Tiger prøver på baby!

Sjekke alle andre fertilitetsgreier, egglagre og sånt hos hausken, for å få et ordentlig svar på om alt annet funker som det skal siden jeg allerede uroer meg[emoji4]

Endo skal jeg sjekkes for, men spørs jo om jeg får det hos det offentlige overhode; og hvis ikke skal jeg sjekke med klinikken om kanskje de kan [emoji4]

Ok, skjønner :) Ble du henviste for alt eller hva var det de avslo?

Så greit med en time for å sjekke opp litt, da :)
 
Jeg skjønner ikke at gynekologen kan avvise noe sånt, det må være en feil et sted i systemet.
Kjente jeg brått fikk lyst til å demonstrere med plakater, løpesedler og megafon utenfor hos de, for å vise hvor dust det virker at de skal gjøre noe sånt!
 
Klarer ikke fatte hvordan de kan avslå henvisningen[emoji33] del an ikke avgjøre ut i fra en henvisning om du har endometriose fra en henvisning.
Har dere oppi nord min helse side?
Nettbasert journal. Der finner du alle korrespondansen mellom sykehus, lege osv.
 
Huff, fælt at du skal ha det sånn.. [emoji173] klem
[emoji173][emoji173]

Ok, skjønner :) Ble du henviste for alt eller hva var det de avslo?

Så greit med en time for å sjekke opp litt, da :)
Ble henvist med tanke på endo, til gyn [emoji14]
Jeg skjønner ikke at gynekologen kan avvise noe sånt, det må være en feil et sted i systemet.
Kjente jeg brått fikk lyst til å demonstrere med plakater, løpesedler og megafon utenfor hos de, for å vise hvor dust det virker at de skal gjøre noe sånt!
Ja.. Jeg vet jo ikke vite hvorfor de har avslått henvisningen.. for alt jeg vet kan det være hun har bestemt seg for at man må sende meg rett vidre siden jeg har vært hos henne før og hennes forslag mot menssmerter var prevensjon.. [emoji14]
 
Klarer ikke fatte hvordan de kan avslå henvisningen[emoji33] del an ikke avgjøre ut i fra en henvisning om du har endometriose fra en henvisning.
Har dere oppi nord min helse side?
Nettbasert journal. Der finner du alle korrespondansen mellom sykehus, lege osv.
Har jo vært hos henne før.. får håpe hun har sendt tilbake at jeg må rett på sykehuset med det.. men hennes løsning på alle mine problemer var å prøve flere typer prevensjon [emoji53] og det stopper jo bare opp alt unntatt blødningene
Min helse stod det ingenting om henvisningen overhode [emoji14]
 
[emoji173][emoji173]


Ble henvist med tanke på endo, til gyn [emoji14]

Ja.. Jeg vet jo ikke vite hvorfor de har avslått henvisningen.. for alt jeg vet kan det være hun har bestemt seg for at man må sende meg rett vidre siden jeg har vært hos henne før og hennes forslag mot menssmerter var prevensjon.. [emoji14]
Høres egentlig litt ut som gynekologen jeg var hos i fjor. Du kan be om å få sendt henvisning til et større sykehus med, om ditt lokale svikter. Vi har jo tross alt fritt sykehusvalg [emoji6]
 
Høres egentlig litt ut som gynekologen jeg var hos i fjor. Du kan be om å få sendt henvisning til et større sykehus med, om ditt lokale svikter. Vi har jo tross alt fritt sykehusvalg [emoji6]
Ja.. bedre å få ordnet meg time en annen plass tenker jeg [emoji53] orker ikke det der kjenner jeg, når jeg begynner å gråte av at jeg blir feid bort så er det ikke helt innafor kan man vel si..
 
[emoji173][emoji173]


Ble henvist med tanke på endo, til gyn [emoji14]

Ja.. Jeg vet jo ikke vite hvorfor de har avslått henvisningen.. for alt jeg vet kan det være hun har bestemt seg for at man må sende meg rett vidre siden jeg har vært hos henne før og hennes forslag mot menssmerter var prevensjon.. [emoji14]

Aha, da er jeg med. Kan de ikke se det privat også, dersom du sjekker opp alt? Eller må de henvise videre uansett, kanskje?
 
Altså... tror gynekologer blir noen fittekjærringer av å stirre på dem hele dagen... jeg kommer til å kun gå til han på sykehuset her. Han var så flink, spurte hvor jeg hadde vondt og fant jo exuen med en gang, han var rolig, forklarte og viste meg på skjermen....

