Tidsfordriv - 60 spørsmål om deg selv

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Haha, jeg trenger litt tidsfordriv, og fant denne på en blogg. :) :) Ja, det er mye, men sleng deg på om du gidder.


1. Hvor gammel er du? Jeg er 23 år, men fyller 24 før jeg blir mamma.

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Mannen min. Vi hadde virkelig en fin morgen sammen. :)

3. Hvor høy er du? Jeg er 172

4. Hvilken film så du sist? Red

5. Hvem ringte du til sist? Jeg ringte mannen da jeg skulle på butikken.

6. Hvem ringte sist til deg? Det var nok mannen det også.

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? "Ja, jeg også! :) Vi er jo ganske god på å skru!"

8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? Som regel sms

9. Er dine foreldre gift eller skilt? De er skilt

10. Når så du din mor sist? 2 måneder siden ca

11. Hvilken farge er dine øyne? De er blå/grønne

12. Når våknet du idag? Rett før 9.

13. Hva er din favoritt julesang? Do they know it's christmas

14. Hvor er ditt favoritt sted? London

15. Hvilket sted unngår du? Akkurat for øyeblikket unngår jeg alle steder hvor det blir oppdaget at jeg ikke drikker alkohol. Har lyst å holde det for meg selv en stund til.

16. Hvor er du om 10 år? Håper jeg har 3 barn, og et eget hus. Jobber fortsatt med noe jeg liker, og er såklart sammen med min mann.

17. Hva skremte deg om natten som liten? Hadde et fast mareritt når jeg var liten. Jeg ble jaktet på av en tiger.

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Else Kåss Furuseth på tv. :D

19. Hvor stor er din seng? 160 tror jeg.

20. Har du stasjonær eller bærbar pc? Jeg har MacBook Pro og er helt avhengig av den :)

21. Sover du naken eller med klær? Som regel uten..

22. Hvor mange puter sover du med i senga? En pute. Tempur! <3

23. Hvor mange land har du bodd i? Bare Norge

24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? Jeg elsker å gå barfot

25. Er du sosial? Ja, men bare med de "riktigte" personene.

26. Hva er din favoritt iskrem? Sjokolade

27. Hva er din favoritt dessert? Panna Cotta

28. Liker du kinesisk mat? Ja, det synes jeg er kjempegodt

29. Liker du kaffe? Bare lukten.

30. Hva drikker du til frokost? Pepsi Max.. Som regel. Men sjeldent jeg spiser frokost før lunsj-tider. Nå har jeg bestemt meg for å omtrent ikke drikke Pepsi mer, så nå går det i vann med isbiter.

31. Sover du på en spesiell måte? Sover på rygg eller siden

32. Kan du spille poker? Jepp, og synes det er veldig kjekt.

33. Liker du å kose? ELSKER kos ;)

34. Er du ett avhengighets-menneske? Har jo hatt Pepsi-Max og koffeinavhengigheten min.

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Ja. Pappa :)

36. Vil du ha barn? He he he. Ja, veldig gjerne. 3 barn hadde vært perfekt!

37. Kan du andre språk enn Norsk? Engelsk. Litt tysk, og litt spansk.

38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? Nei.

39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Havet. Helt klart.

40. Hva bruker du helst penger på? Glad i å handle god mat, og fremover ser jeg for meg at det vil gå endel penger på baby-utstyr.

41. Eier du dyre smykker? Har en ganske verdifull ring.

42. Hva er ditt favoritt program på tv? Oi, den er vanskelig.. Kanskje Grey's Anatomy. Eller The Mentalist.

43. Kan du rulle tunga? Ja.

44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Min mann

45. Sover du med kosedyr? Nei, det gjør jeg ikke.

46. Hva har du som ringe-lyd? Standard-innstillinger på iPhone.

47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? Tror mamma har noe liggende.

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? En italiensk kokebok

49. Flørter du mye? Litt med mannen ;)

50. Kan du bytte olje på bilen? Nei, der er jeg helt blank gitt.

51. Har du fått fartsbot noen gang? Nope!

52. Hvilken bok leste du sist? Gjenferd av Jo Nesbø.

53. Leser du avisen? Kun på nett. :)

54. Abonnerer du på noen magasiner? Nei, det gjør jeg ikke.

55. Danser du i bilen? Haha, ja jeg både danser, trommer og synger med av full hals.

56. Hvilken radiostasjon hører du på? Hører som regel på P4 i bilen.

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? Det husker jeg faktisk ikke. Sikkert noe på jobben.

58. Er du lykkelig? Overlykkelig <3

59. Hva syns du om spørsmålene? Litt mange kanskje. Ha ha.

60. "Når jeg blir seks og seksti....?" Da gjør jeg som som jeg vil. Jepp!
 
Last edited:
1. Hvor gammel er du? Jeg er 23 år gammel, blir 24 før jeg blir tobarnsmor :)

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Samboeren og datteren min.

3. Hvor høy er du? Jeg er 163 cm lav! :p

4. Hvilken film så du sist? Øøøhm, hva heter den... Friends with benefits eller noe sånt, på tv i går kveld :p

5. Hvem ringte du til sist? Samboeren min...

6. Hvem ringte sist til deg? Mormoren til samboeren min...

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? "Skal kjøre hjem brodern etter arbeid, hjemme litt senere :)"
8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? Ringe! Er litt for "fat-handed" til sånne smååå bokstaver på telefonen, så skriver bare feil jo!

9. Er dine foreldre gift eller skilt? Mine foreldre er gift.

10. Når så du din mor sist? Øhm, et par dager siden tror jeg.

11. Hvilken farge er dine øyne? Kald blåfarge.

12. Når våknet du idag? 0650 (gjeeesp)

13. Hva er din favoritt julesang? "Let it snow" - Oh the weather outside is frightful, but the fire is so delightful, And since lalalalala... let it snow, let it snow, let it snow... Og mange andre, men kommer ikke på noen flere :)

14. Hvor er ditt favoritt sted? Annet enn senga mi? :)

15. Hvilket sted unngår du? Bussen, haater å ta bussen....

16. Hvor er du om 10 år? Om 10 år har vi kommet oss inn i det nye huset, har 3 barn og dobbeltgarasje (veldig viktig det siste :p ) Jeg jobber 75%, og er 25% hjemmeværende husmor, og stortrives med begge deler. Sambo og jeg er godt gift, og barna var brudepiker og brudesvenner i bryllupet :)

17. Hva skremte deg om natten som liten? Mørket generelt... Det å ikke se om det er noe der...

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Datteren min <3, som snakket nonsense-språk ved matbordet.

19. Hvor stor er din seng? 180 x 200 cm

20. Har du stasjonær eller bærbar pc? Har bærbar mac.

21. Sover du naken eller med klær? Sover som regel med hipster/truse...

22. Hvor mange puter sover du med i senga? Det er 4 puter i senga totalt, vi har to hver :) En stooor, og en av vanlig størrelse.

23. Hvor mange land har du bodd i? Bare Norge...

24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? Liker å gå barfor når føttene mine er litt herdet.

25. Er du sosial? Ja, stort sett :) Er veldig glad i mitt eget selskap, og både trenger og liker å være litt alene iblant. Men når jeg først er sosial, så er jeg sosial :) "Vi leeker ikke sosial". :p

26. Hva er din favoritt iskrem? åå, sånn sjokoladeis med brownies-biter oppi, nammis! :D

27. Hva er din favoritt dessert? Tiramisu!

28. Liker du kinesisk mat? Jepp!

29. Liker du kaffe? Synes det er godt med kaffe om morgenen av og til, men er ikke avhengig av det :) Så nå som jeg er gravid, drikker jeg det ikke.

30. Hva drikker du til frokost? Nå som jeg har blitt gravid, så er det et stort glass melk, og et stort glass vann. (Vann til kapslene, melk til maten). Før drakk jeg bare melk.

