Tidlig ultralyd

<3 Livet smiler <3

Andre møte med forumet
Hei Noen her som har plan om tidlig ultralyd? Hvilken uke i såfall? :) skal til onsdag 18 juli. Er ca 7 uker da. Vil bare se at alt er som det skal :) Med sønnen min, i 2015, hadde jeg tidlig ultralyd ca uke 12 :D spennende å se om det er 1 eller 2. Har en rar følelse på 2, selvom det heelt sikkert er 1:p
 
Har tenkt på at vi vil ha tidlig UL, men klarer ikke å bestemme meg i hvilken uke[emoji85] Blir nok rundt uke 10 tror jeg. Er bare 4+2 nå[emoji12] Har 3 fra før, men kun hatt tidlig UL med mellomste, da i uke 12.

Spennende med mistanke om 2 da[emoji16] Lykke til på tidlig UL[emoji5]
 
Til fredag, er uke 6 da. Vil se hjerte slå før vi drar på ferie. [emoji4]
 
Jeg skal få ekstra oppfølging av lege og gynekolog, blir tidlig ultralyd i august grunnet legene har ferie. Er da 10 uker ca [emoji4] Tenker å bestille en privat ultralyd i uke 8. Har hatt en MA som ble oppdaget i uke 13, men fosteret døde 8+3.
 
Skal på tul 31. juli. Er dag 7+6. Har lyst å se at alt er bra før vi reiser på ferie [emoji173]
 
Jeg vurderer sterkt å ta en time før vi drar på ferie, jeg kjenner frykten begynner å komme.. Er 4+4 i dag, vil være 6+0 dagen før ferien, det er jo i grenseland tidlig for å se liv? Kan jo risikere å ikke se liv selv om det faktisk kan være det, så er veldig usikker på hva jeg gjør :nailbiting: Eller så ser vi liv og kan slappe av og nyte ferien!
 
Jeg vurderer sterkt å ta en time før vi drar på ferie, jeg kjenner frykten begynner å komme.. Er 4+4 i dag, vil være 6+0 dagen før ferien, det er jo i grenseland tidlig for å se liv? Kan jo risikere å ikke se liv selv om det faktisk kan være det, så er veldig usikker på hva jeg gjør :nailbiting: Eller så ser vi liv og kan slappe av og nyte ferien!

Er du det minste urolig ville jeg tatt en ultralyd. I mitt forrige svangerskap var jeg på to ferier, tok ultralyd før den første, var da kun 5+6. Jeg så ikke stort, men fikk senket skuldrene. Planen var å ta en ultralyd før den andre ferien også, men det ble det aldri noe av. Jeg fikk konstatert MA på ferie på Rhodos. Det var veldig lite hyggelig og ble ikke ferien vi hadde planlagt akkurat. Sier ikke dette for å skremme altså, men hvis en ultralyd senker senker skuldrene deres, ta en ultralyd! Ferien blir nok bedre da[emoji4]
 
Er du det minste urolig ville jeg tatt en ultralyd. I mitt forrige svangerskap var jeg på to ferier, tok ultralyd før den første, var da kun 5+6. Jeg så ikke stort, men fikk senket skuldrene. Planen var å ta en ultralyd før den andre ferien også, men det ble det aldri noe av. Jeg fikk konstatert MA på ferie på Rhodos. Det var veldig lite hyggelig og ble ikke ferien vi hadde planlagt akkurat. Sier ikke dette for å skremme altså, men hvis en ultralyd senker senker skuldrene deres, ta en ultralyd! Ferien blir nok bedre da[emoji4]
Tusen takk at du delte erfaringen din :) Jeg tror nok kanskje vi kommer til å prøve å få det til før vi drar ja..!
 
Vært i dag, er 8+0. Hatt to tidligere også, men da var det for tidlig å se noe som helst. Får tett oppfølging siden jeg har mistet 4 ganger tidligere.
Vurderer å ta en privat, nå skal jeg egentlig ikke på ny ultralyd før OUL, men det er så lenge til!
 
Jeg skal i uke 11 på Riksen, som en del av et forskningsprosjekt de gjennomfører ved IVF-avd. Så får det gratis. [emoji3]
 
Da har vi fått se bankende hjertet på mini som er 6+0 i dag [emoji173]️
 
Hei Noen her som har plan om tidlig ultralyd? Hvilken uke i såfall? :) skal til onsdag 18 juli. Er ca 7 uker da. Vil bare se at alt er som det skal :) Med sønnen min, i 2015, hadde jeg tidlig ultralyd ca uke 12 :D spennende å se om det er 1 eller 2. Har en rar følelse på 2, selvom det heelt sikkert er 1:p

Hva ble det? 1 eller 2? [emoji1]
 
Jeg har bestilt privat neste uke. Da er jeg 6+0. Gyn er på ferie så fikk ikke time hos han før 15.08. Da blir det ny tul 9+0. Så blir det sikkert ukentlig deretter
 
Back
Topp