Til dere som har fått mensen tilbake

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
Ble den regelmessig med en gang?

Her kom den tilbake for ca 6 uker siden. Har bare hatt den en gang. Så ikke regelmessig her.
 
Ble den regelmessig med en gang?

Her kom den tilbake for ca 6 uker siden. Har bare hatt den en gang. Så ikke regelmessig her.

Jeg var regelmessig med en gang. Fikk den ganske tidlig siden jeg kun fullammer 2,5 mnd. Kom ganske fort når jeg ammet mindre og ble regelmessig med en gang. Men jeg vil tro at det er veldig individuelt. Var du regelmessig før du ble gravid da?
 
Jeg var regelmessig med en gang. Fikk den ganske tidlig siden jeg kun fullammer 2,5 mnd. Kom ganske fort når jeg ammet mindre og ble regelmessig med en gang. Men jeg vil tro at det er veldig individuelt. Var du regelmessig før du ble gravid da?

Okei. Jeg ammet bare 3mnd men det tok faktisk 6mnd før mensen kom :eek: var ganske regelmessig før graviditet.
 
Okei. Jeg ammet bare 3mnd men det tok faktisk 6mnd før mensen kom :eek: var ganske regelmessig før graviditet.

Da går det nok ikke lenge før det stabiliserer seg for deg tenker jeg [emoji2] Kroppen trenger nok bare litt tid på å normalisere seg. Virker som det varierer veldig fra person til person det der uten at det har noen betydning [emoji4]
 
Spent på det, har hatt én, og det var veldig lett, bare som en uke med spotting og farget utflod, nesten :p
 
Hadde ikke regelmessig før graviditet, bare kluss etter 11-12 år med p-piller. Fullammet til 4,5mnd, men fikk igjen mensen 2mnd etter fødsel. Veldig merkelig med blødning i 2 dager, litt spotting i noen dager og slikt, men var ganske regelmessig på tid (litt mer enn 28dager syklus) frem til jeg begynte på minipillen i mai og det stoppet helt. Varierer vel sikkert like mye hvor lett den stabiliserer seg som når man får den igjen [emoji1360]
 
Hvis mensen ikke kommer regelmessig kan det være en annen grunn en sykluskrøll etter fødsel.. jeg er vist gravid! :hilarious:

Oioi, dét var nå en ganske fornuftig forklaring på "uregelmessig" mens ja! [emoji38] Du var vel en av dem som ikke syns det var krise å bli gravid igjen fort..? Isåfall prøver jeg meg på en; gratulerer! [emoji2][emoji1376]
 
Oioi, dét var nå en ganske fornuftig forklaring på "uregelmessig" mens ja! [emoji38] Du var vel en av dem som ikke syns det var krise å bli gravid igjen fort..? Isåfall prøver jeg meg på en; gratulerer! [emoji2][emoji1376]

Ja. Ja vi startet så vidt å prøve i slutten av juli, kan ikke forstå at det er mulig at det skjedde så fort. Gladnyhet for oss, men fortsatt litt i sjokk. Synes ikke det er lenge siden jeg var gravid med januarungen :dead: takk skal du ha.

For dere som ikke ønsker to tette pass på, fruktbarheten etter fødsel er vist høy haha.
 
Ja. Ja vi startet så vidt å prøve i slutten av juli, kan ikke forstå at det er mulig at det skjedde så fort. Gladnyhet for oss, men fortsatt litt i sjokk. Synes ikke det er lenge siden jeg var gravid med januarungen :dead: takk skal du ha.

For dere som ikke ønsker to tette pass på, fruktbarheten etter fødsel er vist høy haha.

Hehe, sjokket kommer sikkert alltid uansett hvor ønsket det er, jeg følte det i alle fall sånn med tutta vår<3 Blir sikkert kjempekos for dem å være så tett i alder som søsken[emoji5]
 
Oi, gratulerer så masse, spennende :D
Har ikke fått tilbake mensen enda, men ammer ganske mye fortsatt, så regner med det e det som e grunnen [emoji23][emoji2]

Takk :) ja tror det er vanlig at den komme tilbake senere ved amming men ikke sikker.
 
Back
Topp