31. Sover du på en spesiell måte? Elsker å ligge på ryggen, men beina litt overalt, og armen over øynene. Også veldig glad i å ligge på magen, og siden... Elsker rett å slett å sove :p

32. Kan du spille poker? Nei, det kan jeg ikke.

33. Liker du å kose? Jepp <3

34. Er du ett avhengighets-menneske? Snuste før jeg ble gravid nå, men det gikk helt greit å slutte :) Avhengig av sjokolade og pepsi-max også..

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Troor ikke det :)

36. Vil du ha barn? Haha, ja! Vil ha, og har barn :)

37. Kan du andre språk enn Norsk? Jajaja, klart det! Svensk, dansk (hihi), engelsk, litt tysk, og øørlitegranne spansk (et år på vgs bare).

38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? Jepp! Falt ned 1 etasje og ned i betonggulv for ca. 6 år siden (autsj!)

39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Havet, elsker havet <3

40. Hva bruker du helst penger på? Mat og kos :) Og klær til familien...

41. Eier du dyre smykker? Ikkeno over 3000 nei, det dyreste jeg har er ei klokke. Har maange smykker, men ikke så voldsomt dyre pr. enhet :)

42. Hva er ditt favoritt program på tv? True blood! Greys anatomy som en god nr. 2 :)

43. Kan du rulle tunga? Jepps!

44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Min bror, faktisk :) En skikkelig skøyer.. Men jeg elsker humoren til samboeren min mest:)

45. Sover du med kosedyr? Nope.

46. Hva har du som ringe-lyd? Hahaha, Ylvis - The fox faktisk!

47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? Har en god del. Blant annet ei t-skjorte med bilde av meg på, som datteren min har fått nå :)

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? Rosene som står på salongborde, som jeg fikk av sambo i går <3

49. Flørter du mye? Tror jeg er litt dårlig på det gitt :)

50. Kan du bytte olje på bilen? Jepps, men har ikke skiftet oljefilter enda, det må jeg ha hjelp av pappa for å gjøre :)

51. Har du fått fartsbot noen gang? .... ingen kommentar? Joda, ble tatt i 93 km i 80 sonen (fotoboks), med pappas bil (pappa er politi) hohoho... Da lo vi godt... :p

52. Hvilken bok leste du sist? "La barna filosofere" av Beate Børresen (pensumbok).

53. Leser du avisen? bare nettutgaven :)

54. Abonnerer du på noen magasiner? Nope.

55. Danser du i bilen? Hmm, dersom det å stramme rumpeballene (så en går litt opp å ned), og vrikker på skuldrene kvalifiserer til dansing, så ja! Da danser jeg :p

56. Hvilken radiostasjon hører du på? P3 eller P4.

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? Hadde fysiologi-forelesning fredag, så sikkert noe om ørene våre (som var tema på slutten).

58. Er du lykkelig? Helt i ekstase for tiden! :D Er sååå fornøyd med livet og tilværelsen <3

59. Hva syns du om spørsmålene? Gode, og mange! Men heelt greit med litt tidsfordriv i ny og ne :)

60. "Når jeg blir seks og seksti....?" da er det faktisk 1 år igjen til jeg blir sju og seksti! tenk det!!
 
1. Hvor gammel er du? Jeg blir 23 kommende desember<3

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Mannen min<3 Han passer så godt på meg for tiden

3. Hvor høy er du? 167, målte meg for drøye 2 mnd siden til passet.

4. Hvilken film så du sist? Kongeriket for en lama i skrivende stund med dattern min<3

5. Hvem ringte du til sist? Mannen min

6. Hvem ringte sist til deg? Mannen min

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk?

8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? Jeg elsker deg prinsessa mi<3

9. Er dine foreldre gift eller skilt? Gift

10. Når så du din mor sist? For ca. 1 mnd siden

11. Hvilken farge er dine øyne? blågrå

12. Når våknet du idag? litt før kl 6

13. Hva er din favoritt julesang? Home for christmas

14. Hvor er ditt favoritt sted? hytta

15. Hvilket sted unngår du? Steder som kan avsløre graviditeten min

16. Hvor er du om 10 år? Da driver jeg eget firma, har 3 eller flere barn, eier hus eller et lite småbruk, har 2 eller 3 hunder, er gift med kjæresten min<3

17. Hva skremte deg om natten som liten? Eplemonsteret

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? artikkelen på babyverden fifty shades of chaos

19. Hvor stor er din seng? 180 :)

20. Har du stasjonær eller bærbar pc? bærebar packerbell

21. Sover du naken eller med klær?. sover med noen sånne bitte små nattkjoler

22. Hvor mange puter sover du med i senga? to puter

23. Hvor mange land har du bodd i? Kun Norge, det er hjemme for meg<3

24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? Raggsokker og tøfler <3

25. Er du sosial? Jeg er sosial så lenge jeg er rundt mennesker jeg føler meg komfertabel med

26. Hva er din favoritt iskrem? Banan

27. Hva er din favoritt dessert? Oreokake

28. Liker du kinesisk mat? Elsker det

29. Liker du kaffe? Nei, jeg er overfølsom for koffein og blir som et ekorn på speed etter 1/2 kopp

30. Hva drikker du til frokost? 1 glass melk og 1 glass juice

31. Sover du på en spesiell måte? Det tar lang tid før jeg sovner om jeg ikke ligger pakka inn i armene på mannen min<3

32. Kan du spille poker? Nei

33. Liker du å kose? Jaaa

34. Er du ett avhengighets-menneske? Ikke egentlig, men kjenner jeg er litt avhening av babyverden forum og kikke på ting som har med graviditet og baby for tiden!

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Niks

36. Vil du ha barn? Ja det sier seg vel kanskje selv

37. Kan du andre språk enn Norsk? Jeg snakker engelsk, svensk, fransk og bemba

38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? Yes, siste gang var rett før jul i fjor da jeg ved et uhell knivstakk meg selv i venstre under arm

39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Havet, definitivt

40. Hva bruker du helst penger på? Ting til hjemmet eller dattern min

41. Eier du dyre smykker? Jeg har en arvering som er verdt en del kroner

42. Hva er ditt favoritt program på tv? Har ingen spesiell favoritt, men er skikkelig idiot etter amerikanske kjendis reality program

43. Kan du rulle tunga? Yes

44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Datteren min fåpr meg til å sprute ut i latter en rekke ganger gjennom dagen så det må vel være henne

45. Sover du med kosedyr? Nei jeg gjør vel egentlig ikke det, men jeg skal være ærlig å innrømme at jeg ved nattbordet mitt har kosebamsen som har fulgt med meg siden jeg var nyfødt. Har ikke hjerte til å legge den vekk<3

46. Hva har du som ringe-lyd? atomvarsel, sliter med å høre tlf når den ringer av en eller annen grunn

47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? Jeg har en strikket genser som har gått videre til dattern min

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? Et pledd fra emirates flyselskap som dattern min fikk ombord

49. Flørter du mye? Stadig vekk med mannen min, klarer ikke la være! Han er DEILIG!!

50. Kan du bytte olje på bilen? Nei

51. Har du fått fartsbot noen gang? Ikke enda

52. Hvilken bok leste du sist? Barnepiken, fantastisk bok<3

53. Leser du avisen? vg nett

54. Abonnerer du på noen magasiner? sitter å vurderer å abonnoere på foreldre og barn, mest pga den vognposen som følger med.

