Til alle som fortsatt venter!

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Vet ikke om dette hjelper dere i ventetiden.. Men for min del var jeg virkelig ved å gi opp at det skulle komme noen baby.. Så vet hvor slitsom ventetid over termin var.. Men plutselig ut av det blå gikk vannet.. Det vil bli en STOR lettelse når fødsel er over og all ventetid ekstra er hvert det når dagen endelig kommer for å møte mirakelet deres[emoji173] ikke mist motet i ventetiden og de som ventet på noe godt, venter ikke forgjeves[emoji7] ! Lykke til med siste innspurt[emoji4]
 
Tusen tusen takk [emoji24][emoji120][emoji177] Har akkurat grått meg igjennom morgen yogaen min haha... Jeg er lei av å vente, men samtidig litt engstelig for dette nye kapittelet [emoji28]
 
Vet ikke om dette hjelper dere i ventetiden.. Men for min del var jeg virkelig ved å gi opp at det skulle komme noen baby.. Så vet hvor slitsom ventetid over termin var.. Men plutselig ut av det blå gikk vannet.. Det vil bli en STOR lettelse når fødsel er over og all ventetid ekstra er hvert det når dagen endelig kommer for å møte mirakelet deres[emoji173] ikke mist motet i ventetiden og de som ventet på noe godt, venter ikke forgjeves[emoji7] ! Lykke til med siste innspurt[emoji4]

Takk for gode ord Koalababy [emoji4]jeg er 9 dager overtid nå, men de setter meg ikke i gang før på fredag [emoji22] . Magefølelsen skriker at det ikke er luer å vente så lenge siden han er over 4kg. Men de hørte ikke på meg, så fram fil nå har tårene gått til det.

I dag gråter man fordi man begynner å innse at dette trolig ikke blir å starte av seg selv naturlig å. Man får ikke opplevd ekkelt slim, at vannet går helt pluselig og ha kjedelige rier hjemme. Det er liksom del av opplevelsepakken man hadde gledet seg til [emoji17], men kroppen setter ikke i gang prosessen, den er helt umoden. Føles ikke bra
 
Håper dere som er på overtid både fysisk og mentalt kommer i gang snart!

Prøv å tenke at dere må ha laget et veldig godt miljø for lille i magen når de trives der inne så lenge.

Det er fortsatt tid til at det setter i gang selv, Aicelain, mange har både vannavgang og rier ut av det blå. Uansett gjør forhåpentligvis hver dag nå sitt til at fødselen blir mer naturlig og mild mot kroppen enn om den ble satt i gang tidligere.
 
Håper det blir fødsel snart på dere som er på overtid ja [emoji173]️ jeg gikk en uke på overtid denne gangen, i motsetning til sist da jeg fødte 10 dager før termin. Det føltes derfor ut som om jeg var på overtid en evighet, og det var virkelig tøft. Hadde helt gitt opp at fødselen skulle starte av seg selv da vannet plutselig gikk uten noe forvarsel. Krysser fingrene for at fødselen plutselig er i gang hos dere også, og at dere får møte deres små snart [emoji173]️ også er det heldigvis som folk sa til meg: all ventinga er glemt og verdt det i det sekundet man møter babyen sin for første gang [emoji173]️[emoji7]
 
Håper dere som er på overtid både fysisk og mentalt kommer i gang snart!

Prøv å tenke at dere må ha laget et veldig godt miljø for lille i magen når de trives der inne så lenge.

Det er fortsatt tid til at det setter i gang selv, Aicelain, mange har både vannavgang og rier ut av det blå. Uansett gjør forhåpentligvis hver dag nå sitt til at fødselen blir mer naturlig og mild mot kroppen enn om den ble satt i gang tidligere.

haha du har rett med det med miljø Moxie. De sa de skjeldent ser så mye forstervann, så sent, som jeg hadde :knegg: Tenker at det tyder på at morkaken funker bra da, frykten er at den bare stopper opp.

Jeg skal på nytt strippeforsøk i morgen :) håper de de klarer å strippe denne gangen. Hvis hun får det til, og det hjelper, kan det hende at igangsettlsen blir litt mykere på kroppen
 
Håper det blir fødsel snart på dere som er på overtid ja [emoji173]️ jeg gikk en uke på overtid denne gangen, i motsetning til sist da jeg fødte 10 dager før termin. Det føltes derfor ut som om jeg var på overtid en evighet, og det var virkelig tøft. Hadde helt gitt opp at fødselen skulle starte av seg selv da vannet plutselig gikk uten noe forvarsel. Krysser fingrene for at fødselen plutselig er i gang hos dere også, og at dere får møte deres små snart [emoji173]️ også er det heldigvis som folk sa til meg: all ventinga er glemt og verdt det i det sekundet man møter babyen sin for første gang [emoji173]️[emoji7]

Takk! Det trengte jeg å høre! [emoji173]️ Første kom også før tiden her og nærmer meg en uke over nå og kjenner jeg begynner å miste motet. Har så lite lyst til å bli satt i gang!
 
Takk! Det trengte jeg å høre! [emoji173]️ Første kom også før tiden her og nærmer meg en uke over nå og kjenner jeg begynner å miste motet. Har så lite lyst til å bli satt i gang!

Uff, ja, jeg kjenner så igjen følelsen. Det er tøft å gå på overtid! Sender deg masse fødestøv og håper det starter av seg selv så du slipper igangsettelse [emoji173]️
 
Så fin tråd og gode innspill å komme med til de som enda venter på sine små!
 
Har snart gitt opp helt her også at det starter naturlig. Merker ingenting på kroppen annet enn alt det forferdelige vannet kroppen samler på for tiden som gjør at jeg knapt nok klarer å bevege meg... men hadde siste legetime i dag og blir satt igang på fredag. Oppmøte på sykehuset klokka 09.00 så håper han kommer relativt raskt etter det. Lykke til for dere andre som også venter [emoji5][emoji173]️
 
Nå er jeg riktignok ikke over termin ennå, men merker at det er hardt å vente på lille jenten min nå.
 
Back
Topp