Tilbud på Stokke Trailz?

LoveTrain

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
Vi har endelig bestemt oss for vogn, og lurer på om denne noengang er på tilbud? Ut i fra Prisjakt ser det ikke slik ut, men mener å ha hørt at andre har fått tak i den på salg.
 
Jobber i barneutstyrs butikk og stokke er en av leverandørene som ikke lar oss ha deres produkter på kampanje. Det eneste du kan håpe på er at noen butikker skal selge utstillingsmodeller eller at det er noen farger som skal ut av sortimentet.
 
Har også forstått at det sjelden er tilbud på Stokke [emoji20] vi skal også ha den vognen, men vurderer å kjøpe brukt.
 
Vi har endelig bestemt oss for vogn, og lurer på om denne noengang er på tilbud? Ut i fra Prisjakt ser det ikke slik ut, men mener å ha hørt at andre har fått tak i den på salg.

Du får 10% rabatt dersom du handler for 15000 på barnas hus. Ingen problem å komme opp i den summen om du skal ha den vogna [emoji4] den er aldri på tilbud ellers dessverre..
 
Man får også 10% på første kjøp på babyshop når man melder seg inn i deres kundeklubb ;)
 
Nå leste jeg at enkelte fikk kapret den på 20% tilbud på Black friday i fjor, og i en julekalender var det visst 15% avslag. Da venter vi og ser om det skjer i år også :)
 
Er ikke Barnas Hus med på DNBs Mastercard tilbud innimellom med 20-25%?
 
Hvordan får man det? Jeg meldte meg inn på nett, og fikk bare en standardmail uten rabattkode eller noe sånt.

Jeg meldte meg inn i butikken, måtte mld meg inn for å få gratis bleiebøtte og da fikk jeg 10% på første kjøp dette gjaldt på alt i butikken.
 
En venninne fikk den på 20 prosent på babyshop på nattåpent for over et år siden :)
 
Back
Topp