Tilbakemelding på tester (felles)

Jeg testet negativ 13dpo når jeg var gravid med jenta mi, trodde løpet var kjørt. Men jaggu var jeg gravid likevel :D så kan godt være testene ser annerledes ut om et par dager:Heartred
Håper det!! Hvor tid testet du positivt ? Jeg tok en nå og, helt negativ. Blir gal av dette :p
 
Håper det!! Hvor tid testet du positivt ? Jeg tok en nå og, helt negativ. Blir gal av dette :p
Jeg gikk og venta på tr, så testa ikke igjen før 4 dager senere og da var den positiv :) Den gangen klarte vi å bli gravid på lavdosestimulering uten IVF da,så da tar det kanskje litt lenger tid før testene blir positiv (uten at jeg vet det sikkert). Ja er fare for å bli gal oppi dette! Kjenner jeg er litt ustabil nå når første runde med ivf ble mislykketo_O
 
Nei, den gangen klarte vi oss uten. Da blir det kanskje annerledes, tenkte ikke på det:rolleyes:
Ja, har tenkt litt på det. Når jeg har testet det siste året så har jeg tenkt at eggløsning kan ha vært en dag og to seinere osv, for å "unnskylde" negative tester :p men denne gangen vil jeg jo være helt sikker på hvilken Dpo jeg er på. :O :)
 
Har bilde av 8 og 9 dpo! Noen som ser noe?
7818f9a57057dadc6f4a33a7362104eb.jpg
2459bb44434b0e18f44526361ccfe946.jpg
 
Kan kaaaanskje skimte noe på den øverste, dvs den siste.
Husk at 9dpo fremdeles er veldig tidlig. Blir spennende imorgen!
 
I [emoji173]️ you[emoji23]
Nå skal det sies at jeg har strek-syn og da. Har nistirret på mine syklus etter syklus. Tre kjemiske på rad nå på våren...
Håper dine bare blir sterkere og at alt går bra.
 
De ble opp-ned[emoji23]
Ser dessverre ikke noe på disse, men det er fortsatt veldig tidlig. Har hatt masse skyggestreker og ikke vært gravid. Krysser fingrene for deg:Heartred
 
Tror ikke jeg klarer se noen ting idag jeg...
 
Back
Topp