Tidlig ultraly

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Bkno2262672, 12 Jul 2018 kl 22:00.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Bkno2262672 Bli kjent med forumet

Noen som har hatt ultralyd i uke 8-9?
    Var dere fornøyd, hva kunne de se ?

Har ultralyd akkurat på dagen i uke 8 el 9 alt etter hvilken app jeg bruker til å regne ut termin

2. Lilth Glad i forumet

Du ser ikke så siiiinnsykt mye
    Dette er fra uke 8 eller 9 (ble straks litt usikker) med vesla.
    Var på tul i uke 11 med siste og da så man tydelig hodet som formet seg, og bittesmå hender og føtter som padla rundt

Sørg for å dra til noen som har bra utstyr
    Screenshot_20180708-141121_Gallery.jpg

3. Westie Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Ikke mye å se, må kun være av medisinske årsaker og evt for å se bankende hjerte isåfall. Er ganske kjedelig dessverre. Ville ventet til etter uke 11

4. Pompom Elsker forumet Desemberlykke 2018

Jeg gikk bare for å vite at det var liv inni der. Hadde ingen symptomer. Så noe som lignet på en peanøtt med skall, to små bulker på siden som skulle bli til armer, og et hjerte som slo.

Jeg synes det var en veldig fin opplevelse. Fikk lite info fra legen min, ingen jordmortime før i uke 25 og det føltes som en evighet å vente til uke 12 for å se mer.

5. Prøver90 Gift med forumet Septemberhjertene 2018 ♡Junigull 2016♡

Fikk se at hjertet slo, og om lengden på fosteret tilsvarte ca lengden på svangerskapet

6. Bkno2262672 Bli kjent med forumet

Fryktet det
    Men jeg går for å se etter ett bankende hjerte heller pga mye mage vondt er d kanskje godt med en betryggelse ,selv om jeg har vurdert å vente til etter uke 11,men ukene går såå sakte

7. Bkno2262672 Bli kjent med forumet

Takk for svar ☺ ska bli koselig å se til den lille ❤ hehe jeg har booket ultralydundersøkelse i hu å hast uteen å sjekke så mye om de så får bare krysse fingrene for at det er bra utstyr der, men mener d sto de hadde nytt topp moderne utstyr booket å time før jeg var helt sikker på om jeg var inna for grensa for å ta tul

8. Bkno2262672 Bli kjent med forumet

Takk for svar ☺
    Jeg går og bare for å sjekke at det er liv siden jeg har hatt ganske mye magevondt.
    Jordmor ga meg ikke time før 31.07 når jeg var hos henne i forrige uke. Så ikke noe beroligende ord fra henne gitt å da har fantasien løpt løpsk

Har en unge fra før å kan ikke minnes å ha kjent slik vondt da. Blir hvis enda mer hysterisk med nummer tohvem hadde trudd

9. ❤️Sharmiya Antony❤️ Andre møte med forumet

Hadde to spontanabort.Jeg gikk til tidlig ultralyd for å sjekke om det gikk bra denne gangen. Vi fikk se liten embryo/foster og fikk høre hjertelyd. Hadde ikke så mye symptomer og trodde at jeg var 7 uker men det var tydeligvis 8+6. Er nå 16+1 ifølge tidlig ultralyd. Jeg gikk til privat gynekolog. Gikk igjen i uke 11 gjennom fastlegen. Fikk se foster men var ikke så tydelig som privat gynekolog da.

Håper det kommer til å gå bra med deg og ønsker deg masse lykke til

10. Lilth Glad i forumet

Så tidlig går det jo først og fremst i å sjekke at det er liv
    Både uke 11 og uke 13 var fin tid å ta ultralyd på syns jeg

11. Bkno8529562 Bli kjent med forumet

IMG_1106.JPG

Her er min uke 8+3

12. Bkno8529562 Bli kjent med forumet

IMG_1400.JPG

Bare for å vise forskjell på hvis du venter til uke 12

13. Bkno2262672 Bli kjent med forumet

Takk for bilder☺ det var ganske stor forskjell ja skulle så absolutt ha klart å vente til uke 12

14. Scarlett Flørter med forumet

Var i uke 9 og fikk se en liten bamsemums!! :-D var utrolig gøy å se :)

Del denne siden