55. Danser du i bilen? Prøver

56. Hvilken radiostasjon hører du på? Liker godt å høre på p4 om morgenen

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? Vaniljeis, juice, brød og leverpostei! Handleliste til mannen i stad

58. Er du lykkelig? EKSTREMT

59. Hva syns du om spørsmålene? Jeg fikk de siste minuttene til å gå!

60. "Når jeg blir seks og seksti....?" Skal jeg gjøre som mormor, lære barnebarna mine om kvinnen og mannens anatomi ved å feste kjønnsdeler på pepperkake figurer :p
 
1. Hvor gammel er du? Jeg blir 23 i oktober

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Mannen min<3

3. Hvor høy er du? 173 cm

4. Hvilken film så du sist? What to expect when you are expecting trooor jeg den heter

5. Hvem ringte du til sist? Mannen

6. Hvem ringte sist til deg? DNB Bank

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? Takk,har det primo. Litt sliten og mør da men det føles godt. Klæm te dokker

8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? SMS til min fars store forergelse :p

9. Er dine foreldre gift eller skilt? Skilt

10. Når så du din mor sist? For nøyaktig en uke siden

11. Hvilken farge er dine øyne? Blå/grønn

12. Når våknet du idag? 09:38

13. Hva er din favoritt julesang? Last Christmas

14. Hvor er ditt favoritt sted? Alanya i Tyrkia

15. Hvilket sted unngår du? Tannlegen for sure.. Skrekk og gru

16. Hvor er du om 10 år? Da lever jeg og minn mann lykkelige dager i Alanya med to barn og hund ;)

17. Hva skremte deg om natten som liten? Jeg var og er redd for at noe skal ta bein mine dersom de kommer utenfor senga :p

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Here Comes Honey BooBoo

19. Hvor stor er din seng? 180 :)

20. Har du stasjonær eller bærbar pc?
Dell Bærebar, og iMac til jobb

21. Sover du naken eller med klær? På sommeren kun med truse, om vinteren sover jeg med pysj

22. Hvor mange puter sover du med i senga? Må ha to puter

23. Hvor mange land har du bodd i? To, Tyrkia og Norge

24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? Går alltid barfot, men skal kjøpe meg myke tøfler :)

25. Er du sosial? Både og. Trives i mitt eget selskap, men elsker å være sosial og

26. Hva er din favoritt iskrem? Peanutbutter cup fra Ben&Jerrys <3

27. Hva er din favoritt dessert? Er veldig glad i både brownies og baklava

28. Liker du kinesisk mat? Elsker det! Innbakt kylling i karrisaus omg

29. Liker du kaffe? Liker?! Jeg elsker.. Kjenner jeg har et lite problem nå hehe

30. Hva drikker du til frokost? Som regel melk og ehm kaffe :p Nå er det bare melk eller juice

31. Sover du på en spesiell måte? Jepp! Her er det mannen som må ligge i armkroken min :p

32. Kan du spille poker? Nei

33. Liker du å kose? Ja så lenge jeg ikke blir overfalt :p

34. Er du ett avhengighets-menneske? Jeg er avhengig av mannen min :p Ellers så er jeg veldig sterk og kan bryte vaner og avhengigheter

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Nei, men tanta mi har bursdag dagen etter meg :)

36. Vil du ha barn? Of course :D Livet blir ikke komplett uten <3

37. Kan du andre språk enn Norsk? Ja, kan litt tysk, spansk og en del tyrkisk

38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? Nei

39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Svømmebasseng.. Er redd for alt som skjuler seg i havets dyp ;)

40. Hva bruker du helst penger på? Ting til leiligheten og reiser

41. Eier du dyre smykker? Ja, jeg har et par gulløredobber og et gullkjede som koster litt :)

42. Hva er ditt favoritt program på tv? Elsker å se på Cake Boss, Here Comes Honey BooBoo og Friends

43. Kan du rulle tunga? Jepp, kan lage firkløver og haha

44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Mannen min :p Også er tantebarnet mitt veldig vittig og

45. Sover du med kosedyr? Ikke nå lenger, slutta for 2 år siden ca :p

46. Hva har du som ringe-lyd? Standard iPhone

47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? Ja, har endel liggende

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? En rød negllakk

49. Flørter du mye? Elsker å flørte :D Men bare med mannen selvsagt

50. Kan du bytte olje på bilen? No idea :p kan sjekke olja bare

51. Har du fått fartsbot noen gang? Nope

52. Hvilken bok leste du sist? Fifty shades og Grey

53. Leser du avisen? Ja på nett

54. Abonnerer du på noen magasiner? Nei

55. Danser du i bilen? Vrikker på rumpa til den store gullmedalje ;) Synger også

56. Hvilken radiostasjon hører du på? Mp3 og P4

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? Kalkun, sopp, fløte, løk, poteter.. Forøvrig en veldig god middag ;)

58. Er du lykkelig? Ja, jeg er veldig lykkelig <3

59. Hva syns du om spørsmålene? Liker de godt :)

60. "Når jeg blir seks og seksti....?" Da skal jeg kose meg med mine barnebarn :D
 
1. Hvor gammel er du? 25 år

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Har ikke vært det ennå, men blir nok svigermor.

3. Hvor høy er du? 172 cm

4. Hvilken film så du sist? Varg Veum, Bitre blomster

5. Hvem ringte du til sist? Ei god venninne

6. Hvem ringte sist til deg? Den samme venninna

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? Ja, vi vil ikkje ha dårlig nyhet no altså ;)

8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? Ofte tekstmelding. Men det avhenger av hvem og situasjonen.

9. Er dine foreldre gift eller skilt? Skilt

10. Når så du din mor sist? Sist søndag :)

11. Hvilken farge er dine øyne? Blå-ish med en brun flekk.

12. Når våknet du idag? 05:30

13. Hva er din favoritt julesang? Have yourself a merry little Christmas

14. Hvor er ditt favorittsted? Trondheim

15. Hvilket sted unngår du? Ingen spesielle.

16. Hvor er du om 10 år? Da er vi gift og har to barn. Jeg jobber fortsatt som lærer.

17. Hva skremte deg om natten som liten? Frykt for brann..

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Samboeren min når han fleiper på Skype <3

19. Hvor stor er din seng? Jeg vet ikke.

20. Har du stasjonær eller bærbar pc? Bærbar

21. Sover du naken eller med klær? Naken

22. Hvor mange puter sover du med i senga? Ei eller ingen

23. Hvor mange land har du bodd i? Har bare bodd i Norge

24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? Sokker eller tøfler.

25. Er du sosial? Jeg liker å variere. Trives godt i eget selskap, men liker ikke å være alene lenge.

26. Hva er din favoritt iskrem? Cookie dough

27. Hva er din favoritt dessert? Pannecotta

28. Liker du kinesisk mat? Ja!

29. Liker du kaffe? Nei, drikker ikke kaffe.

30. Hva drikker du til frokost? Vann

31. Sover du på en spesiell måte? Nei, ruller nok rundt alle veier.

32. Kan du spille poker? Ja

33. Liker du å kose? Ja

34. Er du ett avhengighets-menneske? Ja, jeg tror det.

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Ja

36. Vil du ha barn? Ja <3

37. Kan du andre språk enn norsk? Engelsk. Og bittelitt spansk.

38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? Ja..

39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Havet

40. Hva bruker du helst penger på? Reiser og opplevelser

41. Eier du dyre smykker? Usikker på verdien, men har en del smykker som er veldig verdifulle for meg.

42. Hva er ditt favoritt program på tv? Ser mest tvserier (Greys, Homeland, Dexter, Breaking Bad, Dag, Sopranos +++)

43. Kan du rulle tunga? Ja

44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Samboeren min er den som oftest får meg til å le.

45. Sover du med kosedyr? Nop.

46. Hva har du som ringe-lyd? En lyd som lå på Samsungen

47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? Nei, tror ikke det... Må spørre mamma når juni nærmer seg.

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? En pakke ritzkjeks.

