Tippetråd, kjønn :)

Jeg tror gutt :) Lurer på om det er den rosa eller den blå kassen som skal ned fra loftet til sommeren :)
 
jeg tror jeg får gutt, men beste venninna mi er overbevist om at jeg får jente, å ho pleier å gjette riktig :p men uansett kommer ungen til å bli elsket, uansett kjønn <3 det kinesiske kartet sier gutt, så blir spennende å se =)
 
tror det blir jente, i følge det kinrsiske fødselskarte er det jente og stemmte sist så blir spennede og se

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Føler på meg at det er en liten jente denne gangen. Er dårligere nå enn sist. Mannen tror det er gutt. Vi får bare vente og se :)
 
Jeg drømte vi hadde fått en liten jente her en natt, det føltes veldig virkelig! Men vi får nå se :) Spennende er det ihvertfall, og alt for lenge å vente på OUL :p
 
Stemte med det kinesiske kartet sist ...d ble jente nå viser det gutt....mn veldig usikker selv...gleder meg til ul i slutten av mars. Da får vi vite det helt sikkert...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg har på følelsen av at det blir en gutt hos meg;) Det tror mamma også! Har ikke hatt så mye kvalme og tror de som får jenter ofte sliter mer med kvalme i svangerskapet enn de som får gutter, eller tar jeg heeelt feil nå?:confused: Uansett blir kjempe glad uansett kjønn. Så lenge den lille har det bra i magen!
 
Back
Topp