Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Er visst i pp 21 nå, hvor har tiden blitt av :eek:
Vi hadde et ivf forsøk i pp14, og så det i pp20 som ble totalfrys, og fryseforsøk blir pp22.
Vet ikke om det er vits å telle pp lenger, for vi har jo bare hatt en ordentlig prøving i mitt hode, i februar hvor vi fikk innsett :p

Smertemessig har dagen vært katastrofe, vurderte faktisk ringe legevakta på dagtid, for selv etter en dunge med smertestillende var det såpas at jeg hikstet etter luft og gråt. Helt ekstremt denne gangen.
Gav meg selv en time før jeg skulle ringe legevakta, sånn at jeg var sikker på at medisinene kom inn i systemet.. den timen fungerte. Så jeg har vært sengeliggende med pc'n i senga i dag, for bevegelse gjør det bare værre.
Så nå går jeg bare og fyller på med smertestillende frem til blødningene gir seg litt, for da slipper jeg smertetopper i mellom. Står bare opp for mat og do, mannen dro i butikken tidligere i dag, vi var tom for alt. Også laget han middag. :) Jeg er heldig som har en sånn fin mann i livet mitt :Heartred
 
Så synd at du skal være så plaget av så sterke smerter og kramper. Så bra at smertestillende endelig hjalp. Og godt du har en mann som passer på deg :Heartred
 
Vondt du skal ha så mye plager. Høres jo absolutt ut som endo...:
 
Heksa kom i natt! Hurra! Så nå er det sofatjeneste på denne frøkna, smertestillende tok ikke alt i denne runden, sikkert en del ekstra drit som skal ut etter ivf vett. Gleder meg til å ringe st. Olavs på mandag.

Hurra for tr! Håper smertene roer seg raskt og at tida fram mot innsett går fort nå:)
 
Jeg har opprettet oktober 2018, det blir jo rett og slett bare skummelt å skulle huske på, men jeg er jo tidlig ferdig i forhold til resten av gjengen som blir p henge med meg :hilarious:
Har ringt stolavs i dag, venter på at de skal ringe meg tilbake og sette meg opp på lista.

Våknet med elveblest i halve ansiktet i dag, to dager uten allergimedisin og dette er takken jeg får fra kroppen
 
Fikk papirene til fryseforsøk i dag, skal til legen om 1,5 uke uansett, så skal se om hun kan ordne sånn at jeg kan få ta kontroll her etter oppstart.. er jo litt unødvendig å måtte reise til Trondheim for den ultralydkontrollen, og vi har ikke privat gyn her. :p
 
Når sånn ca blir fryseforsøket deres? [emoji4]
 
Når sånn ca blir fryseforsøket deres? [emoji4]
Så ikke at du hadde skrevet før nå :eek: hurra for varsler. Regner med innsett blir i uke 40, så jeg har åpnet oktober 2018 for oss assistert-jentene :)
 
Så ikke at du hadde skrevet før nå :eek: hurra for varsler. Regner med innsett blir i uke 40, så jeg har åpnet oktober 2018 for oss assistert-jentene :)

Uke 40 går det fort til :D

Yey!
 
Kommer til å ha ekstremt mye å gjøre i hele oktober da, så det spørs om jeg rekker å teste masse :hilarious:
Gleder meg allerede til jul og en mnd fri fra skolearbeid
Ja, det er mange som gleder seg til jul [emoji4][emoji4]
 
Så ikke at du hadde skrevet før nå :eek: hurra for varsler. Regner med innsett blir i uke 40, så jeg har åpnet oktober 2018 for oss assistert-jentene :)

Uke 40 ja.... Ikke så lenge etter meg det da [emoji2] Noen må jo åpne oktober også, og det kommer sikkert plutselig en full liste der også til slutt. Håper det er nye prøvere, og at vi andre i august og september blir pensjonert [emoji16][emoji1374]
 
Back
Topp