tilbudstråd :-)

mammatil3<3

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Tenkte det kunne være nyttig med en tilbudstråd blandt oss april damer, eller hva tror dere??
Her kan vi da tipse hverandre om gode tilbud man kommer over :-) det er jo ofte mye som må kjøoes, så greit med litt avslag her og der ;-)

Vi skal kjøpe baby rede/ snake, samt hardbag til babyjogger city elite, gi lyd hvis dere kommer over et varp :-)

Last edited:
Ull på tilbud på polarnOPyret!

Jeg har kjøpt vogn, brio smile. og der fulgte det ikke med stelleveske, myggnett og regntrekk. så er det noen som vet om tilbud på dette, blir jeg glad. var en som snakket om tinkafu passet....

Jeg har kjøpt vogn, brio smile. og der fulgte det ikke med stelleveske, myggnett og regntrekk. så er det noen som vet om tilbud på dette, blir jeg glad. var en som snakket om tinkafu passet....
Jeg har også kjøpt Brio smile (i et pakketilbud m. bilsete+base), og da fulgte regntrekk med. Men ikke myggnetting og stelleveske. Bestilte denne stellevesken, og den var veldig fin til: http://www.babybanden.no/products/ryco-stelleveske-motto
:)

Den så fin ut, har den stellematte også?
Butikken vi kjøpte vognen i tok vanligvis ikke inn vognen, men siden mange hadde etterspurt den, så tok de den inn, derfor hadde de ingen tilbehør til :/

Back
Topp