49. Flørter du mye? I perioder, men bare med sambo.

50. Kan du bytte olje på bilen? Kan peile oljen, så trenger jeg hjelp til resten.

51. Har du fått fartsbot noen gang? Nei, heldigvis :)

52. Hvilken bok leste du sist? Kristoffer Schau sine rettsnotater fra 22.juli rettsaken.

53. Leser du avisen? Ja, stort sett bare på nett.

54. Abonnerer du på noen magasiner? Kamille og Elle, men det er for velkomstgavene :p

55. Danser du i bilen? Sjeldent, men jeg synger alltid

56. Hvilken radiostasjon hører du på? P3

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? Skrev litt dagbok i går kveld.

58. Er du lykkelig? Ubeskrivelig <3

59. Hva syns du om spørsmålene? Helt greie. Godt tidsfordriv :)

60. "Når jeg blir seks og seksti....?" skal jeg være ei sprek og livsglad dame!
 
1. Hvor gammel er du? Nettopp blitt 33


2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Tja, alle stakk ut. Mann og sønn dro ut, og datteren min dro til en vennine. Så jeg har tilbragt 2 timer med meg selv :p


3. Hvor høy er du?
Jeg er 160 cm

4. Hvilken film så du sist? Lenge siden jeg har sett film


5. Hvem ringte du til sist? Bestevenninnen min

6. Hvem ringte sist til deg? Broren min


7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? Ok :)


8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? Ringe

9. Er dine foreldre gift eller skilt? De er skilt

10. Når så du din mor sist? I går kveld i 23.30 tiden


11. Hvilken farge er dine øyne? De er blå/grønne


12. Når våknet du idag? Halv elve :O


13. Hva er din favoritt julesang? Det er mange det



14. Hvor er ditt favoritt sted? Må være hjemme det


15. Hvilket sted unngår du? Ingen spesielle

16. Hvor er du om 10 år? Om 10 år holder jeg vel på å planlegge konfirmasjonen til min sønn, og har en datter som sikkert skal ut å være med en eller annen kjæreste.


17. Hva skremte deg om natten som liten? Å bli puttet i svartsekker å kastet utenfor fjell (drøm)


18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Sønnen min på 4 år, i natt klokken 1.30. Han sa at det var typisk at søsteren hadde tatt min dyne der han ville sove.




19. Hvor stor er din seng? 180 cm


20. Har du stasjonær eller bærbar pc? Bærbar


21. Sover du naken eller med klær? Med truse


22. Hvor mange puter sover du med i senga? En pute.


23. Hvor mange land har du bodd i? Bare i Norge


24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? Sokker


25. Er du sosial? Kan nok være litt for sosial ja...


26. Hva er din favoritt iskrem? Sjokolade


27. Hva er din favoritt dessert? Riskrem


28. Liker du kinesisk mat? Thaimat er bedre

29. Liker du kaffe? Hva er livet uten kaffe?


30. Hva drikker du til frokost? Melk


31. Sover du på en spesiell måte? I stabilt sideleie faktisk, ligger på høyre siden


32. Kan du spille poker? Ja, men ikke noe jeg gjør ofte


33. Liker du å kose? Kos er godt


34. Er du ett avhengighets-menneske? Egentlig ikke

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Ja. Stebroren min


36. Vil du ha barn? Joda, jeg kunne sikkert fått 15 barn, men jeg tror jeg sier stopp etter 3. Skal tross alt ha tid til de også.


37. Kan du andre språk enn Norsk? Engelsk.


38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? Ja, flere gang.


39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Basseng


40. Hva bruker du helst penger på? Ting til barna


41. Eier du dyre smykker? Nei



42. Hva er ditt favoritt program på tv? Once upon a time.


43. Kan du rulle tunga? Ja.


44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Denne var vanskelig


45. Sover du med kosedyr? Nei, har nok med mannen, og dersom begge barna kommer i senga. Da er det fult :p


46. Hva har du som ringe-lyd? Tergelyd, i got a frieeeeend, my friend is calling me :p


47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? Det tror jeg faktisk ikke.

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? 3 ds`en


49. Flørter du mye? Ja en del


50. Kan du bytte olje på bilen? Nei


51. Har du fått fartsbot noen gang? Nope!


52. Hvilken bok leste du sist? Fifty shades of grey


53. Leser du avisen? Kun på nett.


54. Abonnerer du på noen magasiner? Nei


55. Danser du i bilen? Synger

56. Hvilken radiostasjon hører du på? Har internettradio så her går det i alt mulig

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? Husker ikke, er så glemsk for tiden


58. Er du lykkelig? JA


59. Hva syns du om spørsmålene? Greit tidsfordriv når man sitt her helt alene, og potetene og gulrøtterne er skrellet... mannen skal lage middagen men er ute med guttungen vår.


60. "Når jeg blir seks og seksti....?" Ja jeg er jo halvveis der allerede, så jeg har ingen planer.
 
Opp :) Kanskje noen andre enn meg trenger tidsfordriv.
 
1. Hvor gammel er du? 23 år.

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Den kommende storesøsteren.

3. Hvor høy er du?
164 cm.

4. Hvilken film så du sist? 3096 days.

5. Hvem ringte du til sist? Mamma'n min.

6. Hvem ringte sist til deg? Mannen i huset.

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? "Er det plass til at en til sitter på?"

8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? Kommer an på hvem det er til.

9. Er dine foreldre gift eller skilt? De er skilt

10. Når så du din mor sist? Ca 3 uker siden.

11. Hvilken farge er dine øyne? Blågrønn.

12. Når våknet du idag? Klokka halv 8.

13. Hva er din favoritt julesang? Fairytale in New York.

14. Hvor er ditt favoritt sted? I armkroken til mannen.

15. Hvilket sted unngår du? Tannlegekontoret!

16. Hvor er du om 10 år? Da har vi bygd nytt hus, har to barn, to hunder, stor bil og jeg har fått ny utdanning.

17. Hva skremte deg om natten som liten? Menn i skapet.

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Datteren min.

19. Hvor stor er din seng? 150 cm, men jeg får tildelt ca 50 av dem.

20. Har du stasjonær eller bærbar pc? 13" macbook pro.

21. Sover du naken eller med klær? Hovedsaklig naken.

22. Hvor mange puter sover du med i senga? To.

23. Hvor mange land har du bodd i? Kun Norge

24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? Ullsokker!

25. Er du sosial? Ja, jeg elsker mennesker.

26. Hva er din favoritt iskrem? Ben&Jerrys <3

27. Hva er din favoritt dessert? Sjokoladefondant.

28. Liker du kinesisk mat? Svært lite av det.

29. Liker du kaffe? Ja, men drikker det skjeldent.

30. Hva drikker du til frokost? Vann eller sjokomelk.

31. Sover du på en spesiell måte? På siden.

32. Kan du spille poker? Ja, poker er gøy.

33. Liker du å kose? Jepp!

34. Er du ett avhengighets-menneske? Pepsi max og RedBull sugarfree!

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Ja, gammeltanta mi.

36. Vil du ha barn? Ja?

37. Kan du andre språk enn Norsk? Engelsk, litt fransk og ett meget begrenset utvalg tyske ord.

38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? Bare på "omvisning".

39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Havet!

40. Hva bruker du helst penger på? God mat, gode klær og interiør.

41. Eier du dyre smykker? Nei, ikke egentlig. Det meste er fra ebay :p

42. Hva er ditt favoritt program på tv? Sinnasnekker'n!

43. Kan du rulle tunga? Ja.

44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Datteren min.

45. Sover du med kosedyr? Teller mannen?

46. Hva har du som ringe-lyd? Kaizers Orchestra - Maestro.

47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? Ja, hentesett og en tskjorte.

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? En fantorangen "legekoffert".

