Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

De har egentlig fast plass, og jeg bruker dem jo bare to-tre dager i mnd.. Jeg er bare utrolig dårlig å lete av og til :p også er det litt mer bak det også; fordi vi har noen i familien som forsyner seg av ting og det er derfor jeg må legge dem vekk...
Skjønner det altså.
Men også fordi de er så viktige for deg. Ingen går vel i toalettmappa selv om man skulle snoke i badeskapet vel?
 
Whaat? Hvilke medisiner er det andre mennesker vil stjele? [emoji43]
 
Whaat? Hvilke medisiner er det andre mennesker vil stjele? [emoji43]
Smertestillende. Finnes mange sånne raringer her i verden. Det er en lang historie altså. Men som sagt, det er bare det at jeg ikke kan ha ting liggende fremme.
 
Huff, alltid noen som har slike problemer.

Leit for dem, men greit du vet om det og kan gjemme unna i det minste
 
Haha, hatt leamus(muskelkrampe) på venstresiden av magen i hele dag, det er sykt merkelig, lurer på om det er sånn det føles når babyene sparker i starten :p
 
Dagens gullkorn.
Jeg så firhjulingspor langs veien og lurte på om vi skulle hive oss inn etter den og jakte firhjuling, til middag. Mannen påpeker at vi ikke har skytevåpen i bilen og derfor ikke kan jakte firhjuling nå.
Jeg sukker.
"Med mindre du skal bruke dna-kanon da!" Utbryter han med et svært glis.

:hilarious:
 
Endelig har el.testen blitt positiv, da kommer eggløsning i kveld eller i natt, da kan jeg regne med tr ca tors 26. Da blir egguttak mandag 6 august så fremt kroppen samarbeider slik som sist, og jeg er i samme "syklus" som sist. Nå gleder jeg meg :cat: kjedelig at det blir til at jeg ikke kan diskutere meg til insett av blasto, men at jeg kan få innsett av 3-dagers blir såfall en opptur uansett. De sa at det ikke skulle være noe problem, jeg måtte bare minne dem på det.
Er livredd for å sette inn 2-dagers igjen :sorry: for en merkelig frykt.
 
Så spennende!! Gleder meg til å følge deg fremover! Er visst bare innsett av fersk blasto om uttak faller på en torsdag slik jeg har forstått det! Men 3-dagers er jo bedre enn 2-dagers om du vil ha en forandring[emoji5] jeg satte inn 3-dagers nå, men fikk vel det fordi jeg hadde uttak på en fredag[emoji5]
 
Hvorfor setter de ikke inn fersk blasto om de likevel dyrker resterende egg videre?[emoji848]‍
 
Endelig har el.testen blitt positiv, da kommer eggløsning i kveld eller i natt, da kan jeg regne med tr ca tors 26. Da blir egguttak mandag 6 august så fremt kroppen samarbeider slik som sist, og jeg er i samme "syklus" som sist. Nå gleder jeg meg :cat: kjedelig at det blir til at jeg ikke kan diskutere meg til insett av blasto, men at jeg kan få innsett av 3-dagers blir såfall en opptur uansett. De sa at det ikke skulle være noe problem, jeg måtte bare minne dem på det.
Er livredd for å sette inn 2-dagers igjen :sorry: for en merkelig frykt.
Føler det litt på samme måte. Satt inn to 2dagers uten hell, nå håper jeg de kan dyrke lenger om alt går som det skal :)
 
Jeg hadde en helt sprø drøm i natt.. leste nemlig en artikkel i kk om ei som var gift med en som hadde overlevd prostatakreft og derfor ikke kunne få ereksjon. Og det stod litt av hvert om annerledes orgasme osv.
Dere kan vel gjette hva jeg drømte, ææ!


Jeg var kjæreste med en eller annen fremmed fyr som ikke fikk den opp, også prøvde vi skikkelig, han fikk den til slutt opp men merket det ikke selv, så ble det et par knuff opp etter veggen.. Også var han ferdig og jeg ikke i nærheten engang :hilarious:
 
Og så prøvde jeg glow-appen, den mente jeg hadde nesten 30% sjanse for å bli gravid etter at jeg hadde tastet inn infoen min. Så fint at jeg ikke får til med den sjansen da
 
Og så prøvde jeg glow-appen, den mente jeg hadde nesten 30% sjanse for å bli gravid etter at jeg hadde tastet inn infoen min. Så fint at jeg ikke får til med den sjansen da
Hvordan app er dette? :)
 
Hvordan app er dette? :)
Jeg er bare glow. En sånn typisk syklus-app. Jeg tror den er ganske på bærtur for min del :hilarious: men jeg skal prøve den neste mnd også

For en fin autocorrect, jeg så det først nå!
Den heter bare glow
 
Last edited:
Back
Topp