Tidlig ultralyd i Bergen - hjelp!!

Det ble Sentrumslegene på meg. Var en veldig positiv opplevelse. Veldig grundig undersøkelse, og fikk svar på alt vi lurte på. Ingen bilder (visstnok kan man betale for å få tilsendt), men det var heller ikke det vi kom for. :)


Har ikke sett at du har skrevet før nå - men så bra at du fikk en god opplevelse hos sentrumslegene!! Bilder er ikke det viktigste nei - for min del var det kjekt å ha noe å vise bf når jeg kom hjem siden han ikke kunne bli med. :)


Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Ja, det skjønner jeg godt. Pappaen var med meg, så da er det jo bare bestemødre som blir skuffet..

Eneste ulempen med Sentrumslegene var faktisk at kontoret var så trangt at det ble litt knotete å få plass til både mor, far og lege. ;)

Men om vi skulle få lyst på bilder senere, tipper jeg det blir ultralydklinikken.
 
Jeg var på Ultralydklinikken med førstemann, og jeg var der med nr to for bare noen dager siden, og hun er en utrolig dyktig og hyggelig dame :) Avslappet og god atmosfære! Og ja hun sjekker fosterets nakkefold grundig, selv om en kanskje ikke snakker høyt om det..
Bilder, mål og termindato, og minnepenn med video får en også med ;-)
 
E ditta samme dama som he vørte skreve om i et anna innlegg her?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Dr. Mortensen hos Sentrumslegene var fantastisk! Første gang jeg var hos han var dessverre fosteret dødt, ringte rett til KK og fikk meg inn dagen etterpå til utskraping! Han jobbet selv der dagen etter og var den som opererte! Veldig god og trygg oppfølging!
Neste gang jeg var der var han veldig glad for å se meg, sjekket alt veldig nøye, og heldigvis en sprell levende liten sak! Følte han sjekket alt som kunne sjekkes flere ganger, og forsikret meg om at han var veldig lite bekymret for at noe skulle være galt. Og han ble veldig fort bekymret mente han :) Anbefales på det sterkeste!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp