Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Så flink du er!
Skikkelig husmorpoeng altså.
Hva slags brød lager du?
Og hvordan går det med deg ellers?
 
I kveld holder jeg på å bake brød :cat: istedenfor å ta opp det siste fra fryseren så slang jeg på en runde med to brød, og deigen ble perfekt :singing:
Sånn at jeg kunne kna den uten å få deigklumper på fingrene, den var perfekt å jobbe med!
Gleder meg til å steke dem når de er ferdig å heve i formene:D
Nam!
 
Så flink du er!
Skikkelig husmorpoeng altså.
Hva slags brød lager du?
Og hvordan går det med deg ellers?

Takk!
De ble ikke så veldig bra siden jeg holder på å bli kjent med kenwooden, også falt de sammen før steking fordi jeg var litt hardhendt, så imorgen skal jeg skjære dem opp og lage brødkrutonger til å ha i suppe osv av dem :dance008
Baker bare grovbrød, uten store korn og sånt siden mannen ikke liker ekstra tyggelige overraskelser i brødet. Lurer i noen chia-frø og litt sånt da, for de er så små at det går bra.

Annet enn det går det fint, vi er litt tvilende til om det blir forsøk i august pga penger og studie, kanskje vi faktisk venter en stund til. Men jeg tror vi kommer til å angre om vi utsetter..
Hvis det blir forsøk kommer vi ikke til å si noe til familien osv siden det ble en del mas denne runden og noen ringte meg senest i helgen for å spørre hvordan det hadde gått :wtf
Det høres sikkert litt teit ut for noen, men hadde det gått hadde jeg nok vært ekstremt tidlig ute med offentliggjøring og da hadde jo alle visst det. Og jeg hadde ikke nølt med å dele bilde med dem rundt oss etter første ul i uke 7-8. Fordi jeg hadde vært overlykkelig og alle vi kjenner vet at vi har slitt. Skjønner jo at de vil være støttende da, men det svei en del å få spørsmål om det i samme samtale som det ble snakket om noen andres graviditet.

Baking er gøy, ja :bunny liker å prøve meg frem! Må jo få tiden til å gå.
 
Din og min reise er jo ganske lik hittil, vi hadde også forsøk februar og ventet da til august igjen grunnet studier. Men nå har nok du litt mer krevende studier med mer obligatorisk enn meg da. Ville beholdt plassen i august og heller tatt en siste avgjørelse da. Alltids noen som kan fylle plassen om dere sier den fra dere, skjer ofte. Her gikk der jo greit til slutt (sett vekk fra det forsøket i august) og det skal det for dere også ❤️
 
Din og min reise er jo ganske lik hittil, vi hadde også forsøk februar og ventet da til august igjen grunnet studier. Men nå har nok du litt mer krevende studier med mer obligatorisk enn meg da. Ville beholdt plassen i august og heller tatt en siste avgjørelse da. Alltids noen som kan fylle plassen om dere sier den fra dere, skjer ofte. Her gikk der jo greit til slutt (sett vekk fra det forsøket i august) og det skal det for dere også ❤️
Ja, vi skal være heldige til slutt vi også!
All undervisningen vår er obligatorisk siden det er samlingsbasert, så det er litt sånn at syklusen må stemme overens med friukene også, fordi vi ikke har gyldig fravær :p
 
Det løser seg, tiger. Dere kommer i mål en dag og på veien styrkes dere.
Forhåpentligvis er det verste unnagjort og en trøst er at alt du har klart fullføre av studier før en baby gir mer kosetid.
 
Det løser seg, tiger. Dere kommer i mål en dag og på veien styrkes dere.
Forhåpentligvis er det verste unnagjort og en trøst er at alt du har klart fullføre av studier før en baby gir mer kosetid.
Det er veldig sant :Heartred her planlegger vi egentlig at mannen tar ut rundt 50% permisjon hele veien hvis/mens jeg fullfører skolen, hans største drøm er å få være i fødselspermisjon og få være med på de store tingene som skjer i starten :knegg: for da får vi studielånet mitt også som stipend istedenfor lån
 
Føler meg så utrolig liten og ubetydelig akkurat nå, jeg er så lei av å ikke ha noe sjans for baby, og plages med dette smertehelvete hver mnd!

Dro hjem fra en venninne fordi jeg kjente at livmora åpnet seg nedi der og jeg derfor vet at jeg kan vente tante rød når som helst nå, våkner vel til det imorgen.

Jeg er så ubeskrivelig lei av at folk skal komme med "gode råd" og jeg skulle ønske jeg kunne overraske mannen med at vi har fått til et mirakel på egenhånd. Jeg strikker på en dress, men kjøpelysten min har helt forsvunnet, hvorfor skal jeg gidde å kjøpe enda mer som ikke blir brukt før om over et år?

