Ting du skulle ønske du visste før babyen kom..

Septemberbaby__

Flørter med forumet
- Jeg skulle ønske jeg ikke hadde kjøpt mange bukser uten føtter, for jeg HATER å bruke sokker på han :p Bruker bare strømpebukser med mindre alle er i vask. Eneste jeg liker uten føtter er pysjamas.

- Skulle også ønske vi hadde kjøpt mer i ull. De få plaggene vi har i ull er de som blir brukt igjen og igjen. Bomull blir vått og kaldt når så snart babyen gulper litt, og det hadde jeg ikke tenkt på før..

- Skulle ønske jeg visste at bedside crib hadde passet for oss, så jeg kunne kjøpt det i stedet for en sprinkelseng som står og støver ned (den blir riktignok brukt etter hvert får vi håpe, haha).
 
Jeg liker ikke bukser med føtter[emoji12] Hele ungen forsvinner jo opp i buksa[emoji23]
Enig i det med ull, vi har ull fra str 62 så har begynt å bruke det.
Det med sprinkelsenga - vi har tatt av ene sida på sprinkelsenga sånn at den står helt inntil min side av senga. Baby ligger der i babynest.
 
Jeg liker ikke bukser med føtter[emoji12] Hele ungen forsvinner jo opp i buksa[emoji23]
Enig i det med ull, vi har ull fra str 62 så har begynt å bruke det.
Det med sprinkelsenga - vi har tatt av ene sida på sprinkelsenga sånn at den står helt inntil min side av senga. Baby ligger der i babynest.
Hehe, ulike meninger om det med føtter altså!
Det ville jeg gjøre med sprinkelsengen også, men måtte jo demontere hele greien isåfall så vi droppet det.. (Ikea-seng)
 
Hehe, ulike meninger om det med føtter altså!
Det ville jeg gjøre med sprinkelsengen også, men måtte jo demontere hele greien isåfall så vi droppet det.. (Ikea-seng)

Åja, vi har også fra ikea og det gikk helt fint[emoji848]
 
-At baby sokker er en vits. Kjøp inn sånne greier som holder de på plass først som sist.

-Smokklenke. Skulle hatt det fra dag en. Skjønner ikke at jeg ikke klikka før vi fikk slik. Smokkene forsvant jo overalt.

-hvor lett det er å vaske ungen i vasken ved behov, og hvor greit det er å ta med baby inn i dusjen for vask. Skummelt første gang og deretter bare kos.

-vi må ikke bruke noe bare fordi det var en gave. Denne sliter jeg fortsatt litt med... fått mye rart i gave. .
 
-At baby sokker er en vits. Kjøp inn sånne greier som holder de på plass først som sist.

-Smokklenke. Skulle hatt det fra dag en. Skjønner ikke at jeg ikke klikka før vi fikk slik. Smokkene forsvant jo overalt.

-hvor lett det er å vaske ungen i vasken ved behov, og hvor greit det er å ta med baby inn i dusjen for vask. Skummelt første gang og deretter bare kos.

-vi må ikke bruke noe bare fordi det var en gave. Denne sliter jeg fortsatt litt med... fått mye rart i gave. .

Bare å stålsette seg, dere kommer til å få mye ræl de neste årene[emoji23] Kasta nettopp en hel pose med ting som vi har fått til toåringen men som er helt utenkelig å bruke.
 
- Ha mange ekstra smokker
- Mange flasker, så man ikke behøver å vaske i ett sett.
- At folk har mange meninger og tips ang baby. Man kan høre på de, og ta til seg det som er nyttig (ikke alt!)
 
Bare å stålsette seg, dere kommer til å få mye ræl de neste årene[emoji23] Kasta nettopp en hel pose med ting som vi har fått til toåringen men som er helt utenkelig å bruke.
Måtte nesten krangle meg til å ikke bruke direkte utrygge ting på mini. Typen vil jo få det til å se ut som om vi bruker ting for å være takknemlig, men jeg måtte være streng. Vi utsetter ikke ungen for fare for å late som om vi er glad for ting! *sukk*

Men ikke har man lov til å kjøpe tilsvarende men ok ting heller vistnok...sykt slitsomt.
 
Måtte nesten krangle meg til å ikke bruke direkte utrygge ting på mini. Typen vil jo få det til å se ut som om vi bruker ting for å være takknemlig, men jeg måtte være streng. Vi utsetter ikke ungen for fare for å late som om vi er glad for ting! *sukk*

Men ikke har man lov til å kjøpe tilsvarende men ok ting heller vistnok...sykt slitsomt.

Den bilstoldressen?[emoji85]
 
Den bilstoldressen?[emoji85]
Ja... måtte vise fram litteratur fra politiet om trafikksikkerhet før jeg vant den diskusjonen :rolleyes:

Men på generell basis får man litt tullete ting fra mange forskjellige folk. Om man sitter og sier "vi har så mye bomull at eneste vi trenger mer av i klær er ull. Jeg elsker ullklærne. Se, mini vokser snart ut av denne størrelsen også!"
Så går enkelte alikevel og kjøper noe nytt i bomull i den størrelsen de vokser ut av med julemotiv! :playful::rolleyes::D
 
Back
Topp