Men ville bedt om forklaring på hvorfor hun avviste deg altså..
 
Herreminhatt! Blir sinna på dine vegne.. Håper alt ordner seg <3
Håper jo egentlig på at det er såpass enkelt som at jeg må prøve annenhver syklus.. men da vil jeg også vite det sånn at jeg slipper å håpe i det uendelige [emoji4]

Aha, da er jeg med. Kan de ikke se det privat også, dersom du sjekker opp alt? Eller må de henvise videre uansett, kanskje?
Jeg tror de kan sjekke det der, men det er jo et inngrep (operasjon) så det skal en god del mer planlegging til [emoji4] nå i mai reiser vi til Oslo dagen før og hjem igjen på kvelden når vi har vært der. Om de skal inn og sjekke regner jeg med at vi må legge av en uke i riktig del av syklusen for å få ordentlig valuta for pengene [emoji14]

Altså... tror gynekologer blir noen fittekjærringer av å stirre på dem hele dagen... jeg kommer til å kun gå til han på sykehuset her. Han var så flink, spurte hvor jeg hadde vondt og fant jo exuen med en gang, han var rolig, forklarte og viste meg på skjermen....

Men ville bedt om forklaring på hvorfor hun avviste deg altså..
Jeg måtte le litt [emoji23] er mange som har bedre inntrykk av henne enn meg, og hun er jo flink, men kjemien vår er nok helt feil [emoji106]
 
Jeg trodde jeg hadde stabile sykluser, jeg var faktisk overbevist! Så feil kan man ta, for de har hoppet plutselig mellom nesten 60 dager og helt nede i 12 fra blødning start til blødning start [emoji23] sjekket kalenderen nå, herregud! Jaja, da har jeg ordnet syklus-liste å ha med meg, blir en tr til jeg kan putte på før jeg skal dit [emoji14]
 
Cd22 pp4 2017 7dpo
Jeg har vært veldig frustrert og lei meg de siste dagene, mye gråting og følelse av håpløshet når det kommer til prøving. I går hadde jeg en skikkelig gråtkvalt samtale med samboer om hele greia, og han ønsker egentlig heller at jeg prater med han enn å skrive på forum. Har jo tenkt at jeg ikke vil plage han med at tankene mine konstant er rundt prøving og "alle andre" som er gravid rundt oss, men han ønsker heller at jeg klager til han enn at jeg ikke sier noe. I min pessimistiske tankegang har det vært mye "hva hvis..." og jeg har rukket å bli veldig engstelig for timen min i mai.. tenk så nervepirrende det hadde vært å skulle gå sånn her og vente i flere mnd på samme type time.
Jeg vet jeg bare er i offisiell pp4 med samboeren, men jeg fikk høre her om dagen at min eks, som jeg prøvde med i et år, venter barn, vet ikke om det er sant, men det hjalp ikke på følelsen [emoji17].
Og når jeg da har gått igjennom og sett hvor ustabile syklusene mine egentlig har vært, mistet en eggleder og plages med cyster.. så er jeg rett og slett ufattelig redd.
Vet ikke hvor aktiv jeg blir her inne fremover, men skal oppdatere når det skjer ting [emoji173] jeg synes rett og slett det er for vondt å håpe hver pp og se at andre får til når jeg ikke har troen på at vi får til selv.
 
Vil legge til at jeg synes heiagjengen her inne er fantastisk, dere har holdt meg oppe en god del mer enn jeg hadde klart selv, og det er jeg takknemlig for [emoji173]
 
Cd22 pp4 2017 7dpo
Jeg har vært veldig frustrert og lei meg de siste dagene, mye gråting og følelse av håpløshet når det kommer til prøving. I går hadde jeg en skikkelig gråtkvalt samtale med samboer om hele greia, og han ønsker egentlig heller at jeg prater med han enn å skrive på forum. Har jo tenkt at jeg ikke vil plage han med at tankene mine konstant er rundt prøving og "alle andre" som er gravid rundt oss, men han ønsker heller at jeg klager til han enn at jeg ikke sier noe. I min pessimistiske tankegang har det vært mye "hva hvis..." og jeg har rukket å bli veldig engstelig for timen min i mai.. tenk så nervepirrende det hadde vært å skulle gå sånn her og vente i flere mnd på samme type time.
Jeg vet jeg bare er i offisiell pp4 med samboeren, men jeg fikk høre her om dagen at min eks, som jeg prøvde med i et år, venter barn, vet ikke om det er sant, men det hjalp ikke på følelsen [emoji17].
Og når jeg da har gått igjennom og sett hvor ustabile syklusene mine egentlig har vært, mistet en eggleder og plages med cyster.. så er jeg rett og slett ufattelig redd.
Vet ikke hvor aktiv jeg blir her inne fremover, men skal oppdatere når det skjer ting [emoji173] jeg synes rett og slett det er for vondt å håpe hver pp og se at andre får til når jeg ikke har troen på at vi får til selv.

