Tidlig UL - innvendig eller utvendig?

LetsTry

Betatt av forumet
Har fått henvisning til tidlig ul nå og venter på å bli oppringt av gynekologen. [emoji173]️

Dere som har hatt tidlig ul; var det innvendig eller utvendig? Og hvilken uke var du?

Begge deler går egentlig greit for min del, er bare litt greit å vite hva jeg kan forvente [emoji5]
 
7+2 Og tok innvendig. Virker som det kan variere fra sted til sted, men har inntrykk av at innvendig er vanligst fram til uke 12. Har lest om mange som får utvendig før det også.
 
Var på tidlig ul i går, er 8+1 og den var utvendig. Jeg ble faktisk ganske overrasket selv over at hun bare tok utvendig. Hadde forberedt meg selv på at det kom til å bli innvendig. Hun viste ryggrad og hode selv på utvendig og hvor armer og bein er på vei ut. Og fikk høre og se at hjerte banket. Men elles var det ikke mye vi kunne se og timen va over på 10 min.....dyre!! 10 min (1400kr). Men kan vel ikke ant å si allikevel at det var verdt det.
 
Jeg var i går 6+4, utvendig.
 
Første svangerskap va eg i veke 7 å då va det innvendig, andre svangerskapet va eg i veke 9 å då va det utvendig [emoji4]
 
Jeg var i uke 7, fikk utvendig ultralyd av min fastlege for å bekrefte graviditeten og hvor mange uker, så ikke så mye annet enn en liten klump og et hjerte som banket, innvendig får man vel klarere bilder så tidlig :happy:
 
Jeg tok TUL på mandag :) Prøvde først utvendig, men fikk ikke gode nok bilder så hun måtte ta innvendig.
Da var jeg 7+2. Jeg har bakovervendt livmor, så mulig det var derfor det var best med innvendig.
 
Sniker fra desember.

Jeg var 7+5 og det var innvendig. De tok innvendig frem til uke 11.
 
Legen mente han så antydning til noe, men jeg så ingen ting. Dårlig bilde og altfor tidlig til å se et bankende hjerte.

Hos fastlegen tar de bare utvendig. Men hos private Gynokologer tar de innvendig frem til uke 14-15 for å få bra bilder
 
Back
Topp