Jeg er for håpefull til å la være å teste selv om jeg vet bedre. Jeg skulle ønske økonomien ikke satte stopper for nytt forsøk med en gang! Tenk at det er over et år til jeg i det minste har en sjanse til å møte mitt eget barn :( NESTE MAI er første ordentlige sjanse for å se mitt eget barn såfremt alt går bra.

Uæææ! :sad010
Må bare klage litt, det føles så utrolig håpløst! Har lyst til å bare skrike og slamre med dører og knuse glass og.. bare få ut frustrasjonen!
 
Stor klem, tiger.
Det er tøft det opplegget her altså og kjipt med de pengene man må ut med som "de andre" slipper. Dobbelt urettferdig på en måte.

Håper dagen idag kan bli bedre
 
Stor klem ❤️❤️
 
Stor klem til deg i dag<3
 
Tusen takk søte damer her inne som støtter meg for tiden, det er helt fantastisk å vite at så mange bryr seg :Heartbigred
I dag har jeg fokusert på å gjøre ting jeg vet jeg KAN gjøre, som å bake brød(ny oppskrift igjen, må jo prøve meg frem). Også skal jeg bake eplekake i kveld, for jeg liker jo kake, også er det fint å trøstespise det når tanta banker på døra. Fint om hun holder seg borte i et år til altså, jeg skal ikke klage da! Håpet begynner jo å snike seg på når hun ikke er her nøyaktig 15:30 som hun bruker. Teite håpet som holder drømmen flytende. :knegg:
 
Sender deg en klem.. trist å lese at dere ikke er 100% sikre på når nytt forsøk blir, jeg heier frem håpet, evt august og mirakler [emoji173]
 
Du er så fin, tiger. Hvordan du gyver på videre og står i en sånn kjip situasjon. Husmorpoeng for baking!
 
Har faktisk vært heldigere med mens nå etter ivf, smertene har ikke vært like ødeleggende, jeg har blødd MYE mindre, og blodet har KUN vært rødt hele veien. Jeg bruker å ha nesten bare brunt, så jeg lurer på om de kanskje tok knerten på noen cyster da jeg var inne til egguttak også, at jeg kanskje har brukt å ha sjokoladecyster som har sprukket tidligere..? Det virker ihvertfall sånn.
Vi hadde en utrolig hyggelig kveld her i påsken med besøk, og han er veldig støttende ovenfor oss og prøvingen. Han sa at han var litt glad det ikke gikk for oss denne gangen, for da hadde jeg ikke kunnet vært med å drikke, og vi hadde det jo kjempegøy! Så jeg må innrømme at ja, det finnes mange gode ting jeg kan gjøre nå siden jeg ikke er gravid :cat:
Motet er på vei tilbake, og vi har snakket sammen ang forsøk, blir det ikke august så skal vi prøve sept, fordi jeg vet, og mannen vet, at dersom vi utsetter det mer kommer jeg til å være knust pga det.
 
Har faktisk vært heldigere med mens nå etter ivf, smertene har ikke vært like ødeleggende, jeg har blødd MYE mindre, og blodet har KUN vært rødt hele veien. Jeg bruker å ha nesten bare brunt, så jeg lurer på om de kanskje tok knerten på noen cyster da jeg var inne til egguttak også, at jeg kanskje har brukt å ha sjokoladecyster som har sprukket tidligere..? Det virker ihvertfall sånn.
Vi hadde en utrolig hyggelig kveld her i påsken med besøk, og han er veldig støttende ovenfor oss og prøvingen. Han sa at han var litt glad det ikke gikk for oss denne gangen, for da hadde jeg ikke kunnet vært med å drikke, og vi hadde det jo kjempegøy! Så jeg må innrømme at ja, det finnes mange gode ting jeg kan gjøre nå siden jeg ikke er gravid :cat:
Motet er på vei tilbake, og vi har snakket sammen ang forsøk, blir det ikke august så skal vi prøve sept, fordi jeg vet, og mannen vet, at dersom vi utsetter det mer kommer jeg til å være knust pga det.

Det samme har jeg opplevd. Har endometriose og etter jeg startet med IVF så har det kun vært "rent" blod, før var det mange klumper..

Ja, det er jo mye som er trivelig med å ikke ha barn. Sove så lenge man vil, og å møte vennene våre og familien!
 
Det samme har jeg opplevd. Har endometriose og etter jeg startet med IVF så har det kun vært "rent" blod, før var det mange klumper..

Ja, det er jo mye som er trivelig med å ikke ha barn. Sove så lenge man vil, og å møte vennene våre og familien!
Har du merket forskjell på smerter også? Håper familien min vet å spørre, og kommer på besøk når vi får smått :bag: hvis ikke blir jeg skikkelig skuffa og lei meg
 
Høres bra ut. Interessant at du ikke har vært like plaget etter medisinene da.
 
Back
Topp