Tidlig ultralyd bilder :D

God tråd! Gleder meg til bildene kommer ♡♡
 
Gleder jeg meg til å :D skal legge inn bilde på fredag etter ul, om det ser bra ut :-D
 
f2c193885c4b7686f84d4d17f8c2b012.jpg


7+0 .
Hjertet slår ♡
Utvendig UL.
Fikk se mye mer enn bildene viser da [emoji14]
 
Så herlig!!! [emoji813]red Men seriøst, tok de utvendig? Da jeg var med forrige i uke 8, måtte de ta innvendig sa de, ikke noe forsøk utenpå engang... Så kjekt!
Jepp. Ville kanskje sett litt mer på innvendig, men.. fant hjertelyd og alt fra utsiden :)
 
Så fantastisk!!! Og så herlig å slippe av med buksa og greier hehe ;-)
Tja. Hadde ikke hatt noe i mot innvendig da. Tatt det to ganger allerede i år (for å sjekke eggstokker) [emoji14]
 
Tja. Hadde ikke hatt noe i mot innvendig da. Tatt det to ganger allerede i år (for å sjekke eggstokker) [emoji14]
Haha ja altså man blir herdet etterhvert..! Mannen min var med en gang, og sa etterpå at han var helt fascinert over med hvilken letthet jeg skrelte av alle klærne... :hilarious: Men altså; BEKLAGER for å kuppe tråden med det her, nå får det komme flere bilder heller :)
 
ImageUploadedByBV Forum1482158277.073534.jpg
Dårlig bilde, da det er tatt med mobilen av skjermen :) Her er frøet vårt:) 8mm langt og hjertet slår som bare det:) [emoji173]
 
Ja, var innvendig :) og en veldig flink lege.
Heldig ;)
Fikk se en blobb og hjertet slå. Og inni mellom så blobben ut som et lite spøkelse. Men ikke mer enn det [emoji14]
 
Jeg vil si at det er en blobb det jeg bærer på også, enda.. [emoji14] mer som ei reke.. Vanskelig å se hva som er opp og ned [emoji28]
Lurer på å ta en tul rundt uke 12 også,bare for å se mer enn en blobb.. [emoji14] Men vet ikke helt enda.
 
Back
Topp