StRaToS~

Forumet er livet
jeg og gubben har aldri vært noe vill og oppfinnsom i senga.
og det begynner å bli ganske kjedelig etter 4 år.

så jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med å overraske han en kveld.
Altså gi meg tips og råd om hva jeg kunne gjøre for at han skal bli litt xtra horny[;)]

Hva pleier dere å gjøre for at kvelden skal bli noe spesiell.
 
det er jo masse forskjellig dere kan gjøre...spørs hvilken type han er da....
 
*overaske med nytt og sexy undertøy(som du selfølgelig har på deg)
 
*masasje oljer leker og tilbehør
 
*en "sexy"dysj
 
*rett og slett bare overfalle han når han minst aner det på en veldig uvanlig plass
 
*nå begynner det å bli varmere...piknik uti det fri[:D]
 
alt det der har vi provd... Har lyst til a finne pa noe nytt jeg ogsa, men vet ikke helt hva..... Som sagt provd alt som proves kan, er jeg storforlangende nar jeg vil noe annet?
 
ORIGINAL: Nøtta

alt det der har vi provd... Har lyst til a finne pa noe nytt jeg ogsa, men vet ikke helt hva..... Som sagt provd alt som proves kan, er jeg storforlangende nar jeg vil noe annet?


Prøv på toget, mange andre som gjør det. Men husk å ikke gjør det foran ett vindu som du tror det ikke går an å se igjennom mens toget står i ro på en stasjon pga feil og alle de andre reisende står utenfor å ser inn....
 
ORIGINAL: suprEspen

ORIGINAL: Nøtta

alt det der har vi provd... Har lyst til a finne pa noe nytt jeg ogsa, men vet ikke helt hva..... Som sagt provd alt som proves kan, er jeg storforlangende nar jeg vil noe annet?


Prøv på toget, mange andre som gjør det. Men husk å ikke gjør det foran ett vindu som du tror det ikke går an å se igjennom mens toget står i ro på en stasjon pga feil og alle de andre reisende står utenfor å ser inn....

Mohahahahahahaha...Skjønner at du snakker av erfaring.... Mohahahahaha...
 
Back
Topp