Tippetråd, kjønn :)

Mars2017<3

September 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Har dere noe følelse om kjønn på den lille i magen? :)

Her tror både jeg og sambo at det er gutt, så blir ingen veddemål her i huset ;)

Hva tror du? :)
 
Jeg tror det er gutt. Mannen sier "Du har virkelig hengt deg opp i at det er gutt du!? :p"

Er bare jenter i familien omtrent.
 
samboern tror jente, blitt spådd at det er jente og kinesiskekartet viser jente.. Sååå da tror jeg det er jente jeg også ;) Så får vi se :)
 
Jeg har jentefølelse. Har gutt fra før så hvis det stemmer får vi en av hver.
 
I følge det kinesiske kartet blir det jente. Ser det stemte sist...
 
Veldig usikker. Men pga kvalmen så minner det mest om mitt første svangerskap, der vi fikk jente! Blir spennende å se. :)
 
Tipper gutt. Det kinesiske fødselskartet sier gutt. Sist sa det jente og det stemte.
 
Hakke peiling :) men har jente fra før, så hadde vært artig med en gutt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tror gutt, fødselskartet sier jente. Svangerskapet har startet helt likt som sist, og da ble det jente.
 
Jeg aner ikke hva det blir. Har ingen følelse. Den eneste følelsen jeg sitter med er at jeg ser mannen min for meg som en jentepappa =) Men det er samme bare babyen er frisk...
 
Det fødselkartet sier jente. Men har selv ingen anelse eller følelse hva det blir ;)
 
Sambo både tror og håper gutt. Men jeg ser han mest for meg som en utrolig stolt jentepappa;) kanskje fordi jeg håper på jente selv.. Det kinesiske fødselskartet sier jente.
Jeg følte ved forrige svangerskap som endte i MA i uke 10 at det var jente. Siden symptomene har vært litt annerledes denne gangen føler jeg det er motsatt kjønn fra forrige gang. Det vil altså si jeg heller litt mot gutt denne gangen.. Men fødselskartet sier gutt forrige svangerskap og jente nå, så håper det er riktig;) Men ikke misforstå: jeg blir uendelig glad uansett kjønn!! ♥♥♥♥
 
Hadde aldri hørt om dette fødselskartet før, men der står det gutt. Har blitt spådd gutt to ganger også, så dette blir spennende å se!
 
Tror det er jente, svangerskapet har til nå vært svært annerledes enn det forrige, og da ble det gutt.... Gleder meg veldig til å finne det ut :)
 
Tror det blir gutt :) kartet sa også gutt ;)
 
Der jeg jobber får alle gutter, så da blir det vel gutt da. Det kinesiske fødselskartet er enig og :p
 
Back
Topp