Så trist å høre at du har det så vondt! :(

Jeg forstår veldig godt at du føler det som du gjør. Virkelig. Jeg følte det helt likt og var helt overbevist om at det aldri kom til å bli vår tur. Jeg prøvde også sånn halvveis med eksen ganske lenge og han fikk barn i sommer, det hjalp ikke akkurat. Syklusene mine var helt på bærtur en stund, jeg fant ikke noe EL-slim og fikk ikke positive EL-tester. Jeg var overbevist om at noe var galt. Nå vet jeg vel og merke ikke at alt er bra ennå, men jeg ble i hvert fall gravid til slutt. Heelt uforventet. Jeg synes det var tungt å bikke PP4. Jeg regnet ikke med klaff på første forsøk men i hvert fall innen PP4.

Det blir din tur til slutt, jeg lover! Ventetiden er en lidelse rett og slett men det er nesten glemt når det endelig klaffer.

Stor klem ❤️❤️

Vil legge til at jeg synes heiagjengen her inne er fantastisk, dere har holdt meg oppe en god del mer enn jeg hadde klart selv, og det er jeg takknemlig for [emoji173]

❤️
 
Forstår deg veldig godt og bekymringene dine. Av og til trenger man avstand fra det som er altoppslukende. Så fin mann du har, virker som dere har det veldig bra sammen. Kos dere sammen og prøv å koble litt ut, uten forventninger til hverken det ene eller andre. Det ordner seg til slutt [emoji173][emoji173][emoji173] god klem til deg [emoji8][emoji8][emoji8]
 
Du må gjøre det som blir rett for deg. Prøv så godt du kan å finne roen hos deg selv, og så godt at du har en mann som ønsker å prate med deg om det som er vanskelig:Heartred Jeg skjønner godt at det er vanskelig, men aldri gi opp håpet, en dag blir det din tur:Heartred Sender deg gode tanker og klemmer og kommer til å fortsette å følge deg videre.Rop ut hvis det er noe vi kan hjelpe med:Heartred
 
Cd22 pp4 2017 7dpo
Jeg har vært veldig frustrert og lei meg de siste dagene, mye gråting og følelse av håpløshet når det kommer til prøving. I går hadde jeg en skikkelig gråtkvalt samtale med samboer om hele greia, og han ønsker egentlig heller at jeg prater med han enn å skrive på forum. Har jo tenkt at jeg ikke vil plage han med at tankene mine konstant er rundt prøving og "alle andre" som er gravid rundt oss, men han ønsker heller at jeg klager til han enn at jeg ikke sier noe. I min pessimistiske tankegang har det vært mye "hva hvis..." og jeg har rukket å bli veldig engstelig for timen min i mai.. tenk så nervepirrende det hadde vært å skulle gå sånn her og vente i flere mnd på samme type time.
Jeg vet jeg bare er i offisiell pp4 med samboeren, men jeg fikk høre her om dagen at min eks, som jeg prøvde med i et år, venter barn, vet ikke om det er sant, men det hjalp ikke på følelsen [emoji17].
Og når jeg da har gått igjennom og sett hvor ustabile syklusene mine egentlig har vært, mistet en eggleder og plages med cyster.. så er jeg rett og slett ufattelig redd.
Vet ikke hvor aktiv jeg blir her inne fremover, men skal oppdatere når det skjer ting [emoji173] jeg synes rett og slett det er for vondt å håpe hver pp og se at andre får til når jeg ikke har troen på at vi får til selv.
Jeg forstår deg så godt.. av og til kommer det jo sånn graviditetsboom her inne, og det er slikt som knekker meg. Og forstår alle følelsene dine og en pause er helt lov :) krysser fingrene for at alt ordner seg, at du får slappe av og at det ikke finnes noe "galt" med deg [emoji173]
 
Back
Topp