Tilig ul ikke noe, noen som har erfaringer???

Vet du hvor langt du er kommet? Gyn sa til meg at selv om jeg visste når EL var, så kunne selve unnfangelsen ta tid, og egget gå i "dvale" eller noe. Det kommer også an på hvor godt ULapparat legen har.

Jeg googlet meg ihel , og anbefaler ikke det i tiden du venter. "Du er gravid til det motsatte er bevist" sa mannen, mens jeg var evig fortvilet og ante ikke hva jeg skulle gjøre.

Så langt er alt bra, så krysser fingrene for at det er bra hos deg også :)

Det kom forresten blod på papiret/brun utflod/spotting hver dag en lengre perode. I tillegg til dette skjedde nå og da frem til ca uke 12. Det hadde ikke noe med "noe"å gjøre. Jeg var bare veldig uheldig med å dra på Tul alt for tidlig. :-/

Ja, jeg skal være 7+0 i dag [emoji5] regelmessig syklus. Så håper ting går seg til! Har ikke sett noe blod eller brunaktig utflod.. krysser fingrene! Heller ingen smerter [emoji5]
 
Hvordan går det?

Det går bra [emoji5] prøver og ikke tenke så mye på det. Har ikke noe blod eller brunaktigutflod eller smerter! Så håper ting er som di skal tok første HCG måling i dag, men får ikke svar før i neste uke..
 
Det går bra [emoji5] prøver og ikke tenke så mye på det. Har ikke noe blod eller brunaktigutflod eller smerter! Så håper ting er som di skal tok første HCG måling i dag, men får ikke svar før i neste uke..

Huff, det er lenge når ting er som dem er! Håper du greier å få en fin helg tross alt!
 
Gledens dag! [emoji3] gynekologen ringte i stad med gode nyheter. Hcg blodprøvene hadde steget!!! Målt fredag 26.mai 22 200 - mandag 29.mai målt 27 000! Nå gleder jeg meg til ul igjen på fredag, håper og se noe mer da! Er 8+0 på fredag, så håper på å se et blinkende hjerte [emoji3][emoji169] ubeskrivelige nyheter.. nå kan jeg begynne å håpe at dette kan gå bra [emoji173]️
 
Gledens dag! [emoji3] gynekologen ringte i stad med gode nyheter. Hcg blodprøvene hadde steget!!! Målt fredag 26.mai 22 200 - mandag 29.mai målt 27 000! Nå gleder jeg meg til ul igjen på fredag, håper og se noe mer da! Er 8+0 på fredag, så håper på å se et blinkende hjerte [emoji3][emoji169] ubeskrivelige nyheter.. nå kan jeg begynne å håpe at dette kan gå bra [emoji173]️

Så utrolig bra! :)
Blir spennende på fredag :love2
 
Gledens dag! [emoji3] gynekologen ringte i stad med gode nyheter. Hcg blodprøvene hadde steget!!! Målt fredag 26.mai 22 200 - mandag 29.mai målt 27 000! Nå gleder jeg meg til ul igjen på fredag, håper og se noe mer da! Er 8+0 på fredag, så håper på å se et blinkende hjerte [emoji3][emoji169] ubeskrivelige nyheter.. nå kan jeg begynne å håpe at dette kan gå bra [emoji173]️
Så fantastisk:joyful: Masse lykke til på tul fredag:Heartpink
 
Såå bra! Nervepirrende dette her. Lykke til på tul :)
 
Tusen takk! Veldig [emoji28] håper bare alt er bra på ul, teller dager til jeg er 12 uker. 30 dager igjen [emoji173]️
Det går som regel bra :) Teller ned for harde livet her også..teller ned til sv.skapskontroll, tul osv, så går dagene mot 12 uker litt fortere :)
 
Det går som regel bra :) Teller ned for harde livet her også..teller ned til sv.skapskontroll, tul osv, så går dagene mot 12 uker litt fortere :)

Ja, men har en MA bak meg. Så er veldig bekymra [emoji53] kjekt og ha noe og telle ned til. Jeg har tul på fredag og 22. Juni men lurer på å flytte den til 10juli, samme dag som vi reiser på ferie [emoji847] men får se.
Hvilken graviditets uke har du bestilt svangerskapskontroll til? Lurer selv på når jeg skal bestille [emoji2]
 
Ja, men har en MA bak meg. Så er veldig bekymra [emoji53] kjekt og ha noe og telle ned til. Jeg har tul på fredag og 22. Juni men lurer på å flytte den til 10juli, samme dag som vi reiser på ferie [emoji847] men får se.
Hvilken graviditets uke har du bestilt svangerskapskontroll til? Lurer selv på når jeg skal bestille [emoji2]
Da skjønner jeg at du er engstelig. Jeg har kun hatt to SA. Jeg var i dag faktisk :) Så neste nå er tul nr.2 om 12 dager.
10 juli, da er du over uke 12?
 
Da skjønner jeg at du er engstelig. Jeg har kun hatt to SA. Jeg var i dag faktisk :) Så neste nå er tul nr.2 om 12 dager.
10 juli, da er du over uke 12?

Ja, er kjedelige greier [emoji53] men et jo bare naturens gang!
Ah, Okei. Hvor langt er du på vei? [emoji3]
Ja, er det. Men må inn til Stavanger for å fly på ferie, så hadde vært greit å se spira før vi reiste og [emoji847] men det bli nok ul 22 som planlagt og når vi kommer hjem, spent på kjønnet [emoji28][emoji254]
 
Back
Topp