Tiger prøver på baby!

Gratulerer med førstevalg studieplass. Så gøy! Men skjønner det er en utfordring ift nærmeste fremtid. Lykke til!
 
Jeg har meldt ifra ja til plassen og søkt studielån [emoji16] så får gubben bare ta full fødselspermisjon etter mine pålagte uker om vi skulle være så heldige og få klaff etterhvert! Boligdrømmen blir litt lengre unna, men om jeg jobber nok på siden så kan jeg egentlig legge alle pengene til studielånet inn på sparekonto [emoji4]
Da blir det barnehagelærer av meg etterhvert da [emoji173]
 
Du er tøff. Kjapt gjort med planen, men det er noe med å få plass på drømmestudiet også. Lykke til! Dette fikser du!
 
Det høres lurt ut [emoji847]muligheten til å tjene penger til boliglån vil du ha i fremtida, men denne studieplassen er kanskje bare nå :) Og du kan ha betalt mammapermisjon fra studiet i ett år om du skulle ønske det.
 
Oi! Gratulerer ^^ husk at lånekassa har super ordning og du får fult stipend (reint stipend som du ikke tilbakebetaler) i fødselspermisjonen opptil et år så lenge mannen ikke har permisjon samtidig, uavhengig om du har foreldrepenger fra jobb :)
 
Grattis med studieplass! :D
 
Det høres lurt ut [emoji847]muligheten til å tjene penger til boliglån vil du ha i fremtida, men denne studieplassen er kanskje bare nå :) Og du kan ha betalt mammapermisjon fra studiet i ett år om du skulle ønske det.

Oi! Gratulerer ^^ husk at lånekassa har super ordning og du får fult stipend (reint stipend som du ikke tilbakebetaler) i fødselspermisjonen opptil et år så lenge mannen ikke har permisjon samtidig, uavhengig om du har foreldrepenger fra jobb :)
I know, men jeg vil heller ha gubben med meg hjemme i nesten ett år, siden studiet mitt er samlingsbasert [emoji1]
 
Blir spennende å høre resultatet på blodprøven! :D
 
I dag har jeg tatt blodprøve, også har jeg hatt besøk av en av mine beste venninner som har en en mnd gammel baby [emoji173] Herregud hun var sååå liten og nusselig at jeg kunne spist henne opp [emoji7][emoji7][emoji7] selv om lille var veldig sur fordi hun hadde vondt i magen så var det fortsatt utrolig sjarmerende å ha dem på besøk [emoji173][emoji173]
 
Pp7 2017, 8dpo
I dag er jeg utrolig hormonell kjenner jeg. Bilsyk, sulten og matlei, skikkelig sugen men finner ikke noe jeg har lyst på, og vann er ikke godt [emoji87]
Red: og jeg våknet til en utrolig vond kvise på haka i dag [emoji52]
 
Last edited:
Spennende!
 
Leste litt av hva du hsr opplevd som prøver og det river I hjerte rota, men jeg beundrer positiviteten og pågangsmotet ditt [emoji173] Heier deg frem mot en positiv test og et lite nurk[emoji173]
 
Leste litt av hva du hsr opplevd som prøver og det river I hjerte rota, men jeg beundrer positiviteten og pågangsmotet ditt [emoji173] Heier deg frem mot en positiv test og et lite nurk[emoji173]
Takk [emoji173]
 
10dpo, negativ test, embrace yourselves for pp8 for i år [emoji52]
Ikke engang skygge, det er jo forsåvidt bra at testene ikke prøver å lure meg ! [emoji1]
9a4a528924577efbebb328eb472cf084.jpg
 
Du er sikker på at det ikke er noe på strimmelen? Jeg synes jeg ser noe men bildene jo litt mørkt.
 
Back
Topp