Tilbudstråd

Frk.M

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
♡Julekulene 2021♡
Hei! Flere og flere gjør store innkjøp om dagen. Tenkte vi derfor kunne tipse hverandre om tilbud på de forskjellige butikkene her inne fremover?

Så vil bare starte med å si at på lillelam.no så er det 50% på utvalgte varer!

Noen andre som har gode tips?
Sleng på her :happy:
 
25% på bilstoler og baser på barnas hus...
 
Meld dere inn i kundeklubb hos barnas hus og Babyshop om dere ikke har det så får dere mailer med tilbudene derfra [emoji4] Det samme gjelder nettbutikker som jollyroom, lekmer, babybanden og hva de nå alle heter. Verdt litt "spam" synes jeg. Du kan jo evnt sette opp eposten så alt havner i egen mappe [emoji4]
 
Meld dere inn i kundeklubb hos barnas hus og Babyshop om dere ikke har det så får dere mailer med tilbudene derfra [emoji4] Det samme gjelder nettbutikker som jollyroom, lekmer, babybanden og hva de nå alle heter. Verdt litt "spam" synes jeg. Du kan jo evnt sette opp eposten så alt havner i egen mappe [emoji4]
Synes det er grusomt med sånne mailer, kommer gjerne MANGE om samme sak også. Så jatakk tipstråd her! [emoji4]
 
IMG_5631.JPG Recaro Privia bilstol med base er på tilbud på komplett tom. 9 juli. Frakten er forøvrig også gratis
 
Komplett apotek har 30-50% på alt av pleieprodukter, ammepumper, ammeinnlegg osv osv til mor og barn.
 
5 for 100,- av disse på vitusapotek hvis du er medlem :)
 

Vedlegg

  • 2903-1-pearlx300.jpg
    2903-1-pearlx300.jpg
    22,5 KB · Visninger: 76
Tilbud på fødselsplakat (også gavekort [emoji1316])
 
Jollyroom.no har 70% salg på alt mulig.
For oss som har litt innkjøp igjen er det sikkert mulig å få kjøpt seg noe bra der :)
 
6 for 100 hos apotek1 hvis du er kundeklubbmedlem (som jeg akkurat ble for å få babybox) [emoji1]
Men det er selvsagt apotek1 sitt merke tørrservietter da.

Denne du mener? :) står 5 for 100!
 

Vedlegg

  • 551e8e82-d7a7-4a81-8518-71528634835c.jpg
    551e8e82-d7a7-4a81-8518-71528634835c.jpg
    18,2 KB · Visninger: 63
Vi fikk ikke det :(

Vi måtte plukke den selv, låg ei korg med redningsvester ved siden av den ene senga :) men synes de burde gi beskjed i kassa og når dere betalte! Er jo ikke alle som ser skiltet, tror trossalt det kun hang ett skilt der som viste rabatten..
 
Å! Det fikk ikke jeg heller med meg :wideyed:

Vi måtte plukke den selv, låg ei korg med redningsvester ved siden av den ene senga :) men synes de burde gi beskjed i kassa og når dere betalte! Er jo ikke alle som ser skiltet, tror trossalt det kun hang ett skilt der som viste rabatten..
 
Vi måtte plukke den selv, låg ei korg med redningsvester ved siden av den ene senga :) men synes de burde gi beskjed i kassa og når dere betalte! Er jo ikke alle som ser skiltet, tror trossalt det kun hang ett skilt der som viste rabatten..
Samboeren som var å Kjøpte, han hadde bare plan om seng; så han plukket nok den med seg og gikk så fort han kunne derfra :p
 
Denne du mener? :) står 5 for 100!
Mulig du må ha appen for å få det?
dc4218ac5d5de0280cac5008e53712f1.jpg
 
Back
Topp