Tiger prøver på baby!

Da har kvalmen også meldt sin ankomst æsj altså! Dumme kroppen!
 
Kan ikke det vere et positivt tegn da? :happy: Eller blir du som regel det før tr?

Blir alltid det i dpo-land [emoji14]

Ikke sikkert den er så dum [emoji14]
Unødvendig å reagere på progesteron sånn[emoji28]

Skal ringe sykehuset imorgen og høre hvor det blir av henvisningen min til gyn [emoji14] jeg har ikke tålmodighet til å vente lenge.
 
Blir alltid det i dpo-land [emoji14]


Unødvendig å reagere på progesteron sånn[emoji28]

Skal ringe sykehuset imorgen og høre hvor det blir av henvisningen min til gyn [emoji14] jeg har ikke tålmodighet til å vente lenge.
De har nok mottatt henvisninga, så du kan bare ringe for å be om time :)
 
Jeg tror det blir baby denne gangen [emoji87][emoji87][emoji87]

Tror egget slapp på andre siden så jeg et mest forberedt på tr må jeg innrømme [emoji14]
De har nok mottatt henvisninga, så du kan bare ringe for å be om time :)
Ja, vi har litt krøll med at sykehuset sitter på timebestillingene til seg selv, spes.poliklinikken både her og spes.poli en annen plass; og det er masse tull med systemet [emoji14] så jeg håper det funker å ringe.
 
Cd20 pp4 2017 5dpo [emoji173]
Vært helt ekstremt uggen i går, kvalm på morgenen, sure oppstøt utover dagen og brakk meg nesten da vi pakket opp påskekofferten som lukter bål Troen på at det var klaffet er liten, men progesteron er definitivt til stede!
I dag steg tempen ytterligere, og mye jevnere enn forrige syklus!
Slenger ved noen bilder! [emoji16]
db16fc5001b994fe9340e6fc1105339a.jpg

1cc2bea0038d11299ab04e80494af653.jpg


Jeg har virkelig ikke troen på at ting kommer til å gå min vei med det første, og det er en tung følelse å sitte med, når vi skulle hatt en ca syv mnd gammel baby allerede, istedenfor sitter jeg da her med lavere sjanser for å bli gravid, det sliter noe ekstremt på psyken. Så jeg pratet litt med mamma i går, mtp at jeg ønsker meg i bursdagsgave og julegave en sjekk hos fertilitetsklinikk i oslo, privat. Da kan vi betale for å få en enkel sjekk det offentlige bare hadde flirt av meg om jeg ba om. For å roe nervene rett og slett, og få et klart svar på om ting er som de skal. Jeg gikk jo ikke på prevensjon på over ett og et halvt år, med relativt stabile sykluser, før jeg ble gravid. Og det gikk jo ikke som planlagt overhode. Så hvis det ikke har klaffet til slutten av sommeren så håper jeg høsten hjelper på sjansene [emoji4]
 
Frustrert! Gyn avslo henvisningen min! Det kunne de si på tlf, men ikke hvorfor, det måtte jeg ringe legekontoret og få henne til å legge inn beskjed at legen min skal ringe meg og fortelle det [emoji51] Nå vil jeg bare gråte og være sint!
 
Frustrert! Gyn avslo henvisningen min! Det kunne de si på tlf, men ikke hvorfor, det måtte jeg ringe legekontoret og få henne til å legge inn beskjed at legen min skal ringe meg og fortelle det [emoji51] Nå vil jeg bare gråte og være sint!

Hæææ?! Hvorfor i alle dager?!! Så utrolig frustrerende og kjipt! :( skulle ønske jeg kunne gjort noe for deg. Det eneste jeg kan gjøre er så sendte masse babystøv til deg [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] håper du finner ut av dette [emoji8]
 
Hæææ?! Hvorfor i alle dager?!! Så utrolig frustrerende og kjipt! :( skulle ønske jeg kunne gjort noe for deg. Det eneste jeg kan gjøre er så sendte masse babystøv til deg [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] håper du finner ut av dette [emoji8]
Jeg vet ikke [emoji53] ordnet meg time 2.mai, hun skulle fortsatt ringe meg når det var mulig.
Så da er det en av to, enten får hun se hvor dårlig jeg er under mens, eller så får hun henvise meg til tul en annen plass!
 
