Tiger prøver på baby!

Cd 23, natt til cd 24, 8-9dpo, pp3 2017
Må bare få ut noe av det som går rundt i hodet mitt, jeg er sliten av å kværne rundt på ting selv.
Akkurat nå kjenner jeg at følelsene mine driver runddans, jeg er sint, lei meg, frustrert og hele pakka, jeg vil at testen skal være positiv på søndag samtidig som jeg ikke vil det. Jeg vil bare at ting skal funke som det skal! Vil være ferdig med prøvingen på første barnet, nå!
Vi skulle hatt en nesten syv mnd gammel baby nå, istedenfor ble det syklushælvete, flere runder på uønsket prevensjon og prøvenekt fra legene. Nå skal vi bli onkel og tante før vi får bli mamma og pappa!
Her for noen uker siden pratet jeg med en venninne som har blitt gravid med uhell to ganger, og enda ringte meg for å få henne til å være med å ta abort! Hun har vært kjæreste med barnefaren i mange år, og hun vet til vi er prøvere. Så klarer hun faen å lire av seg at når man slutter å prøve så klaffer det.
Jeg vil bare gråte [emoji22] jeg vil bare banne, slå fra meg, hyle, gråte, hoppe i havet og drikke uten å bry meg om noe som helst.
Syk crybaby som hverken har kropp eller hode som vil funke om dagene.. overtrøtt er jeg også [emoji17]. Dritt-dag fredag. På lørdag skal jeg kjøpe meg en godtepose eller noe.

Hormonelt kaos er jeg, og jeg skulle ønske at det var et klart tegn på graviditet, men for meg så er det like normalt som unormalt i pms-land [emoji21]
 
[emoji173][emoji173][emoji173] ååååå, kjære deg!
Det er jo urettferdig, og helt forståelig at du føler det sånn... syns det var dårlig gjort av venninnen din å be deg være med på den aborten.
Håper du føler deg bedre etter litt søvn. [emoji173]
Og heier såklart masse på positiv test!!! :)
 
[emoji173][emoji173][emoji173] ååååå, kjære deg!
Det er jo urettferdig, og helt forståelig at du føler det sånn... syns det var dårlig gjort av venninnen din å be deg være med på den aborten.
Håper du føler deg bedre etter litt søvn. [emoji173]
Og heier såklart masse på positiv test!!! :)
Ble litt bedre av å sove, men ligget og knødd noe voldsomt, og pling våken klokka 8 [emoji87] og øyelokkene er supertunge.
Sånn egentlig setter jeg jo pris på at venninnen min kommer til meg når ting er vanskelig for henne, men jeg hang meg helt opp i det i natt, stod og gråt mens jeg pusset tenner [emoji23]

Også har tempen min tørnet tullete!

Tror vi dette er pga dårlig søvn, kort søvn, feber, graviditet? [emoji102] Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg til å teste imorgen med det temp-hoppet.
2257e2451dc3dd15831d1d6cdad1438a.jpg
 
Ble litt bedre av å sove, men ligget og knødd noe voldsomt, og pling våken klokka 8 [emoji87] og øyelokkene er supertunge.
Sånn egentlig setter jeg jo pris på at venninnen min kommer til meg når ting er vanskelig for henne, men jeg hang meg helt opp i det i natt, stod og gråt mens jeg pusset tenner [emoji23]

Også har tempen min tørnet tullete!

Tror vi dette er pga dårlig søvn, kort søvn, feber, graviditet? [emoji102] Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg til å teste imorgen med det temp-hoppet.
2257e2451dc3dd15831d1d6cdad1438a.jpg

Oh, spennende! Stemmer for test i dag, ja! :D
 
Jeg med mine dårlige strekøyner ser strek;) men ja, er tidlig. Så kan bare være skygge.

Tempen din sier vell klart og tydelig st duer gravid? Gjør den ikke?
 
Ble litt bedre av å sove, men ligget og knødd noe voldsomt, og pling våken klokka 8 [emoji87] og øyelokkene er supertunge.
Sånn egentlig setter jeg jo pris på at venninnen min kommer til meg når ting er vanskelig for henne, men jeg hang meg helt opp i det i natt, stod og gråt mens jeg pusset tenner [emoji23]

Også har tempen min tørnet tullete!

Tror vi dette er pga dårlig søvn, kort søvn, feber, graviditet? [emoji102] Jeg tror ikke jeg klarer å holde meg til å teste imorgen med det temp-hoppet.
2257e2451dc3dd15831d1d6cdad1438a.jpg

Først og fremst! Oi!!! Er ikke det der mulig en trifasisk kurve??? Stemmer for graviditet. Syns jeg ser en underliggende strek der altså! Men vet ikke om det er ønsketenkning [emoji23] fortsatt tidlig heldigvis :) Hvis det er en trifasisk kurve, så festet vel egget seg i går og da tar det vel 2-3 dager før det syns på en test?
Og ang venninnen din, jo selvfølgelig så er det jo tillit å komme til deg når hun må gjennom noe vanskelig. Så hun ser nok på deg som en veldig god venn ja :)
 