49. Flørter du mye? Tja, jeg tror det.

50. Kan du bytte olje på bilen? Jess!

51. Har du fått fartsbot noen gang? Nei.

52. Hvilken bok leste du sist? Bli best med mentaltrening.

53. Leser du avisen? Ja, når det er rolige dager på jobb.

54. Abonnerer du på noen magasiner? Nei.

55. Danser du i bilen? Innimellom.

56. Hvilken radiostasjon hører du på? RadioNorge.

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? Middagsplan og handleliste.

58. Er du lykkelig? Ja.

59. Hva syns du om spørsmålene? Mye rare spørsmål!

60. "Når jeg blir seks og seksti....?" Spretter jeg sjampisen!
 
1. Hvor gammel er du? 32 år.

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Min kjære datter :)

3. Hvor høy er du?
169 cm.

4. Hvilken film så du sist? Legally blond :p

5. Hvem ringte du til sist? Pappa

6. Hvem ringte sist til deg? Min ene søster

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? "Det går fint. Er hos deg ca kvart over :)"

8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? Det kommer jo helt an på, men det blir fort sms.

9. Er dine foreldre gift eller skilt? De er gift

10. Når så du din mor sist? Tre uker, kanskje.

11. Hvilken farge er dine øyne? Blå med en gul ring rundt pupillen

12. Når våknet du idag? Ble vekket(!) ca 6... *gjesp*

13. Hva er din favoritt julesang? O helga natt

14. Hvor er ditt favoritt sted? Hjemme :)

15. Hvilket sted unngår du? En skog hvor jeg vet det er bjørn :p

16. Hvor er du om 10 år? Forhåpentligvis har vi flyttet tilbake til hjembyen, vi har to barn, jobb og lever i skjønn harmoni som familie <3

17. Hva skremte deg om natten som liten? Mørket.

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Datteren min.

19. Hvor stor er din seng? 180x200

20. Har du stasjonær eller bærbar pc? Stasjonær her jeg sitter nå. Ellers bruker jeg telefonen mest.

21. Sover du naken eller med klær? Sover i truse

22. Hvor mange puter sover du med i senga? En. Men blir vel snart en til, mellom bena ;)

23. Hvor mange land har du bodd i? Kun Norge

24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? Sokker

25. Er du sosial? Med de rette folkene, ja, hvis ikke faller jeg fort ut :)

26. Hva er din favoritt iskrem? Min manns hjemmelagde is :)

27. Hva er din favoritt dessert? Is med varme bær

28. Liker du kinesisk mat? JA!

29. Liker du kaffe? Ja!!

30. Hva drikker du til frokost? Vann

31. Sover du på en spesiell måte? På magen med det ene benet rett ned og det andre med kneet oppi haka :p

32. Kan du spille poker? Ja, jeg er innmari god faktisk! ;)

33. Liker du å kose? Ja :)

34. Er du ett avhengighets-menneske? Er temmelig avhengig av kaffe og helt avhengig av mann og barn :)

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Flere, faktisk, venner og bekjente.

36. Vil du ha barn? Har ett og vil gjerne ha to!

37. Kan du andre språk enn Norsk? Engelsk og skoletysk :p

38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? En gang for lenge siden da jeg satt på med min venninne som har pappa som er ambulansesjåfør og en gang som student med en pasient :)

39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Mjøsa ;)

40. Hva bruker du helst penger på? Ting til datteren min og klær :)

41. Eier du dyre smykker? Forlovelsesringen min er verdt en del.

42. Hva er ditt favoritt program på tv? Nytt på nytt

43. Kan du rulle tunga? Ja.

44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Datteren min.

45. Sover du med kosedyr? Mannen min er et kosedyr, så ja :)

46. Hva har du som ringe-lyd? En av telefonens minst verste ringetoner.

47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? Ja, en ullgenser som frøkna kan bruke snart :)

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? En gyngestol

49. Flørter du mye? Nei, er ikke super på det.

50. Kan du bytte olje på bilen? *kremt*

51. Har du fått fartsbot noen gang? Nei :)

52. Hvilken bok leste du sist? Handmade

53. Leser du avisen? Leser nettaviser

54. Abonnerer du på noen magasiner? Ja :p Det Nye, rom123, Foreldre og barn og Bonytt :p

55. Danser du i bilen? Sjelden

56. Hvilken radiostasjon hører du på? P1 eller P2

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? En quiz til mammas bursdagsfeiring :)

58. Er du lykkelig? Mer enn på lenge :D

59. Hva syns du om spørsmålene? Litt lite relevante

60. "Når jeg blir seks og seksti....?" har jeg gjort som jeg har villet ganske så lenge ;)
 
1. Hvor gammel er du? Jeg er 31

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Forloveden og gutta våre

3. Hvor høy er du? 170cm

4. Hvilken film så du sist? Hm jeg sovna til apokalypse som samboeren så på så så den i grunn ikke.. Hehe

5. Hvem ringte du til sist? Samboern

6. Hvem ringte sist til deg? Barnehagen

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? Krysser fingrene for deg i dag:) thihi. Keep me posted

8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? SMS, for hater å snakke i tlf

9. Er dine foreldre gift eller skilt? Skilt men mamma er gift for tredje gang;)

10. Når så du din mor sist? To uker siden

11. Hvilken farge er dine øyne? Blå

12. Når våknet du idag? 06.10 men ble vekket enda tidligere av en orm av en fireåring....

13. Hva er din favoritt julesang? En stjerne skinner i natt og vi tenner våre lykter

14. Hvor er ditt favoritt sted? Antiparos

15. Hvilket sted unngår du? Tannlegen og gynekologen.....

16. Hvor er du om 10 år? Da er jeg gift, har tre barn, har klart å jobbe med oppover i firmaet jeg jobber i og kanskje gjør det jeg har mest lyst til.

17. Hva skremte deg om natten som liten? Alt, jeg var utrolig mørkredd

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Autocorrect på iPhone og ettåringen som gjør så mye rart

19. Hvor stor er din seng? 160 og aaaalt for smal

20. Har du stasjonær eller bærbar pc? Har en ødelagt MacBook, men har iPad.

21. Sover du naken eller med klær? Naken

22. Hvor mange puter sover du med i senga? Bare en

23. Hvor mange land har du bodd i? Bare Norge

24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? Sokker /ullsokker på vinteren

25. Er du sosial? Både og i grunn. Liker å være alene også men trenger å omgås venner og bekjente ofte. Men er sjelden alene med fire familiemedlemmer i huset;)

26. Hva er favoritt isen din? Cookiedough ben &jerry

27. Hva er din favoritt dessert? Oreokake, frukt og vaniljesaus

28. Liker du kinesisk mat? Åh ja, det er jummy, glad i innbakte kongeriket i sørøst saus.

29. Liker du kaffe? Så lenge det er kaffe mocca. Men nå har jeg avsmak på den også... :(

30. Hva drikker du til frokost? Som regel biola eller vann

31. Sover du på en spesiell måte? Sovner alltid på venstre side

32. Kan du spille poker? Tja, kan reglene men er elendig

33. Liker du å kose? Ja, men kan få litt Klaus også hvis det blir litt for mye;)

34. Er du ett avhengighets-menneske? Både og.

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Ja, flere. Noen kollegaer og noen kjente

36. Vil du ha barn? Har alt to og en til på vei så tror det er svar nok;)

37. Kan du andre språk enn Norsk? Engelsk

38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? Ja, husker heldigvis ikke så mye av det, ble kjørt til sykehuset for gallesteinsoperasjon så det var ikke så drastisk.

