Tips ang reise

Florida
Dubai
 
Som sagt over. Så glemte jeg å skrive at det må ikke være en full uke og det må ikke være til varmere strøk. Har med to små barn. Leste litt ang Amsterdam. Noen som har erfaringer?
 
Har hørt veldig mye bra om Berlin med små barn. Leie en leilighet, bo relativt sentralt, masse aktiviteter.
 
Som sagt over. Så glemte jeg å skrive at det må ikke være en full uke og det må ikke være til varmere strøk. Har med to små barn. Leste litt ang Amsterdam. Noen som har erfaringer?
Har vært i Amsterdam flere ganger, men ikke med barn. Flott ny. Hvor gamler er barna?

Hva med den franske riviera? Deilig temperatur på den tiden. Eller Barcelona?
 
Har hørt veldig mye bra om Berlin med små barn. Leie en leilighet, bo relativt sentralt, masse aktiviteter.
Kom faktisk over Berlin også når jeg søkte litt rundt. Skal se enda mer på det

Har vært i Amsterdam flere ganger, men ikke med barn. Flott ny. Hvor gamler er barna?

Hva med den franske riviera? Deilig temperatur på den tiden. Eller Barcelona?
Hadde du ville tatt med barn dit da? Leste at det var en dyrehage der med elefanter, sjiraffer osv som kunne vært kjekt. Barna er 3 og 1år
 
Kom faktisk over Berlin også når jeg søkte litt rundt. Skal se enda mer på det


Hadde du ville tatt med barn dit da? Leste at det var en dyrehage der med elefanter, sjiraffer osv som kunne vært kjekt. Barna er 3 og 1år
Skal til Barcelona i september og da er minstemann 3 år. Begge barna har vært i Nice ett par ganger.
 
Har dere vært i Nice om sommeren? Noen tips å komme med? Kunne tenkt meg dit i sommer
Vi hadde leilighet i Nice, så er noe kjent :) Tenkte du med barn, uten eller bare generelt:)
 
Med barn ja. Leier dere bil? Hvor er det fint å bo? Osv osv
Vi hadde leilighet ca 50 meter fra stranden, midt i Nice. Jeg vil anbefale å leie bil, om dere vil reise litt utenfor. Men skal dere holde dere i selve Nice, er det ikke nødvendig.

Stranden i Nice består av rullestein,minsten var ikke helt fornøyd, mens eldste bryr seg ikke.

Har vært på dette hotellet, og kan absolutt anbefale det

https://no.hotels.com/ho295679/hote...n32BLopvrIamYklHFwea1eXCb23K80295jBoCXnXw_wcB
 
Back
Topp