Tilvenning i barnehagen

BilFrue

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerskattene 2023
Hvordan gjør dere det ifht jobb?

Får man permisjon med lønn/ uten lønn?

Har man krav på permisjon? Fri?

:-/
 
Jeg må bytte til seinvakter de dagene hvis jeg ikke allerede har det. Så ingen fordeler for meg
 
Det er ingen lovfestet rett til fri, men veldig mange får likevel inntil 3 dager permisjon. Hør med sjefen din eller personalavdelingen hvis det finnes på din arbeidsplass, eller sjekk i personalhåndbok hvis dere har det.
 
Det er verken lovfestet fri eller lønnet permisjon, men mange arbeidsgivere har egne avtaler. Tror vi får en dag med fri.

Heldigvis har pappaen perm og jeg langfri når det er innkjøring her :)
 
Hvordan gjør dere det ifht jobb?

Får man permisjon med lønn/ uten lønn?

Har man krav på permisjon? Fri?

:-/

Sjekket arbeids og petsonalreglementet i kommunen jeg jobber i. Det står det st man gies tre dager med lønn per år ved oppstart barnehage. Så sjekk om dere har lignende!
 
Er visst én dag med velferdspermisjon på min jobb, også avspaserer/bytter/feriedag resten.. :)

Skjønner det er forskjellig :)
 
Jeg er offentlig ansatt og vet man kan få velferdspermisjon som det heter, men vet ikke hvor mange dager. Jeg skal være hjemme med min til august 2018, så har ikke kommet så langt enda med å finne ut det ;)
 
Jeg jobber i kommunen og får tre dager med lønn. Mannen jobber privat, og må avspasere. Sånn er det, fordeler og ulemper med alt. Han har jo mye høyere lønn enn meg fordi han jobber privat, så egentlig er det ikke så ille.
 
Jeg skal selv ha tilvenning med nye barn på jobb,då håper det ikke blir den samme uka i første omgang! Ellers får man fri hos oss vet jeg [emoji4][emoji1303]
 
Tar ut ferie første bhg uke. Itillegg skal samboer studere. Så han kan hente tidlig.
Man har vel krav på en velferdsdag.
 
Back
Topp