39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Havet, syns svømmebasseng er ekkelt og nasty. Havet er mer selvrensende og større;)

40. Hva bruker du helst penger på? Ungene, meg selv, ting til huset.

41. Eier du dyre smykker? Forlovelsesringen er nok det dyreste jeg eier.

42. Hva er ditt favoritt program på tv? Ellen show, hotel Cæsar (selv om det begynner å bli kjedelig), big bang, homeland, broen

43. Kan du rulle tunga? Ja

44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? En kompis, og ungene og mannen er ganske morsom til tider

45. Sover du med kosedyr? Kan ungene telle som kosedyr? i såfall påtvunget kosedyr;)

46. Hva har du som ringe-lyd? Call me maybe

47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? Ja, mamma har

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? En lekepose

49. Flørter du mye? Ja gjør nok deg

50. Kan du bytte olje på bilen? Nope.... Kan sjekke den da.. Hehe.

51. Har du fått fartsbot noen gang? Ja en gang... Nettopp fått førerkort og passerte en fotoboks i litt høyere fart.... Ops

52. Hvilken bok leste du sist? Fifty shades og Grey nr 3

53. Leser du avisen? Nei, men hender jeg scroller nettet

54. Abonnerer du på noen magasiner? Nei, ikke nå

55. Danser du i bilen? Nei, men synger

56. Hvilken radiostasjon hører du på? Nrj

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? Tegnet for ungene;)

58. Er du lykkelig? Ja

59. Hva syns du om spørsmålene? Var greie;)

60. "Når jeg blir seks og seksti....?" Da skal jeg og mannen reise og kose oss som pensjonister:)
 
1. Hvor gammel er du? 31 år (bursdag forrige uke, faktisk!)

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Tja, i våken tilstand; kollegaene mine.

3. Hvor høy er du?
168 cm.

4. Hvilken film så du sist? Oi, si det..? En romantisk og lettglemmelig komedie på Netflix, husker ikke navnet ;)

5. Hvem ringte du til sist? Faren min (men han svarte ikke :rolleyes:

6. Hvem ringte sist til deg? Mannen som leverte ny sofa til oss i går :D

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? "Det var kjempeartig å høre at dere skal få bebis :)) Og jeg blir mommo igjen! Gleder meg! :)) " (Fra moren min, som fikk vite i går ;) )

8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? Tja, det kommer litt an på, men det går jo gjerne raskere å ringe

9. Er dine foreldre gift eller skilt? De er skilt; fem år nå.

10. Når så du din mor sist? I går kveld :)

11. Hvilken farge er dine øyne? Blå

12. Når våknet du idag? Vekkerklokka ringte 06:15, som vanlig. Stod opp ca. 06:30.

13. Hva er din favoritt julesang? Hm. Det er så mange fine! Det lyser i stille grender, kanskje? Eller Romjulsdrøm?

14. Hvor er ditt favoritt sted? Hjemme, på hytta, og i Roma, haha :D Neste uke reiser kjæresten og jeg til New York, -kanskje det blir en ny favoritt?! :)

15. Hvilket sted unngår du? Fornøyelsesparker med milelanger køer midt på sommeren ;)

16. Hvor er du om 10 år? Da bor vi i huset vårt, alle fem :love2 Jeg jobber på samme sted, men har kanskje siktet meg inn på en lederstilling?

17. Hva skremte deg om natten som liten? Ingenting, som jeg kan huske..?

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Samboeren min

19. Hvor stor er din seng? 180x200

20. Har du stasjonær eller bærbar pc? Bruker stort sett iPhone eller iPad hjemme

21. Sover du naken eller med klær? Sover i truse

22. Hvor mange puter sover du med i senga? En

23. Hvor mange land har du bodd i? Norge og USA

24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? Hehe, hva betyr det? Innendørs? I så fall sokker eller barfot.

25. Er du sosial? Ja :) Men med måte; det er veldig godt - og nødvendig - med alenetid innimellom også :)

26. Hva er din favoritt iskrem? Sjokoladeis fra Mövenpick :cool:

27. Hva er din favoritt dessert? Sjokoladefondant med vaniljeis og bringebær

28. Liker du kinesisk mat? Ja

29. Liker du kaffe? Ja! Det holder hardt uten nå ;)

30. Hva drikker du til frokost? Det kommer an på; vann eller te (nå for tida) på ukedager, juice og te (sukk;) ) på helgene

31. Sover du på en spesiell måte? Nei, tror ikke det. På siden, stort sett.

32. Kan du spille poker? Ja:cool:

33. Liker du å kose? Ja :)

34. Er du ett avhengighets-menneske? Nei, jeg tror ikke det

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Jepp!

36. Vil du ha barn? Har to, og håper veldig det blir tre nå :)

37. Kan du andre språk enn Norsk? Engelsk flytende og fransk sånn passe greit :)

38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? Ja. Da min yngste datter ble født (KS), måtte hun kjøres videre til nyfødtintensiven på et annet sykehus - og jeg ble kjørt etter i ambulanse.

39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Havet. Men helst ferskvann, egentlig ;)

40. Hva bruker du helst penger på? Opplevelser; turer, konserter, teater og sånt :)

41. Eier du dyre smykker? Tja, det spørs på definisjonen av "dyre" ;) Jeg har en ring og ei klokke som kanskje går inn i den kategorien?

42. Hva er ditt favoritt program på tv? Hm. Akkurat nå liker jeg veldig godt Side ved side - så morsomt!

43. Kan du rulle tunga? Ja

44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Hm. En venninne, tror jeg, hun kunne vært komiker ;)

45. Sover du med kosedyr? Nei

46. Hva har du som ringelyd? Det vet jeg ikke? Har stort sett alltid telefonen på lydløs. Mulig en Beatles-låt?

47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? Nei, men et par bamser ;)

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? En plastmappe med dokumenter

49. Flørter du mye? Sånn passe ;)

50. Kan du bytte olje på bilen? Ja

51. Har du fått fartsbot noen gang? Ja...:oops:

52. Hvilken bok leste du sist? Trude Lorentzens "Mysteriet mamma". Nå leser jeg Sofi Oksanens "Stalins kyr".

53. Leser du avisen? Ja. To papiraviser og fire nettaviser.

54. Abonnerer du på noen magasiner? Ja; Aftenposten Innsikt, Aftenposten Kultur, Stella og Elle.

55. Danser du i bilen? Haha, ja, støtt og stadig!:cool::D

56. Hvilken radiostasjon hører du på? P1, Petre, P4, mp3

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? Et videokonferansenummer

58. Er du lykkelig? Ja :)

59. Hva syns du om spørsmålene? Mange!:D

60. "Når jeg blir seks og seksti....?" ...er jeg sprek, frisk, glad og lykkelig ;) :)


(Tankekors: At jeg fyller ut "Tidsfordriv"-tråder på jobb...:oops::D)
 
1. Hvor gammel er du? Jeg ble 25 i sommer

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag ? ehm. arbeidskollegaer

3. Hvor høy er du?
naah. jeg når ned til bakken. og det lukter ikke tåfis av håret mitt.. ( 156.5cm)

4. Hvilken film så du sist?
Lawless

5. Hvem ringte du til sist? en venninne

6. Hvem ringte sist til deg? ehm... en venninne det også faktisk

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? " Hei minner om at det ikke er dans i dag pga høstferie "

8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? Ringe

9. Er dine foreldre gift eller skilt? De er skilt

10. Når så du din mor sist? begynner å bli ei stund siden altså.. 1 mnd...

11. Hvilken farge er dine øyne? De er blå

12. Når våknet du idag?
vanlig tid. 0630

13. Hva er din favoritt julesang? hjulene på bussen,. nei jeg aner ikke.:p

14. Hvor er ditt favoritt sted? hjemme i sofan

15. Hvilket sted unngår du? Der det er mye fugler!

16. Hvor er du om 10 år? daaa har jeg en som er ferdig konfirmant og skal starte på vgs.
ogsååå har jeg ei som skal konfirmeres... JÆIKS...

