Tiger prøver på baby!

Gleder meg til test i morgen! :D
Åååååå så gøy!! :D Det er en utrolig deilig følelse å forlove seg [emoji173] Man føler liksom at man kan gå igjennom alt sammen. Gratulerer (på forskudd?:p)[emoji173][emoji173][emoji173]

Gleder meg også til test, følelsen er veldig godt altså [emoji197]
Umm, takk, tror jeg? Det har egentlig vært en sånn "vi skal gifte oss en dag" innstilling siden dag en for oss, så det er liksom.. forlovelse, men ikke offisiell før ring.. og da blir det kanskje ekstra morro (tenker jeg) å offentliggjøre en evt graviditet og forlovelse samtidig [emoji173] Haha, trodde ikke jeg var romantisk anlagt men der ser man, jeg trengte bare riktig type [emoji14] følte meg jo nesten klissete og herslig bare ved å skrive det
Kribling i magen er et knall godt tegn[emoji177][emoji177][emoji177]
Jeg håper det [emoji173] er så sykt spent på å teste de neste dagene at det er sykt.. nesten så jeg forsøkte meg på kveldsurin i dag [emoji23]
 
Gleder meg også til test, følelsen er veldig godt altså [emoji197]
Umm, takk, tror jeg? Det har egentlig vært en sånn "vi skal gifte oss en dag" innstilling siden dag en for oss, så det er liksom.. forlovelse, men ikke offisiell før ring.. og da blir det kanskje ekstra morro (tenker jeg) å offentliggjøre en evt graviditet og forlovelse samtidig [emoji173] Haha, trodde ikke jeg var romantisk anlagt men der ser man, jeg trengte bare riktig type [emoji14] følte meg jo nesten klissete og herslig bare ved å skrive det

Jeg håper det [emoji173] er så sykt spent på å teste de neste dagene at det er sykt.. nesten så jeg forsøkte meg på kveldsurin i dag [emoji23]

Åååå det hadde vært kjempe koselig [emoji7][emoji7][emoji7] håper veldig sterkt at det er en spire inni der! Lykke til! [emoji173] Hehe, ja der ser du! [emoji173]
 
Oioi, ring og forhåpentligvis spire på gang på en gang :D så gøy :Heartred
 
fdb0e1e587a83fd6c2bea7a7da64fb5b.jpg

Svett som en julegris, og tempet til feil tid,(feil og feil fru blom) men den er jo fortsatt kjempehøy [emoji102]
 
fdb0e1e587a83fd6c2bea7a7da64fb5b.jpg

Svett som en julegris, og tempet til feil tid,(feil og feil fru blom) men den er jo fortsatt kjempehøy [emoji102]
Nå er du 10dpo eller?:) jeg kan ikke dette med temping, men selv jeg ser jo at den er høy :eek: så spennende!! Når tenker du å teste?:)
 
Nå er du 10dpo eller?:) jeg kan ikke dette med temping, men selv jeg ser jo at den er høy :eek: så spennende!! Når tenker du å teste?:)
Jepp.. skal teste i dag, men tør jo ikke gå på do kjenner jeg [emoji197] tenk om den er negativ og jeg blir skuffet.
Har tempet til "feil tid" ifølge klokka nå, men riktig tid ifølge kroppens klokke som ikke har stilt seg enda [emoji14] blir å endte tilbake til vanlig tidspunkt om og når tr kommer.
 
Skuffelse på to pinner [emoji52] da får jeg vente på tr eller ikm da.
baa839327865fb4a05132e6976a44f7d.jpg



Fant ut igår kveld at det jeg trodde var uvi er jo en forbanna soppinfeksjon [emoji52] ETTER AT ALT VAR STENGT! [emoji17] har ikke hatt det på flere år; så jeg tror det er grapefruktjuicen som har tatt knekken på floraen min, skal ikke prøve det igjen [emoji23]
Men da har jeg et påskudd for å dra til legen om testen er positiv en av de nermeste dagene [emoji4] må høre om jeg får ta Diflucan, for canesten og sånt er vondt for min del; og gjør ikke susen.
 
