Tiden med lille i magen❤️

5f2343ca4d8bfeb3c5ed404cc60e3366.png


187 dager igjen (+-) innser at det faktisk ikke er SÅ veldig lenge igjen til jeg er mamma[emoji50][emoji173]️
 
Håper formen din kommer seg snart. Ikke noe særlig å være så dårlig. Er jo selvfølgelig verdt det når baby kommer, men det er vel begrenset hvor mye trøst man finner i det når man ikke klarer å fungere i hverdagen. Krysser fingrene for at det snur snart!
Tenk at det bare er rundt 180 dager igjen til vi har babyene våres i armene. Helt surrealistisk!
 
Håper formen din kommer seg snart. Ikke noe særlig å være så dårlig. Er jo selvfølgelig verdt det når baby kommer, men det er vel begrenset hvor mye trøst man finner i det når man ikke klarer å fungere i hverdagen. Krysser fingrene for at det snur snart!
Tenk at det bare er rundt 180 dager igjen til vi har babyene våres i armene. Helt surrealistisk!

Ja det er verdt det når det er et nytt menneske jeg produserer der inne, men huff så dårlig jeg er om dagen, sa jeg hadde lyst til å gi opp i går kveld, da hadde jeg hatt dundrende hodepine i litt for mange timer. Heldigvis er mannen verdens snilleste og klarte å få meg til å slappe av og bli bedre[emoji173]️

Ja tenk på det, så rar og fin tanke!
 
14+0.

3fbec8899441bba85a6ead2523ab8a41.png


0309d22a1811c9602b80c9437c7ce7e8.png


Nå syes jeg magen er større enn noen gang, men ser fremdeles bare litt lubben ut[emoji85] Tror den tar litt mer form og får kulen fremover nå ganske snart.
 
Ble inspirert av en annen bruker her inne som skriver dagbok, til å oppdatere ukentlig med en mal. Laget meg en mal nå, så da starter jeg den første uken med slik gravid-oppdatering nå


Uke: 14+3


Termin: Foreløpig 29.05.18


Kjønn: Vet ikke ennå


Bevegelser: Kjenner ingen ennå


Vektøkning: Har ikke turt å veie meg siden uke 7.. Men motet meg opp til det og veide meg nå (kvelden og med full mage) Opp 2 kg siden førse svangerskapskontroll 7+2

Cravings: ikke noe spesielt


Plager: Hodepine/migrene, er sykemeldt pga det.


Humør: Blir veldig fort hissig og griner av det meste som er fint/rørende.


Fødselsforventninger: Forventer at det kommer til å være de værste smertene jeg noen gang kommer til å kjenne, men har ikke tenkt så mye på det og heller ikke begynt å grue meg noe ennå.
 
1cc752062d52458107588c9441c61e5a.png


15+0. synes det er helt vilt hvor fort di siste ukene har gått nå, tenk at jeg er femten uker på veg, herlighet nå begynner det jo snart å synes skikkelig, kjenne spark og ikke minst OUL[emoji7] Lille skatten vår[emoji173]️

1 Desember og den fineste måneden i hele året er nå i gang[emoji173]️[emoji7]
 
Heisann :) Jeg fulgte dagboken din som "prøver" og ble veldig glad nå når jeg fant deg igjen her. Er så kjekt å lese at det går fint med spiren! Håper du snart blir kvitt hodepine og kvalme♡
Jeg skal trykke på 'følg tråden' sånn at jeg lettere finner deg :))
Klem Frupingvin
 
Heisann :) Jeg fulgte dagboken din som "prøver" og ble veldig glad nå når jeg fant deg igjen her. Er så kjekt å lese at det går fint med spiren! Håper du snart blir kvitt hodepine og kvalme♡
Jeg skal trykke på 'følg tråden' sånn at jeg lettere finner deg :))
Klem Frupingvin