Først og fremst! Oi!!! Er ikke det der mulig en trifasisk kurve??? Stemmer for graviditet. Syns jeg ser en underliggende strek der altså! Men vet ikke om det er ønsketenkning [emoji23] fortsatt tidlig heldigvis :) Hvis det er en trifasisk kurve, så festet vel egget seg i går og da tar det vel 2-3 dager før det syns på en test?
Og ang venninnen din, jo selvfølgelig så er det jo tillit å komme til deg når hun må gjennom noe vanskelig. Så hun ser nok på deg som en veldig god venn ja :)

Okei, så da regner jeg at egget festet seg når tempen gikk opp? [emoji14] når skal jeg teste da, da..?
Det er en liten strek, var omtrent umulig å få bilde av, men jeg mistenker skyggestrek.. sånn typ.. "her er limet til fargen du ikke fikk" [emoji23]
 
Okei, så da regner jeg at egget festet seg når tempen gikk opp? [emoji14] når skal jeg teste da, da..?
Det er en liten strek, var omtrent umulig å få bilde av, men jeg mistenker skyggestrek.. sånn typ.. "her er limet til fargen du ikke fikk" [emoji23]

Kaaanskje du får strek i morgen? Men på mandag tenker jeg den er ganske synlig! Håååper :D
 
Det blir spennende å se tempen i morgen! :)

Ja, da ser jeg vel om det er feber eller baby [emoji87] sykt spent.
Kaaanskje du får strek i morgen? Men på mandag tenker jeg den er ganske synlig! Håååper :D
Jeg skal prøve imorgen, hvis ikke venter jeg til ikm(liker jeg å tro, haha!). Håper skikkelig at det har klaffet nå, det hadde vært fantastisk.



Har vært og sett på forlovelsesringer i dag, til tross for elendig form. Han har lovet at hvis jeg kjøper min egen ring så er vi offisielt forlovet [emoji173] Ikke det vanligste i verden, men det gjør ikke noe. Så jeg har vært og fått prøvd litt og tatt noen bilder sånn at vi kan bli enig om en som passer[emoji4]
 
Først og fremst! Oi!!! Er ikke det der mulig en trifasisk kurve??? Stemmer for graviditet. Syns jeg ser en underliggende strek der altså! Men vet ikke om det er ønsketenkning [emoji23] fortsatt tidlig heldigvis :) Hvis det er en trifasisk kurve, så festet vel egget seg i går og da tar det vel 2-3 dager før det syns på en test?
Og ang venninnen din, jo selvfølgelig så er det jo tillit å komme til deg når hun må gjennom noe vanskelig. Så hun ser nok på deg som en veldig god venn ja :)

Tri hva for no?
Skjønner uansett at Verpesyk mener at du kanskje er gravid. Og det liker vi[emoji1360][emoji16]
 
Ja, da ser jeg vel om det er feber eller baby [emoji87] sykt spent.

Jeg skal prøve imorgen, hvis ikke venter jeg til ikm(liker jeg å tro, haha!). Håper skikkelig at det har klaffet nå, det hadde vært fantastisk.



Har vært og sett på forlovelsesringer i dag, til tross for elendig form. Han har lovet at hvis jeg kjøper min egen ring så er vi offisielt forlovet [emoji173] Ikke det vanligste i verden, men det gjør ikke noe. Så jeg har vært og fått prøvd litt og tatt noen bilder sånn at vi kan bli enig om en som passer[emoji4]

Så spennende med forlovelsesring da. Vanlig er kjedelig. Just do it[emoji6][emoji6]
 
Tri hva for no?
Skjønner uansett at Verpesyk mener at du kanskje er gravid. Og det liker vi[emoji1360][emoji16]

Trifasisk. Når man får tre forskjellige temp-nivåer [emoji4] den er ett nivå før el, ett høyere nivå etter el og høyest når egget har festet seg.
Så spennende med forlovelsesring da. Vanlig er kjedelig. Just do it[emoji6][emoji6]
Tror jeg fant en passe en [emoji4] Skal ta han med meg og se neste gang han har tid [emoji4] Kribler litt i magen, han er virkelig en perfekt fyr for meg [emoji173]
 
Ja, da ser jeg vel om det er feber eller baby [emoji87] sykt spent.

Jeg skal prøve imorgen, hvis ikke venter jeg til ikm(liker jeg å tro, haha!). Håper skikkelig at det har klaffet nå, det hadde vært fantastisk.



Har vært og sett på forlovelsesringer i dag, til tross for elendig form. Han har lovet at hvis jeg kjøper min egen ring så er vi offisielt forlovet [emoji173] Ikke det vanligste i verden, men det gjør ikke noe. Så jeg har vært og fått prøvd litt og tatt noen bilder sånn at vi kan bli enig om en som passer[emoji4]

Gleder meg til test i morgen! :D
Åååååå så gøy!! :D Det er en utrolig deilig følelse å forlove seg [emoji173] Man føler liksom at man kan gå igjennom alt sammen. Gratulerer (på forskudd?:p)[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Trifasisk. Når man får tre forskjellige temp-nivåer [emoji4] den er ett nivå før el, ett høyere nivå etter el og høyest når egget har festet seg.

Tror jeg fant en passe en [emoji4] Skal ta han med meg og se neste gang han har tid [emoji4] Kribler litt i magen, han er virkelig en perfekt fyr for meg [emoji173]

Kribling i magen er et knall godt tegn[emoji177][emoji177][emoji177]
 
Back
Topp