17. Hva skremte deg om natten som liten? at brannalarmen skulle gå

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? skrivefeilene til meg og en venninne

19. Hvor stor er din seng? 180*200

20. Har du stasjonær eller bærbar pc? bærbar

21. Sover du naken eller med klær? Som regel uten..

22. Hvor mange puter sover du med i senga? 4 stk

23. Hvor mange land har du bodd i? Bare Norge

24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? uten sokker <3

25. Er du sosial? ja synes det, men trives i mitt eget selskap også. så kan tilåmed være super sosial med meg sjæl!

26. Hva er din favoritt iskrem? Pære is

27. Hva er din favoritt dessert? oooh. klarer ikke å velge en gang.

28. Liker du kinesisk mat? nope. har vært på kina restaurant to ganger. bestillte biff begge gangene :p

29. Liker du kaffe? JEPP

30. Hva drikker du til frokost? Biola <3

31. Sover du på en spesiell måte? jeg sover som regel overalt i hele senga. på magen.rygge.sida. i knestående. jeg er veldig urolig om natta.

32. Kan du spille poker? nope. prøve klespoker med typen . jeg tapte.. teit spill

33. Liker du å kose? jaaaaaaa

34. Er du ett avhengighets-menneske? jepp. sjokolade. cola. kaffe røyk. stoppa med røyk og cola nå da.
å prøver å trappe ned kaffe drikkinga til en kopp om dagen.

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? jepp. tvillingbrodern :p

36. Vil du ha barn? naaah.

37. Kan du andre språk enn Norsk? Ich bin eiene krankenwagen. nei jeg trodde jeg kunne tysk en gang. det kan jeg ikke. kan engelsk hvis jeg må

38. Har du noen gang vært inni en ambulanse?opptil flere ganger

39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? sånn for syns skyld havet. for å bade. basseng

40. Hva bruker du helst penger på? åååh bøker og filmer. jeg kunne ha brukt alt på det hvis jeg hadde fått å hadde hatt samvitighet til å gjøre det. men bruker det kun på barna da

41. Eier du dyre smykker? nich.

42. Hva er ditt favoritt program på tv? hm.. skal vi se . top gear er morsomt.
men sånn når jeg er alene : greys anatomy, true blood og Once upon a time .

43. Kan du rulle tunga? jepp. begge veier.

44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? ehm..det er så mange

45. Sover du med kosedyr? jepp. 2 stk. yngste pia kommer alltid oppi senga i løpet av natta og da våkner jeg ofte med at jeg holder rundt kosedyret. s

46. Hva har du som ringe-lyd? jentene som synger

47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? nå har jeg alltid vært liten. men har en kjole fra jeg var 5år.

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? papiret på gjende kjekds..

49. Flørter du mye? nesh. jeg og gubben gjør det. men det er mest griseprat

50. Kan du bytte olje på bilen? jepp

51. Har du fått fartsbot noen gang? nope. fått parkeringsbot da. to ganger.

52. Hvilken bok leste du sist? immortal

53. Leser du avisen? kun på nett

54. Abonnerer du på noen magasiner? naaah

55. Danser du i bilen? danser og synger og klør meg litt i nesa og

56. Hvilken radiostasjon hører du på? Radio Rock

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? husk på den jævla salaten i dag.

58. Er du lykkelig? kunne ikke hatt det bedre

59. Hva syns du om spørsmålene? synes det var morsome spørsmål jeg. TOMMELN OPP

60. "Når jeg blir seks og seksti....?" da har jeg en 47åring og en 44åring og en 41 åring i hus. MORSOMT
 
1. Hvor gammel er du? Jeg er 33 år
2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Mine kollegaer
3. Hvor høy er du? Jeg er 172
4. Hvilken film så du sist? Husker jeg faktisk ikke
5. Hvem ringte du til sist? Mormor
6. Hvem ringte sist til deg?
En av sjefene på jobb
7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? «Vi fortsetter feiringen av nye babyshop.no med knalltilbud på Stokke Tripp Trappstol til kr 999,- 8. og 9.10! Gjelder kun i nettbutikken. Avm: babyshop til 2030»
8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding?
Ringe
9. Er dine foreldre gift eller skilt? Gift
10. Når så du din mor sist? I dag morges
11. Hvilken farge er dine øyne? De er blå/grå
12. Når våknet du idag? Klokken 06.07
13. Hva er din favoritt julesang? Vi tenner våre lykter (ikke helt julesang, men den hører liksom jula til)
14. Hvor er ditt favoritt sted? Paris
15. Hvilket sted unngår du? McDonalds, men har vel snart ikke det valget lenger…
16. Hvor er du om 10 år? 2 barnsmor og fremdeles lykkelig gift med min mann.
17. Hva skremte deg om natten som liten? At jeg skulle våkne og mamma og pappa var borte
18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Jenta mi som kilte meg
19. Hvor stor er din seng? 180 x 200, men må dele da.
20. Har du stasjonær eller bærbar pc? Bærbar
21. Sover du naken eller med klær? Både og.
22. Hvor mange puter sover du med i senga? En
23. Hvor mange land har du bodd i? Ett
24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? sokker
25. Er du sosial? Ja
26. Hva er din favoritt iskrem? Vanilje med sjokoladebiter
27. Hva er din favoritt dessert? Riskrem
28. Liker du kinesisk mat? Helt greit
29. Liker du kaffe? Ja
30. Hva drikker du til frokost? Vann + te eller kaffe
31. Sover du på en spesiell måte? Med øynene igjen
32. Kan du spille poker? Nei, aldri hatt interesse
33. Liker du å kose? JA!
34. Er du ett avhengighets-menneske? Kun av sukker :/
35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Ikke nå lenger
36. Vil du ha barn? Derfor jeg er her, både har og vil ha ett til
37. Kan du andre språk enn Norsk? Engelsk og litt tysk. Hvis man ser bort i fra røverspråket da
38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? Dessverre ja L
39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Havet.
40. Hva bruker du helst penger på? Barneting/klær
41. Eier du dyre smykker? En ring
42. Hva er ditt favoritt program på tv? Vet jeg ikke
43. Kan du rulle tunga? Ja.
44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Mannen min
45. Sover du med kosedyr? Nei.
46. Hva har du som ringe-lyd? En eller annen standard samsung
47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? JA fler, vesla har til og med brukt dem.
48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? Et stempel
49. Flørter du mye? Med mannen min så
50. Kan du bytte olje på bilen? Ikke bytte, men sjekke
51. Har du fått fartsbot noen gang? Nei
52. Hvilken bok leste du sist? Gjenferd av Jo Nesbø.
53. Leser du avisen? Kun på nett.
54. Abonnerer du på noen magasiner? Nei
55. Danser du i bilen? Nja, litt digging kanskje…
56. Hvilken radiostasjon hører du på? Blir mest P3
57. Hva var det siste du noterte på ett papir? Under 5 minutter siden
58. Er du lykkelig
? JA
59. Hva syns du om spørsmålene? Jeg gjorde de i alle fall ferdig
60. "Når jeg blir seks og seksti....?" Da er jeg dobbelt så gammel som jeg er nå
 
1. Hvor gammel er du? Jeg er 23 år, men fyller 24 før jeg blir 2 barn mor

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Datteren vår

3. Hvor høy er du? Jeg er 162

4. Hvilken film så du sist? En krim (husker ikke hva den hetter

5. Hvem ringte du til sist? Jeg ringte mannen (som er på jobb) for og spørre om han konne handlie noe god mat til meg på butikken for jeg var litt uvel :p hehe

6. Hvem ringte sist til deg? Det var mannen min, for og fortelle at han hadde gått ned i vekt, hehe

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? "for jeg vil være med dere idag"

8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? Spørst helt hvem og hva det gjeller, vil jeg har et raskt svar så ringer jeg.