Skuffelse på to pinner [emoji52] da får jeg vente på tr eller ikm da.
baa839327865fb4a05132e6976a44f7d.jpg



Fant ut igår kveld at det jeg trodde var uvi er jo en forbanna soppinfeksjon [emoji52] ETTER AT ALT VAR STENGT! [emoji17] har ikke hatt det på flere år; så jeg tror det er grapefruktjuicen som har tatt knekken på floraen min, skal ikke prøve det igjen [emoji23]
Men da har jeg et påskudd for å dra til legen om testen er positiv en av de nermeste dagene [emoji4] må høre om jeg får ta Diflucan, for canesten og sånt er vondt for min del; og gjør ikke susen.
Kan enda være for tidlig, håper det dukker opp en ekstra strek om et par dager:Heartred
 
Skuffelse på to pinner [emoji52] da får jeg vente på tr eller ikm da.
baa839327865fb4a05132e6976a44f7d.jpg



Fant ut igår kveld at det jeg trodde var uvi er jo en forbanna soppinfeksjon [emoji52] ETTER AT ALT VAR STENGT! [emoji17] har ikke hatt det på flere år; så jeg tror det er grapefruktjuicen som har tatt knekken på floraen min, skal ikke prøve det igjen [emoji23]
Men da har jeg et påskudd for å dra til legen om testen er positiv en av de nermeste dagene [emoji4] må høre om jeg får ta Diflucan, for canesten og sånt er vondt for min del; og gjør ikke susen.

Ånei! :( Håper det bare er for tidlig!

Og så kjipt med infeksjon! :arghh:
 
Kan enda være for tidlig, håper det dukker opp en ekstra strek om et par dager[emoji813]red

Ånei! :( Håper det bare er for tidlig!

Og så kjipt med infeksjon! :arghh:
Vi får håpe [emoji4] men jeg har ikke lenger trua kjenner jeg, så jeg er forberedt på at tr ødelegger neste helg [emoji14] nå blir sikkert ikke test før om lenge.
 
Tror det er litt tidlig å vises på test hvis egget festet seg i forigårs! Jeg har fortsatt troen [emoji173][emoji173] kjipt med infeksjon :(
 
Tror det er litt tidlig å vises på test hvis egget festet seg i forigårs! Jeg har fortsatt troen [emoji173][emoji173] kjipt med infeksjon :(
Ja.. gudene vet [emoji14] skal uansett til legen imorgen (idag mandag) så med litt godvilje kan jeg sikkert få ta en test(blodprøve) der også, blir sikkert bra [emoji16]
Jeg får forresten ikke sove.. igjen [emoji102] er trøtt og sliten men nei..
 
Last edited:
Fikk nettopp beskjed av gubben om å gå og legge meg under steinen jeg hadde kommet opp fra! Vi så god kveld norge-reprise og om disse norske barnepopstjernene M og M [emoji14].. også viser de klipp av lillesøsteren deres som bruker ordene "brødrene mine" og jeg bryter ut "hæh?! Er de brødre?" .. jeg trodde de bare var gode venner som prøvde å likne på hverandre ... så påpeker gubben at han tror de er tvillinger. Jeg dro pleddet over hodet og skammet meg [emoji16]
 
a05685fe5b12daf2e8c4b1304d6e3fe8.jpg

Da var det nok feber og dårlig søvn som fikk den til å se trifasisk ut [emoji14] likte ikke at tempen gikk sånn ned.
 
Last edited:
Ææææh! Jeg fikk strek på testen før tiden var gått ut! [emoji27]
Men den vil ikke være med på bilder!
1c72184a7f3f27212f154a47d3b43bdf.jpg
 
Back
Topp