Tilbudstipsetråden

Til og med i dag 25/02-18 får du 30% rabatt på takkekort o.l hos Optimalprint med koden 30spar. Vi har brukt de både på takkekort til fødsel, dåpsinvitasjon og dåpstakkekort og er strålende fornøyd. De har greie priser, mange forskjellige design og er super effektive.

Du får også 100kr ytteligere rabatt viss du velger å bruke de via denne linken: http://invite.optimalprint.com/mQd6k5v

Vi er virkelig fornøyd med de.
 
Last edited:
Timesalg på Babybanden i dag søndag 18.mars

487084D6-5D1C-4452-9ABB-02FB5C4B067C.jpeg
 
Noen som vet om det noengang er tilbud på tilbehør til Bugaboo?
 
Noen som vet om det noengang er tilbud på tilbehør til Bugaboo?
Sett inn et prisvarsel på prisjakt eller prisguide? :happy:
Der står det også "priser det siste år" så det skal være lett å se
 
Noen som vet om det noengang er tilbud på tilbehør til Bugaboo?

Nå vet jeg ikke hvilke tilbehør du skal ha men så at de har noe på salg på Jollyroom.no og Barnas hus.
 
Nå vet jeg ikke hvilke tilbehør du skal ha men så at de har noe på salg på Jollyroom.no og Barnas hus.
Alt av interesse foreløpig. Men så ser jeg ofte at Bugaboo blir nevnt som et merke som ikke er inkludert i diverse tilbud. Derfor jeg lurte på om det alltid var sånn :)
 
Alt av interesse foreløpig. Men så ser jeg ofte at Bugaboo blir nevnt som et merke som ikke er inkludert i diverse tilbud. Derfor jeg lurte på om det alltid var sånn :)
Ser ofte at det er div merker som ikke er inkl i salg/tilbud. Synd men det er vel de dyreste eller mest populære merkene? Men de må jo få solgt ut fjorårets modeller eller div utstyr i blandt.
 
Tiøbud på toys r us
Kjøpte sengetøy med ugle til 40 kr
Lamaze leker til 80 og 100 kr
 
Back
Topp