Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Mange gode klemmer til deg [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Tenker på deg
 
Så bra!!!!
 
Tror jeg er satt opp til blodprøver for habituell abort også, hun sa det var noen prøver ang hvis man har mistet tidlig.. bare det å få ekstra prøver føler jeg er utrolig godt og trygger meg mye i prosessen. :wav
 
Tror jeg er satt opp til blodprøver for habituell abort også, hun sa det var noen prøver ang hvis man har mistet tidlig.. bare det å få ekstra prøver føler jeg er utrolig godt og trygger meg mye i prosessen. :wav
Godt med alt som sjekkes ut liksom. Skal du ta prøver der eller får du tilsendt rekvisisjon? Da kan du jo se hva du skal ta liksom...
 
Godt med alt som sjekkes ut liksom. Skal du ta prøver der eller får du tilsendt rekvisisjon? Da kan du jo se hva du skal ta liksom...
Får rekvisisjon, veldig spent på å se hva som står på dem :cat:
 
Godt dere får full sjekk! Dere fortjener så veldig å lykkes om det så må være vår/sommerbaby. Helst før selvsagt! I mellomtiden håper jeg du nyter den ufrivillige friheten maksimalt, ikke spar på kruttet nå :) [emoji173]
 
Fått pakke i posten, bestilt på eBay
Snapchat-919319562.jpg
 
❤️❤️
 
Da har du litt å pusle med fremover ja.
 
Kroppen min er fortsatt i ulage etter februar.. kvalmen som kom da ovitrelle ble satt har fortsatt ikke gitt seg og igår tok jeg en test for sikkerhetsskyld, den var blank, og det var helt greit.

Dog, eggløsning er på vei, og jeg er jo like håpefull som alltid selv om jeg vet sjansene er mikroskopiske....

Vi har snakket litt frem og tilbake ang planlegging, permisjon og evt termin for ivf.. foreløpig har vi en liten plan, og det er litt godt.
Nå håper jeg bare heksa holder seg i skinnet og kommer når vi har avtalt det med henne fremover.
 
Da håper vi for det.
Imponert over at du fikk B på eksamen rett etter negativt forsøk og med heksa med de smertene du har da.
Du skal virkelig være stolt over deg selv!
 
Da håper vi for det.
Imponert over at du fikk B på eksamen rett etter negativt forsøk og med heksa med de smertene du har da.
Du skal virkelig være stolt over deg selv!
Takk :Heartred jeg var ganske fornøyd med meg selv ja, men det falt litt ut under motgangen ja.. :knegg:
 
Takk :Heartred jeg var ganske fornøyd med meg selv ja, men det falt litt ut under motgangen ja.. :knegg:
det skjønner jeg. Men desto større grunn til å være stolt av deg selv
 
Var innom en plass jeg har jobbet tidligere og snakket med dem. Den jobben får jeg tilbake når alle papirene er i orden, de var kjempeglade for å se meg igjen. Jeg jobbet der da jeg hadde exu og de var kjempestøttende og forståelsesfulle, så jeg vet at de tar godt vare på kollegaene sine.
Så nå har jeg en til deltidsjobb fremover, som ikke er like krevende som den jeg allerede har, mer fleksibel ift arbeidstider og litt mer relatert til utdanningen min.
Vil ikke ta meg tilkalling i barnehage mens jeg tar utdanning fordi jeg ikke vil blande vikar-rollen med student-rollen :p
 
Så bra. Smarte valg, tiger!
 
I kveld holder jeg på å bake brød :cat: istedenfor å ta opp det siste fra fryseren så slang jeg på en runde med to brød, og deigen ble perfekt :singing:
Sånn at jeg kunne kna den uten å få deigklumper på fingrene, den var perfekt å jobbe med!
Gleder meg til å steke dem når de er ferdig å heve i formene:D
 
Back
Topp