Til Hellas

twoofakind

Flørter med forumet
Jeg reiser til en øy i Hellas til helgen, og jeg håper at jeg er gravid. Venter mensen 11 juni men syklusen stemmer aldri. 4 uker siden forrige mens. Det jeg lurer på er om dere har noen råd for hva jeg ikke kan spise der nede? og gjenerelt... blir jo litt engstelig hvis jeg er gravid. skulle gjerne visst det men... Skal ta med noen tester ned...
Og er det et symptom at man får mer tydeligere blod årer på magen om man er gravid?

Håper på mange svar[:)]
 
Hei ! er ikke helt sikker på hva man kan spise og ikke i andre land, men jeg vet at man ikke bør spise noe særlig med sjømat...reker, laks, hummer osv.kan visst inneholde noen giftige stoffer...det gjelder her i norge oxo....troe maten bør være GODT stekt når man er på sånne plasser, men det kan jo hende du får kjøpt norske matvarer der nede, det vet jeg du kan noen plasser.Og obs!DRIKK MYE VANN!...håper du ble litt klokere...men viss du vil så vet helsesøster alt om dette vil jeg tro[:D]God tur...jeg missunner deg...hehe
 
He,he...mye tanker for deg,kan jeg tenke meg![8|]
skal jo ikke være noe problem å reise om du er gravid,er jo bare det å passe på litt hva du spiser. Stort sett er de jo ille flinke med pizza'en der nede da![;)]
Så du kan jo spise det døgnet rundt-he,he...
Men om du venter mens 11,så kan du jo prøve å teste før dere drar da!?
Eller ha med tester som du sier!
Uansett så får dere ha god tur,og håpe på at mensen ikke dukker opp.[:)]
 
Ja pizza er jo godt det. Tror jeg tar sjangs på å spise litt gresk mat å.. se ann tavernaene. [;)]
Skal ta med to tester nedover. Veldig spent på svaret!
 
Back
Topp