tidlig mage?

salto

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er ny her, så helt sikkert noen som har sagt noe om dette før... Likevel: jeg er snart 15 uker på vei i mitt svangerskap. Jeg har alltid vært ganske tynn og har trivdes med det. Etter bare 15 uker er det ganske tydelig at jeg er gravid, og jeg har fått spørsmålet mange ganger allerede. Synes det er litt ubehagelig, så lenge jeg ikke er lenger på vei. Trøster meg med at jeg er veldig tynn og at det da er mer synlig; folk er ikke vant til å se mage... Flere som opplever dette? [:-]
 
Da jeg gikk gravid fikk også jeg veldig tidlig mage. Jeg var i bursdag da jeg var 14 uker på vei, og alle kunne da tydelig se at jeg var gravid, kunne ikke skjule det lenger:) Synes det bare var morro jeg da:)
 
Jeg fikk mage i uke 9, og når uke 11-12 kom så kunne det ikke skjules lenger. Var også slank før jeg ble gravid, men jeg koste meg med magen min... brukte genserer som fremhevet det jeg (når først magen var blitt tydelig altså)
 
Godt å høre[:)] Det begynner jo å føles greit nå... Men en litt "feil" kommentar på "feil" dag kan taes ille opp...[:-] Takk for svar! Da er jeg vel ganske normal likevel[:D]
 
Back
Topp