Visste ikke gynekologer kunne avstå henvisninger. .. det er jo helt feil.... blir sjokka jeg :s
Går ikke så godt overens med henne at det gjør noe [emoji14] har kontaktet hausken for fertilitetsjekk i mai, hodet mitt eksploderte av dette her [emoji53]
Sitter og gråter i bilen [emoji53]
 
Time for sjekk på hausken i oslo i starten av mai [emoji4] bestilt flybilletter og får blodprøvepapirer i posten, så det blir bra. Så skal jeg prate med fastlegen om utredningen for endo, gjerne få litt fortgang på det, for jeg kan virkelig ikke gå og uroe meg så mye, det er ikke sunt.
 
Time for sjekk på hausken i oslo i starten av mai [emoji4] bestilt flybilletter og får blodprøvepapirer i posten, så det blir bra. Så skal jeg prate med fastlegen om utredningen for endo, gjerne få litt fortgang på det, for jeg kan virkelig ikke gå og uroe meg så mye, det er ikke sunt.
Fikk du ikke beskjed om hvorfor hun ikke ville ta deg imot eller?

Så bra du får ordentlig hjelp :) [emoji173]
 
Fikk du ikke beskjed om hvorfor hun ikke ville ta deg imot eller?

Så bra du får ordentlig hjelp :) [emoji173]
Nope.. hørte ingenting fra fastlegen.. tar sikkert noen dager før jeg får svar og sikkert flere mnd før jeg får time til sjekk for endo.. Hvis hausken kan gjøre det, noe jeg tror de kan, så betaler jeg gjerne for fortgang i saken [emoji4]
 
Cd20 pp4 2017 5dpo [emoji173]
Vært helt ekstremt uggen i går, kvalm på morgenen, sure oppstøt utover dagen og brakk meg nesten da vi pakket opp påskekofferten som lukter bål Troen på at det var klaffet er liten, men progesteron er definitivt til stede!
I dag steg tempen ytterligere, og mye jevnere enn forrige syklus!
Slenger ved noen bilder! [emoji16]
db16fc5001b994fe9340e6fc1105339a.jpg

1cc2bea0038d11299ab04e80494af653.jpg


Jeg har virkelig ikke troen på at ting kommer til å gå min vei med det første, og det er en tung følelse å sitte med, når vi skulle hatt en ca syv mnd gammel baby allerede, istedenfor sitter jeg da her med lavere sjanser for å bli gravid, det sliter noe ekstremt på psyken. Så jeg pratet litt med mamma i går, mtp at jeg ønsker meg i bursdagsgave og julegave en sjekk hos fertilitetsklinikk i oslo, privat. Da kan vi betale for å få en enkel sjekk det offentlige bare hadde flirt av meg om jeg ba om. For å roe nervene rett og slett, og få et klart svar på om ting er som de skal. Jeg gikk jo ikke på prevensjon på over ett og et halvt år, med relativt stabile sykluser, før jeg ble gravid. Og det gikk jo ikke som planlagt overhode. Så hvis det ikke har klaffet til slutten av sommeren så håper jeg høsten hjelper på sjansene [emoji4]

Det forstår jeg veldig godt :( Grafen er veldig fin, da! Jeg har troa :)

Sender deg en stor klem ❤️ Håper ting ordner seg for dere veldig snart!

Frustrert! Gyn avslo henvisningen min! Det kunne de si på tlf, men ikke hvorfor, det måtte jeg ringe legekontoret og få henne til å legge inn beskjed at legen min skal ringe meg og fortelle det [emoji51] Nå vil jeg bare gråte og være sint!

What?! Jeg fatter ikke at de bare kan gjøre det! Fy søren altså :(

Time for sjekk på hausken i oslo i starten av mai [emoji4] bestilt flybilletter og får blodprøvepapirer i posten, så det blir bra. Så skal jeg prate med fastlegen om utredningen for endo, gjerne få litt fortgang på det, for jeg kan virkelig ikke gå og uroe meg så mye, det er ikke sunt.

Hva skal du sjekke om det ikke er utredning av endo? Jeg har falt litt av nå :wideyed:
 
Det forstår jeg veldig godt :( Grafen er veldig fin, da! Jeg har troa :)

Sender deg en stor klem [emoji173]️ Håper ting ordner seg for dere veldig snart!



What?! Jeg fatter ikke at de bare kan gjøre det! Fy søren altså :(



Hva skal du sjekke om det ikke er utredning av endo? Jeg har falt litt av nå :wideyed:
Sjekke alle andre fertilitetsgreier, egglagre og sånt hos hausken, for å få et ordentlig svar på om alt annet funker som det skal siden jeg allerede uroer meg[emoji4]

Endo skal jeg sjekkes for, men spørs jo om jeg får det hos det offentlige overhode; og hvis ikke skal jeg sjekke med klinikken om kanskje de kan [emoji4]
 
Back
Topp