Tilbakemelding på tester (felles)

Kicks

Gift med forumet
Assistert-jentene
I stedet for å slenge ut masse tråder, er det kanskje like greit å ha det samlet på én plass?
 
Syns jeg ser en økning fra i går, er det håp?
Snapchat-1482690804red.jpg
 
Last edited:
Syns jeg ser en økning fra i går, er det håp?
Vis vedlegget 225914

Ja, det er håp! Jeg syns også jeg ser økning, men det er svaaaakt enda. Litt usikkert, men strek gir håp, og det er VELDIG tidlig enda!

Krysser fingrene for sterkere test i morgen!

Tenk, nå er det ikke lenge til du sitter med svaret i hånda!

Tvi, tvi!
 
Ja, det er håp! Jeg syns også jeg ser økning, men det er svaaaakt enda. Litt usikkert, men strek gir håp, og det er VELDIG tidlig enda!

Krysser fingrene for sterkere test i morgen!

Tenk, nå er det ikke lenge til du sitter med svaret i hånda!

Tvi, tvi!
Tusen takk:Heartred Måtte dagen gå fort og testen øke i styrke i morgen:) Er litt skummelt dette her..
 
Altså stemmer for kveldstest jeg også:joyful:
 
Tror den var litt svakere i kveld enn tidligere i dag.. Nå blir jeg bare usikker igjen.
Husk at konsentrasjonen på urinen kan variere og fargestoffet i testene kan også variere[emoji8] Blir spennende å se i morgen[emoji173]
 
Husk at konsentrasjonen på urinen kan variere og fargestoffet i testene kan også variere[emoji8] Blir spennende å se i morgen[emoji173]
Satser på økning igjen i morgen da, har ikke gitt opp enda❤
Støtter lillemy. Også er den lumsk den elsprøyten[emoji32]
Etter 10 dager og stigning på testene siste dagene tror jeg ikke den skal ha noe mer å bety, men takk❤
 
Satser på økning igjen i morgen da, har ikke gitt opp enda[emoji173]

Etter 10 dager og stigning på testene siste dagene tror jeg ikke den skal ha noe mer å bety, men takk[emoji173]

Det var ikke meningen å være negativ, bare vet utfra egen erfaring at den kan slå ut lengre enn ti dager. Vet også at sååå svake tester som vi analyserer så har også urinkonsentrasjonen mye å si, altså en svak stigning eller også en svakere test kan også bety at urinen bare ikke var akkurat like konsentrert.

Jeg er litt for å være ærlig og realistisk i tilbakemld ift på FS-forumet der jeg synes det er MYE "falskt håp" som formidles til den som spør om meninger. Jeg liker å tro at vi her på assistert kjører den støttende, men ærlige tonen;)

MEN når det er sagt: jeg håper av hele mitt hjerte at du er gravid[emoji177][emoji177][emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]
 
Det var ikke meningen å være negativ, bare vet utfra egen erfaring at den kan slå ut lengre enn ti dager. Vet også at sååå svake tester som vi analyserer så har også urinkonsentrasjonen mye å si, altså en svak stigning eller også en svakere test kan også bety at urinen bare ikke var akkurat like konsentrert.

Jeg er litt for å være ærlig og realistisk i tilbakemld ift på FS-forumet der jeg synes det er MYE "falskt håp" som formidles til den som spør om meninger. Jeg liker å tro at vi her på assistert kjører den støttende, men ærlige tonen;)

MEN når det er sagt: jeg håper av hele mitt hjerte at du er gravid[emoji177][emoji177][emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]
Jeg ønsker selvfølgelig å få ærlige kommentarer:) Men følte jeg måtte kommentere slik jeg også tenkte der; at etter en økning etter sprøyten, deretter nedgang, men så økning igjen - at det må da ha vært ute av systemet:happy: Siden de nå blir svakere, er det vel mulig det har vært en kjemisk. Er fortsatt bare 11dpo, men ser ikke hvordan dette kan snu igjen plutselig. Legger ut bilder, selv om det er et håpløst prosjekt..
 
Jeg ønsker selvfølgelig å få ærlige kommentarer:) Men følte jeg måtte kommentere slik jeg også tenkte der; at etter en økning etter sprøyten, deretter nedgang, men så økning igjen - at det må da ha vært ute av systemet:happy: Siden de nå blir svakere, er det vel mulig det har vært en kjemisk. Er fortsatt bare 11dpo, men ser ikke hvordan dette kan snu igjen plutselig. Legger ut bilder, selv om det er et håpløst prosjekt..

Selvfølgelig:) som sagt så er en liten endring i urinkonsentrasjon også nok til å gi bittelitt økning/nedgang i strekstyrke også. Da jeg var gravid sist så fikk jeg svaaaak positiv 11dpo morgen (sterkere enn dine streker). Neste test -12dpo morgen - var enda svakere strek/nesten usynelig og jeg konkluderte med kjemisk (hadde ikke tatt elsprøyte). MEN 12dpo kveld - DA kom streker myyyye sterkere og jeg var ikke i tvil om at jeg var gravid! Så den svake testen samme morgen var ikke et resultat av endring i hcg, men min urinkonsentrasjon! Så for å kunne sammenligne tester/strekstyrke med så små marginer, så må man nesten innta akkurat samme væskemengde hver døgn og holde seg fra å tisse nøyaktig like lenge hver gang før test:) Det er jo ikke så lett...

Jeg fikk svaaak strek som deg tom 11dpo (altså 13 dager etter elsprøyte) en syklus og etter det er jeg skeptisk til streker etter å ha tatt den:(
Her er bilde fra 13 dager etter elsprøyte da jeg ikke var gravid:

929cb45cf73c98a1bcd39921f9a6be93.jpg

Håper du får sterkere strek i kveld eller i morgen:)
 
Last edited:
Nå tror jeg dessverre løpet er kjørt, selv om det bare er 11 dpo..

Snapchat-21633447.jpg
Snapchat-43573566.jpg
Snapchat-605859783.jpg
 
Neste test noe tydligere - eller er det bare jeg som ser skygger enda?
downloadfile.jpg
 
Jeg tok test idag. Negativ, rugedag 11.. er det fortsatt håp? Noen som har tester negativt da og positiv senere ??
 
Jeg tok test idag. Negativ, rugedag 11.. er det fortsatt håp? Noen som har tester negativt da og positiv senere ??

Masse håp enda, den kan komme :)
 
Jeg tok test idag. Negativ, rugedag 11.. er det fortsatt håp? Noen som har tester negativt da og positiv senere ??

Rugedag sier ikke noe om hvilken dpo du er... var det todagers egg er du 13 dpo. Da sier vel statistikken at de fleste tester positivt om de er gravide, men håpet er ikke helt ute:)
 
Back
Topp