Hei og så kjekt du fant meg og la igjen en koselig kommentar, du er hjertelig velkommen til å følge[emoji4][emoji173]️ Ja jeg begynner å bli passe lei plagene nå, så håper det snart vil gi seg slik at jeg kan nyte graviditeten mer. Hvordan går det med deg?[emoji2]
 
Hei og så kjekt du fant meg og la igjen en koselig kommentar, du er hjertelig velkommen til å følge[emoji4][emoji173]️ Ja jeg begynner å bli passe lei plagene nå, så håper det snart vil gi seg slik at jeg kan nyte graviditeten mer. Hvordan går det med deg?[emoji2]

Jeg går og venter på at syklusen skal normalisere seg etter p-pilleslutt, så vet ikke når det skjer noe her. Prøver å ha litt is i magen, men det er så mange med babyer og som er gravide rundt meg så er ikke så lett:nailbiting: :D

Hvor gammel var det du var igjen? Selv er jeg 25 :)
 
Jeg går og venter på at syklusen skal normalisere seg etter p-pilleslutt, så vet ikke når det skjer noe her. Prøver å ha litt is i magen, men det er så mange med babyer og som er gravide rundt meg så er ikke så lett:nailbiting: :D

Hvor gammel var det du var igjen? Selv er jeg 25 :)

Krysser fingrene for at syklusen din snart stabiliserer seg, jeg skjønner at det er kjedelig å vente da. Jeg er 23[emoji2]
 
Så godt å se at alt står bra til med deg! Ukene går jammen fort nå.

Hvordan er formen din nå om dagen?

Ønsker deg en fin dag og ei fin uke[emoji171]
 
Så godt å se at alt står bra til med deg! Ukene går jammen fort nå.

Hvordan er formen din nå om dagen?

Ønsker deg en fin dag og ei fin uke[emoji171]

Tusen takk [emoji173]️ Ja tiden går kjempefort, ukene bare fyker av sted. Formen er ikke bedre på noen måte, hodepine omtrent hver dag og spydde senest for en time siden.. Huff lei den dårlige formen nå, veldig lei.

Ønsker deg en fin uke også[emoji4]
 
Uke: 15+3

Termin: 29 Mai

Kjønn: Vet ikke

Bevegelser: Ingen merkbare ennå

Vektøkning: Har ikke veid meg på en uke, så usikker.

Cravings: Rugsprø med smør, tomatskiver, salt og pepper[emoji7][emoji85]

Plager: Fremdeles den grusomme hodepinen + brekninger og av og til oppkast.

Humør: Svinger skikkelig
 
Innkjøp så langt, Uke 15+5:

- Vogn
- Seng
- To sett med ullundertøy til neste høst
- To bodyer
- En bukse
- En pysj
- Siklesmekker
- Bamse og en koseklut
- Sokker
- Teppe

Tenker det vil være koselig å se tilbake på senere[emoji173]️[emoji7]
 
16 uker![emoji2]

Fredag og ny graviditetsuke er topp, men har en skikkelig skikkelig kvalmemorgen, så det trekker litt ned kjenner jeg[emoji849] Får håpe dagen blir bedre utover.

God helg!
 
Uke: 16+3

Termin: 29.05.18

Kjønn: Vet forhåpentligvis etter OUL 19+0

Bevegelser: Usikker, har kjent noen bobleaktige følelser i magen men det kan like gjerne være luft.

Vektøkning: Har ikke veid meg denne uken

Cravings: Salt, salt, salt

Plager: Sliter skikkelig med brekninger, til tider må jeg være helg stille for snakker jeg så brekker jeg meg med en gang. Har fremdeles hodepine også.

Humør: Berg og dalbane..

Fødselsforventninger: Tenker lite på det ennå.
 
17+5 og brått så er det plutselig uke 18 jo! Kun 9 små dager til OUL, men først jul[emoji173]️ Som jeg gleder meg til de kommende dagene nå.

God jul[emoji173]️[emoji319]
 
Back
Topp