Tidlig ultralyd

Var hos lege på torsdag å tok innvendig for å prøve å finne ut hvor langt jeg var på vei.. ble målt til 6+5.
 

Vedlegg

  • F4BE3086-521E-44F6-B059-C9C566724E63.jpeg
    F4BE3086-521E-44F6-B059-C9C566724E63.jpeg
    440,1 KB · Visninger: 78
Tenkte å ta i september rett før vi forteller om graviditeten til familie og venner. 11+3. Men det er jo sååå lenge til :p
 
Har vært på flere, men har bestilt en privat TUL, da er jeg 10+2. Håper det kan roe nervene før vi reiser på ferie.
 
Jeg var på TUL rett før uke 6, og i uke 7. Fikk ekstra oppfølging for å utelukke svangerskap utenfor livmor, og så fikk jeg en ekstra uken etter sånn at jeg kunne se hjertet:) nå skal jeg ikke ha fler før OUL, noen som vet hvilken uke man vanligvis har det?
 
Jeg var på UL når jeg var 5+6 fordi jeg trodde jeg hadde mistet. Fikk ny UL for å se at alt ser greit ut et par uker etter, så skal dit 2. August, når jeg er 8+2 [emoji173]️
 
Jeg skal på tidlig ul imorra tidlig... heregud jeg er så spent! Kommer aldri til å sove inatt! Er det noe liv i magen? Er det en lr to? Uff er så nervøs!
 
Jeg skal på tidlig ul imorra tidlig... heregud jeg er så spent! Kommer aldri til å sove inatt! Er det noe liv i magen? Er det en lr to? Uff er så nervøs!
Jeg skal i slutten av uka tenkte vi, skjønner deg så godt! Hvor langt er du i morgen? Mest sannsynlig er alt i skjønneste orden :happy:
 
Har bestilt tidlig ul når jeg er 9+0. Hvis alt ser greit ut da tenker vi å fortelle de nærmeste. Har hørt sannsynligheten for sa/mA er lavere hvis man ser bankende hjerte i uke 9.
 
Back
Topp