Tidlig UL, lite embryo/foster :(

Sniker fra juni: Min var 2 mm i uke 6+0 (som egentlig er litt lite) og i uke 9+0 var det 24 mm, altså litt større en hva som er normalt og videre fulgte den kurven akkurat slik den skulle, både på ul i uke 13 og på ordinær. Embryoet mitt tok altså igjen veksten i følge målingene, men når sant skal sies så er det veldig lett å måle feil når de er så små. Jeg så til og med hjerteaktivitet med et embryo på 2 mm i uke 6+0, noe som egentlig er uvanlig tidlig. De vokser veldig i rykk og napp på den tiden så ville ikke bekymret meg :) så du foresten hjerteaktivitet?
 
Å, takk for at du deler CH_ Det ga meg litt håp :) Håper virkelig at det er noe sånt noe her også. At den lille tar igjen litt til neste gang. Er så nervepirrende!
 
Jeg var på ultaralyd av hoften min denne uken, og når jeg var der nevnte jeg at jeg var gravid. Uten forvarsel eller spørsmål om jeg ville satte han apparatet rett på fosteret og bekreftet at , "ja du er gravid ja". ( fikk så dårlig samvittighet over at samboer ikke var der og fikk sett første gangen).
Jeg har regnet ut selv at jeg var 7+4 når jeg var der (siste mens første dag 30.desember ,35dager syklus). Han sa at jeg ikke var så langt på vei, fosterets størrelse var nærmere 5-6 uker. Vi såg godt at hjerte banket.
Da ble jeg betenkt selv :nailbiting:
 
Back
Topp