Tilbud

Har ikke fått lest igjennom alle postene, men ville tipse om at barnas hus har prisgaranti på store produkter som vogn, bilstol, seng etc. :)

Vi har landet på Britax Smile 2, og har funnet den på en lokal butikk på kampanjepris til 6999kr. Men er raskt googlesøk fant jeg samme vogn på jollyroom til 5590kr.

Og på jollyroom fant jeg pakketilbud på vogn (bag+sportsdel) og bilstol som kan brukes på understellet på vognen.. MEN, det viste seg at dersom jeg kjøper den pakken med kun bag og sportsdel, og kjøper bilstolen og basen utenom tilbudet - vil jeg spare nesten 2000kr, enn hvis jeg hadde kjøpt det pakketilbudet med vogn OG bilstol! Så ikke la dere lure av pakketilbud :)
 
Har ikke fått lest igjennom alle postene, men ville tipse om at barnas hus har prisgaranti på store produkter som vogn, bilstol, seng etc. :)

Vi har landet på Britax Smile 2, og har funnet den på en lokal butikk på kampanjepris til 6999kr. Men er raskt googlesøk fant jeg samme vogn på jollyroom til 5590kr.

Og på jollyroom fant jeg pakketilbud på vogn (bag+sportsdel) og bilstol som kan brukes på understellet på vognen.. MEN, det viste seg at dersom jeg kjøper den pakken med kun bag og sportsdel, og kjøper bilstolen og basen utenom tilbudet - vil jeg spare nesten 2000kr, enn hvis jeg hadde kjøpt det pakketilbudet med vogn OG bilstol! Så ikke la dere lure av pakketilbud :)
Takk for tips! [emoji2]
Vi skal kjøpe samme vogn.. [emoji6]
 
Litt på siden, men obs! har tilbud på birkenstock sandaler for slitne mammaføtter [emoji23][emoji4] 499kr.

Jeg BOR i mine nå i finværet. Hadde de med på føden sist og [emoji1305]
 
Stormberg har opptil 50% på diverse gravidklær, treningstights, shorts, fleecjakke/genser, jakker, treningstopper, turbukser etc[emoji4]
 
Omg. Patpat.com. Søtere og kulere babytøy skal man lete lenge etter. Mye på halv pris der også nå.
Jeg så det! Forelska meg heeeelt i en dress der [emoji24]
Men har du bestilt derfra før? Er så redd for å bestille fra slike utenlandske sider.
Plutselig får du ikke pakken din, eller må betale masse i toll e.l...
 
Jeg så det! Forelska meg heeeelt i en dress der [emoji24]
Men har du bestilt derfra før? Er så redd for å bestille fra slike utenlandske sider.
Plutselig får du ikke pakken din, eller må betale masse i toll e.l...
Nei, har ikke bestilt derfra, men kommer til å gjøre det :)
Tollgrensa er på 350,- inkl. frakt, så hvis du holder deg under det (greit med litt margin også, man vet aldri med kursen som svinger litt), så betaler du bare det det koster (og frakt) etter hva jeg har skjønt. Du slipper altså å betale mva og toll...

Så det blir nok bare ett, evt. to rimelige plagg om gangen.
 
Nei, har ikke bestilt derfra, men kommer til å gjøre det :)
Tollgrensa er på 350,- inkl. frakt, så hvis du holder deg under det (greit med litt margin også, man vet aldri med kursen som svinger litt), så betaler du bare det det koster (og frakt) etter hva jeg har skjønt. Du slipper altså å betale mva og toll...

Så det blir nok bare ett, evt. to rimelige plagg om gangen.
Den jeg har lyst på koster 320 kr ca [emoji30]

Så det var gratis frakt hvis man kjøpte for 350 da [emoji28]
 
Er det? Har inntrykk av at Wish er mye dårlig kvalitet og syntetisk... men har ikke handlet noe derfra, så jeg vet ikke. Kanskje bare noe jeg har trodd siden det er så billig.

Det er både og ifht kvalitet! Vanskelig å vite hva man får! Erfaringsmessig så er det man bestiller smååått i størrelsen!!
 
Er det? Har inntrykk av at Wish er mye dårlig kvalitet og syntetisk... men har ikke handlet noe derfra, så jeg vet ikke. Kanskje bare noe jeg har trodd siden det er så billig.

Ikke alt fra wish er det. Handlet endel tights til dattera mi der tidligere i vår, og de er veldig myk og god. Virker å være holdbare og. Betalte vel 300 kr for 7-8 stk :)
 
Wish kan være dritt om du ikke leser omtalene. Patpat har samme selgere og er fra kina. Kan finne gull, men også ting som detter fra hverandre etter 1 bruk
 
Så da lurer jeg på om det er verdt det å bestille denne dressen (se så søøøøt [emoji7]) til over 300 kroner. Kan det være at kvaliteten er kjempedårlig liksom?Screenshot_20180613-233407.png
Wish kan være dritt om du ikke leser omtalene. Patpat har samme selgere og er fra kina. Kan finne gull, men også ting som detter fra hverandre etter 1 bruk
 
Så da lurer jeg på om det er verdt det å bestille denne dressen (se så søøøøt [emoji7]) til over 300 kroner. Kan det være at kvaliteten er kjempedårlig liksom?Vis vedlegget 263113
Ja, ville heller gått på wish eller eBay å funne samme dressen til billigere peng å lest omtale. Da er du mer trygg på hva du får og 300kr var mye for kinaklær
 
Så da lurer jeg på om det er verdt det å bestille denne dressen (se så søøøøt [emoji7]) til over 300 kroner. Kan det være at kvaliteten er kjempedårlig liksom?Vis vedlegget 263113

Jeg hadde ikke brukt 300 kr på et plagg fra slike nettsider (som patpat og wish)! Altfor vanskelig å vite hva man får! Men enig i at den var veldig søt da[emoji7]
 
Back
Topp