9. Er dine foreldre gift eller skilt? De er skilt

10. Når så du din mor sist? 3 dager siden

11. Hvilken farge er dine øyne? De er blå

12. Når våknet du idag? Sto opp med lille trille halv 8 for og gjøre henne klar til bhg, kjørte henne der og la meg ijenn og sto da opp kl 13.00

13. Hva er din favoritt julesang? En stjerne skinner i natt

14. Hvor er ditt favoritt sted? Har ikke noe spess favoritt sted

15. Hvilket sted unngår du? Jeg unngår steder der det er dritt slenging.

16. Hvor er du om 10 år? Håper jeg har 4-5 barn, fortsatt gift med min mann, kansje en hytte på fjellet.

17. Hva skremte deg om natten som liten? Husker ikke

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Else Kåss Furuseth på tv.

19. Hvor stor er din seng? 200X200

20. Har du stasjonær eller bærbar pc? Jeg har MacBook Pro.

21. Sover du naken eller med klær? Såver med truse og singlet

22. Hvor mange puter sover du med i senga? En pute

23. Hvor mange land har du bodd i? Bare Norge

24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? Jeg liker og gå i sko

25. Er du sosial? Ja, egentlig super sosial, men lar ikke folk komme så lett innpå meg

26. Hva er din favoritt iskrem? Sjokolade

27. Hva er din favoritt dessert? Panna Cotta

28. Liker du kinesisk mat? Helt ok

29. Liker du kaffe? Nei, men lukter godt

30. Hva drikker du til frokost? Som oftes vann

31. Sover du på en spesiell måte? Sover på magen

32. Kan du spille poker? Har kunnet det en gang, kjekt spill

33. Liker du å kose? JA

34. Er du ett avhengighets-menneske? tjaa.. var avhengi av energi drikk før, men drikker det ikke lengre.

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Ja, flere faktsik

36. Vil du ha barn? Ja, alltid ønsket meg stor familie, 5 barn!! :D

37. Kan du andre språk enn Norsk?
Engelsk.

38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? Ja, men ikek for jeg selv har vert syk. Har vert med som pårørende.

39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Havet.

40. Hva bruker du helst penger på? Elsker og handle til datteren vår, er så mye fine kler og kjekke leker :p

42. Hva er ditt favoritt program på tv? Grey's Anatomy.

43. Kan du rulle tunga? Ja.

44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Min mann

45. Sover du med kosedyr? Nei, det gjør jeg ikke.

46. Hva har du som ringe-lyd? Standard-innstillinger på iPhone.

47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? Har mange kjoler fra jeg var liten

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? En tutt

49. Flørter du mye? Litt med mannen

50. Kan du bytte olje på bilen? hehe, ikke helt min greie nei

51. Har du fått fartsbot noen gang? Nope

52. Hvilken bok leste du sist? Leser skjelden bøker

53. Leser du avisen? Kun på nett

54. Abonnerer du på noen magasiner? ja, mor og barn

55. Danser du i bilen? Haha, nei

56. Hvilken radiostasjon hører du på? Hører som regel på P4 i bilen.

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? Det husker jeg ikke

58. Er du lykkelig? ja

59. Hva syns du om spørsmålene? Tidsfordriv

60. "Når jeg blir seks og seksti....?" Da nyter jeg snart pensjonist tilværelsen :)
 
1. Hvor gammel er du? 32

2. Hvem var du rundt i minst to timer i dag? Veslegutt

3. Hvor høy er du? 168

4. Hvilken film så du sist? Det må være Mormor og de 8ungene på kino m veslegutt,er ellers ikke noe filmgærn;)

5. Hvem ringte du til sist? Svigermor som skulle sitte barnevakt for febersyk mini mens jeg var på butikken.

6. Hvem ringte sist til deg? Mamman min

7. Hva stod det i den siste tekstmeldingen du fikk? Kan du sjekke regninga mi fra canal digital,syns den va veldig høy.

8. Foretrekker du å ringe eller å sende tekstmelding? Spørs akkurat hvem jeg skal kontakte,men oftest greit m sms.

9. Er dine foreldre gift eller skilt? Niks:)

10. Når så du din mor sist? 3dager siden.

11. Hvilken farge er dine øyne? De er blå/grønne

12. Når våknet du idag? 0715

13. Hva er din favoritt julesang? Mitt hjerte alltid vanker

14. Hvor er ditt favoritt sted? Italia-Toscana

15. Hvilket sted unngår du? Fester;)

16. Hvor er du om 10 år?Fortsatt gift med mannen min,og har to nydelige barn.Og forhåpentligvis fått drømmejobben min:)

17. Hva skremte deg om natten som liten? Høye lyder ute

18. Hva fikk deg til å virkelig le sist? Sigrid Bonde Tusvik sin serie

19. Hvor stor er din seng? 180

20. Har du stasjonær eller bærbar pc? iPad,en ny verden:)

21. Sover du naken eller med klær? Nude

22. Hvor mange puter sover du med i senga? En foreløpig, blir vel en haug utover i graviditeten tenker jeg

23. Hvor mange land har du bodd i? Bare Norge

24. Liker du sko, sokker eller å gå barfot? Sko og sokker

25. Er du sosial? Ja, med folk jeg kan føle meg avslappet med.Ellers litt sjenert

26. Hva er din favoritt iskrem? Krokan

27. Hva er din favoritt dessert? Oreo kake

28. Liker du kinesisk mat? Nja helt greit

29. Liker du kaffe? Bare lukten.

30. Hva drikker du til frokost? Pepsi Max eller vann

31. Sover du på en spesiell måte? Magen

32. Kan du spille poker? Niks

33. Liker du å kose? Ja stort sett,men hold deg unna når jeg skal sove;)

34. Er du ett avhengighets-menneske? Ikke nå lenger

35. Kjenner du noen med bursdag på samme dag som deg? Ja,opptil flere

36. Vil du ha barn?Ja to hadde vært perfekt,ser kanskje ut som det blir oppfylt:)

37. Kan du andre språk enn Norsk? Ja litt engelsk,men har blitt litt Solberg-engelsk ettersom åra går hihi

38. Har du noen gang vært inni en ambulanse? Nei

39. Foretrekker du havet, eller svømmebasseng? Havet.

40. Hva bruker du helst penger på? Glad i å handle klær til veslegutt.

41. Eier du dyre smykker? Nei null interesse for det,kun gifteringen som er av verdi

42. Hva er ditt favoritt program på tv? Ingenting jeg MÅ ha m meg,men glad i dokumentarer.

43. Kan du rulle tunga? Ja.

44. Hvem er den morsomste personen du kjenner? Oi vanskelig, vet neimen ikke helt infarten.

45. Sover du med kosedyr? Neinei

46. Hva har du som ringe-lyd? Standard-innstillinger på iPhone.

47. Har du ett klesplagg fra da du var liten? Ja hjemme hos mine foreldre så.

48. Hva har du nærmest deg nå, som er rødt? Jakka som veslegutt har på seg idag

49. Flørter du mye? Litt med mannen

50. Kan du bytte olje på bilen? Nei, ikke bytte,bare fylle på:)

51. Har du fått fartsbot noen gang? Nope!

52. Hvilken bok leste du sist? En av Camilla Lackberg sine

53. Leser du avisen? Ja abonnerer på to lokalavisene og resten på nett.Avhengig av nyhetene.Fjernt å skulle komme på jobb uten å fått m meg nyhetene

54. Abonnerer du på noen magasiner? Ja Boligpluss

55. Danser du i bilen? Haha, ja jeg både danser, trommer og synger med av full hals.

56. Hvilken radiostasjon hører du på? Litt etter humør,P1 om morgen og P3 når helga nærmer seg:)

57. Hva var det siste du noterte på ett papir? På jobben sist uke

58. Er du lykkelig? Ja har mange ting i livet mitt som gjør meg lykkelig:)

59. Hva syns du om spørsmålene? Litt mange kanskje hehe

60. "Når jeg blir seks og seksti....?" Da gjør jeg som som jeg vil vertfall,diller og daler for noen barnebarn kanskje :)
 
Back
Topp